فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کمک فنر عقب سورنتو با بهترین کیفیت در فروشگاه جاینت پارتس

کمک فنر عقب سورنتو یکی از اجزای  اصلی سیستم تعلیق خودرو می باشد که با بهترین کیفیت در فروشگاه جاینت پارتس قابل عرضه می باشد. این محصول که با ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود و در کنار هر چرخ خودرو قرار می گیرد. هنگام عبور خوردرو از روی ناهمواری های جاده، نیروی وارد شده را دفع کرده تا به شاسی و بدنه و سرنشینان آسیب نرسد پس مهمترین نقش را در ضربه‌گیری دارند.

 

عملکرد کمک فنرKia Sorento

کمک فنرها با گرفتن انرژی جنبشی  سیستم تعلیق شما و تبدیل آن به انرژی حرارتی (گرما) عمل می کنند که سپس از طریق مکانیسم تبادل گرما در جو پخش می شود. کمک فنرها در ساده‌ترین شکل خود، دستگاه‌هایی مانند پمپ هیدرولیک (روغنی) هستند که به کنترل ضربه و حرکت برگشتی فنرها و سیستم تعلیق خودروی شما کمک می‌کنند.


نقش کلیدی کمک فنر همراه با صاف کردن ضربه‌ها و لرزش‌ها این است که اطمینان حاصل شود که لاستیک‌های خودرو همیشه در تماس با سطح جاده هستند که ایمن‌ترین کنترل و واکنش ترمز خودرو شما را تضمین می‌کند. اساسا کمک فنرها دو کار را انجام می دهند. کمک فنرها علاوه بر کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق، لاستیک های شما را همیشه در تماس با زمین نگه می دارند.

 

 

همانطور که گفته شد کمک فنرها در اصل پمپ روغن هستند. یک پیستون به انتهای میله پیستون متصل می شود و در برابر سیال هیدرولیک در لوله فشار عمل می کند. همانطور که سیستم تعلیق به سمت بالا و پایین حرکت می کند، سیال هیدرولیک از طریق روزنه ها (سوراخ های ریز) داخل پیستون عبور می کند. کمک فنرها به طور خودکار با شرایط جاده تنظیم می شوند زیرا هرچه سیستم تعلیق سریعتر حرکت کند، مقاومت بیشتری ایجاد می کند.

 

 

قیمت کمک فنر عقب سورنتو در فروشگاه جاینت پارتس

اگر صاحب خودروی سورنتو (Kia Sorento) هستید می توانید برای استعلام قیمت و نیز خرید کمک فنر عقب سورنتو اصل جنیون کره (geniune) ونیز دیگر قطعات یدکی این خودرو نظیر؛

لنت ترمز عقب سورنتو کیا

 

 

فیلتر بنزین سورنتو

 

و ...

با ما در فروشگاه جاینت پارتس در تماس باشید.

 

https://giantparts.co/

09121022101

09125308352

02133113233

 

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋