گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

ایلان ماسک: من با تیم کوک در مورد کاهش هزینه اپ استور تا 30 درصد صحبت خواهم کرد

ایلان ماسک: با تیم کوک برای کاهش کارمزد 30 درصدی اپ استور صحبت خواهم کرد

ایلان ماسک در توییت خود اشاره کرد که می‌خواهد اپل کارمزد خود را از مبلغ دریافتی توییتر دریافت کند.

ایلان ماسک یک بار دیگر در مورد مالیات اپل صحبت کرد. رئیس توییتر گفت که با «تیم کوک»، مدیرعامل اپل درباره تنظیم و اصلاح کارمزد 30 درصدی که این شرکت از خریدهای درون‌برنامه‌ای دریافت می‌کند، صحبت خواهد کرد.

در حال حاضر، اپل از تمام خریدهای درون برنامه‌ای که در iOS انجام می‌شود، 30 درصد کارمزد یا مالیات دریافت می‌کند. ماسک در توییت جدیدی گفته که می‌خواهد از تیم کوک بخواهد تا اپل هزینه‌های اپ استوری که توییتر یا X برای اشتراک‌ها می‌پردازد را مجدداً تنظیم کند تا به این طریق درآمد سازندگان این پلتفرم افزایش پیدا کند.

توییت ایلان ماسک درباره کارمزد اپل

ایلان ماسک: با تیم کوک برای کاهش کارمزد 30 درصدی اپ استور صحبت خواهم کرد

او در توییت خود نوشت:

«در حالی که قبلاً گفته بودیم که X هیچ چیزی را برای 12 ماه نگه نمی‌دارد و سپس این میزان به 10 درصد تغییر پیدا کرد، ما در حال اصلاح این سیاست هستیم تا X زمانی که پرداخت‌ها از 100 هزار دلار بیشتر شد، 10 درصد را دریافت کند. 12 ماه ابتدایی همچنان برای همه رایگان است.»

ماسک در ادامه توییت خود با اشاره به اپل نوشت:

«اپل 30 درصد دریافت می‌کند، اما من با تیم کوک صحبت خواهم کرد که ببینم آیا می‌توان آن را طوری تنظیم کرد که [مبلغ دریافتی آن] فقط 30 درصد از چیزی که X نگه می‌‌دارد باشد تا چیزی که سازندگان دریافت می‌کنند به حداکثر برسد.»

ایلان ماسک: با تیم کوک برای کاهش کارمزد 30 درصدی اپ استور صحبت خواهم کرد

هنوز مشخص نیست که آیا درخواست ماسک شانس موفقیت دارد یا خیر. با این وجود، بعید به‌نظر می‌رسد که کوک چنین امتیازی را برای ماسک و توییتر فراهم کند، زیرا از مدت‌ها قبل انتقادات بسیار زیادی از سوی توسعه‌دهندگان دیگر در مورد هزینه‌های اپ استور و سیاست‌های اپل وجود داشته است و اگر غول فناوری اکنون قصد داشته باشد تا درخواست ماسک را عملی کند، احتمالاً انتقادات زیادی را به همراه خواهد داشت.

همچنین این اولین باری نیست که ماسک به‌طور علنی از سیاست‌های اپ استور اپل شکایت کرده است. او قبلاً نیز از «مالیات 30 درصدی» اپل برای خرید‌های درون برنامه‌‌ای شکایت کرده بود و گفت هزینه‌های اپ استور اپل 10 برابر بیشتر از چیزی است که باید باشد.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋