فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

فیلتر سوخت i30 با بهترین کیفیت در فروشگاه جاینت پارتس

با کیفیت ترین نمونه فیلتر سوخت i30 را از ما در فروشگاه جاینت پارتس بخواهید. بازبینی دوره ای فیلتر سوخت i30 که از مهمترین قطعات مصرفی به شمار می رود و اطمینان از صحت کارکرد آن برای سلامت خودروی شما ضروری است. از این رو فیلتر سوخت i30 یکی از مهم ترین قطعات مصرفی خودروی هیوندای i30 به حساب می آید.

 

 

فیلتر سوخت Hyundai i30

مهم ترین وظیفه ی صافی بنزین ، پاک سازی بنزین مصرفی خودرو است. چنانچه صافی بنزین ، خاصیت خود را از دست بدهد، بنزین با ناخالصی های خود وارد سیستم سوخت رسانی خودرو می شود و کارایی خودرو را کاهش می دهد. در چنین شرایطی، اولین قسمتی که عملکرد آن با مشکل روبه رو می شود، سوزن های انژکتور هستند. قطر سوراخ های سوزن های انژکتور، حدوداً دو دهم میلی متر است. کوچک ترین املاح می توانند خیلی راحت جلوی این سوراخ های بسیار ریز را بگیرند و مانع پاشش سوخت به درستی شوند. در نتیجه خودرو با عملکرد ضعیف سیستم جرقه زنی مواجه می شود و موتور آن احتراق ناقصی را تجربه خواهد کرد.

 

به عبارت دیگر، عملکرد ضعیف سیستم احتراق خودرو، یکی از اصلی ترین و مهم ترین نشانه های خرابی صافی بنزین است.
استارت نخوردن ماشین
کاهش قدرت موتور
لرزش موتور در سرعت
و...
که همگی باعث آسیب به پمپ بنزین و موتور می شود. پس برای پیشگیری ازاین اتفاق و آسیب جدی به خودرو باید بازید دوره از وضعیت خودرو را در برنامه کار خود قرار دهید.

هر کدام از موارد بالا منجر به آسیب به پمپ بنزین خودرو میشود که هزینه بسیار سنگین به صاحبان خودرو وارد میکند. جهت جلوگیری از این مشکلات پیشنهاد

میشوند فیلتر بنزین سورنتو خود را به صورت اورجینال و با تضمین اصالت کالا از طریق فروشگاه اینترنتی جاینت پارتس سفارش داده و در محل خود دریافت کنید.

 

 

فیلتر بنزین i30 به صورت اورجینال در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس مفتخر است اعلام نماید. برای اولین بار درکشورفیلتر سوخت i30 پس از عبور از فیلتر های سختگیرانه کنترل کیفیت توسط این فروشگاه به صورت آنلاین و ارسال به سراسر ایران عرضه نمایید. ما با تکیه بر واردات و فروش عمده، محصولات را به دست مشتریان میرسانیم، در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس شما محصولات را بدون واسطه و مستقیم از واردکننده اصلی خریداری میکنید. در عمل این حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت نهایی کالا میشود.

از فروشگاه اینترنتی جاینت پارتس فیلتر بنزین خودروهای دیگری چون،

فیلتر سوخت اپتیما

 


فیلتر سوخت موهاوی

 


فیلتر سوخت i20

 


فیلتر بنزین هیوندای جنسیس

 

را سفارش داده با تضمین اصالت کالا و پشتیبانی 24 ساعته در محل خود تحویل بگیرید.

 

 

https://giantparts.co/

09121022101

09125308352

02133113233

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋