فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

لنت ترمز جلو سراتو در فروشگاه جاینت پارتس

لنت ترمز جلو سراتو از نمونه قطعات مصرفی در فروشگاه جاینت پارتس مس باشد که با بهترین کیفیت و تضمین اصالت کالا به فروش می رسد. وظیفه مهم و اصلی لنت ترمز جلو سراتو تبدیل انرژی جنبشی به گرمایی است که طی فرایند اصطکاک اتفاق می افتد. در کنارهر چرخ یک لنت تعبیه شده است که رو به دیسک های ترمز قرار دارند. هنگامی که پدال ترمز فشرده می شود لنت ترمز جلو سراتو سرعت خودرو را کاهش می دهد. لازم به یادآوری است که لنت جلو سراتوکیا، قطعه‌ای مصرفی است که مدت زمان و طول عمر آن بر روی عملکرد خودرو تاثیر بسیاری دارد.

 

 

لنت ترمز

لنت ترمز بخش مهمی از سیستم ترمز دیسکی است که در خودروها و برخی صنایع دیگر کاربرد دارند. لنت‌های ترمز از صفحه‌های فولادی در پشت و مواد اصطکاکی متصل‌ شده به سطح صفحهٔ فلزی، که در مقابل دیسک چرخندهٔ ترمز قرار می‌گیرد، تشکیل شده‌اند. لنت ترمز با به وجود آوردن اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز باعث متوقف شدن خودرو می‌شود. در گذشته در تولید لنت‌ها از آزبست استفاده می‌شد. در عوض در حال حاضر لنت‌ها را اکثرا از جنس سرامیکی می‌سازند که عملکرد و کیفیت مطلوبی را داراست.

 

 

زمان تعویض لنت ترمز خودرو

لنت نو در زمان خریداری معمولا ضخامتی بین 8 الی 12 میلی‌متر دارد. هنگامی که ضخمات لنت شما به 3 میلی‌متر برسد زمان تعویض آن نیز فرا رسیده است. به طور کلی در واقع شما باید بعد از 20 تا 30 هزار‌کیلومتر به بررسی و تعویض لنت ترمز خودرو خود بپردازید. اگر شما به موقع لنت را تعویض نکنید موجب آسیب رسیدن به دیسک خودرو و خسارت‌های دیگری به خودرو می‌شوید.

 

خرید و قیمت لنت ترمز جلو سراتو اصلی جنیون پارت

برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت لنت ترمز جلو سراتو با تضمین کیفیت و اصالت کالا می توانید با ما در فروشگاه جالینت پارتس در تماس باشید. برای تهیه لنت ترمز جلو سراتو

لنت ترمز عقب سراتو

 

کمک فنر جلو سراتو سایپا

 

 

فیلتر بنزین سراتو

 

 

و دیگر قطعات مورد نیاز با ما در تماس باشید.

 

https://giantparts.co/

09121022101

09125308352

02133113233

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋