گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۲ نفر دنبال می شود

قیمت شاهین بدون سانروف یا شاهین جی ال چنده؟

شاهین بدون سانروف یا شاهین GL چه قیمتی دارد؟

شاهین بدون سانروف یا شاهین GL، نسخه جدید شاهین سایپا است که به‌تازگی وارد بازار شده.

سایپا پس از چند ماه تأخیر در تحویل شاهین، نسخه لوآپشن این خودرو را روانه بازار کرده است. این خودرو شاهین GL نام دارد که بین اهالی بازار به شاهین بدون سانروف شهرت یافته است. دلیل این شهرت، حذف سانروف از شاهین در این نسخه است.

اقدام سایپا در حذف سانروف از شاهین این شبهه را ایجاد می‌کند که شاید در آینده نزدیک امکانات بیشتری از این خودرو حذف شوند. رینگ‌های آلیاژی، ترمزهای دیسکی چرخ عقب و همچنین نمایشگر سیستم صوتی برخی از امکاناتی هستند که امکان حذف آن‌ها در راستای ارزان‌سازی تولید وجود دارد. اگر به خاطر داشته باشید، نخستین سری از خودروهای شاهین بدون نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای به دست مشتریان رسید. در این خودروها به‌جای نمایشگر، یک سیستم پخش ساده قرار گرفته بود.

سایپا طی مرحله دوم سامانه یکپارچه سفارشات بسیاری برای شاهین دریافت کرده و اکنون ناچار است از هزینه‌های تولید خود بکاهد. تا پیش از راه‌اندازی سامانه یکپارچه، شاهین خودرویی کم‌اقبال در بازار بود،‌ به نحوی که حتی عرضه شاهین در بورس کالا نیز با استقبال مواجه نشد. بااین‌حال، اکنون سایپا باید انبوهی از خودرو شاهین را تا پایان سال 1403 به تولید برساند، در غیر این صورت خطر انصراف مشتریان این خودروساز را تهدید می‌کند.

قیمت شاهین بدون سانروف یا شاهین GL

سانروف ازجمله آپشن‌های مهم برای مشتریان ایرانی محسوب می‌شود؛ بنابراین شاهین بدون سانروف یا شاهین GL با قیمت کمتری نسبت به شاهین G در بازار قیمت‌گذاری شده است. درحال‌حاضر اگر به پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو مراجعه کنید، شاهین GL‌ را با قیمت تقریبی 535 میلیون تومان خواهید یافت. این خودرو نسبت به شاهین G‌ حدود 40 الی 50 میلیون تومان ارزان‌تر خرید و فروش می‌شود. شاهین G‌ در بازار اکنون حدود 570 الی 580 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. با وجود تفاوت در بخش آپشن‌ها، تغییری در قوای فنی شاهین ایجاد نشده؛ بنابراین برای مصرف‌کنندگان واقعی، شاهین GL مدل 1402 گزینه بهتری نسبت به شاهین کارکرده مدل 1401 خواهد بود.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋