فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

فیلتر سوخت اکسنت با بهترین کیفیت در فروشگاه جاینت پارتس

فیلتر سوخت اکسنت  از لوازم یدکی ضروری در خودروی هیوندای اکسنت می باشد. این قطعه مصرفی مهم، یعنی صافی (فیلتر) بنزین هیوندای اکسنت را به صورت اورجینال شرکتی جنیون از ما در فروشگاه جاینت پارتس بخواهید.

 

وجود فیلتر سوخت اکسنت با پارت نامبر 311121R000 نقش مهمی در عملکرد بهتر موتور و مصرف بهینه شوخت دارد. می دانیم سوخت مصرفی خودروهای سواری از جمله اکسنت بنزین است. سوخت مصرفی از پالایشگاه تا رسیدن به دست مصرف کننده با ناخالصی های متعددی از جمله آب، زنگ آهن و ذرات ریز و درشت ناخالصی برخورد دارد. در صورت تصفیه نشدن می تواند وارد موتور شده و صدمات زیادی به آن وارد کند. برای نمونه اگر ترکیب سوخت و آب وارد مخزن سوخت گیری شود، موجب زنگ زدن مخزن داخلی می شود. از آنجایی که سیستم سوخت رسانی خودرو و اجزای آن از حساسیت بالایی برخوردار هستند، بری تصفیه سوخت ورودی به مخزن سوخت از صافی بنزین استفاده می شود.

 

مراحل تصفیه بنزین در صافی سوخت Hyundai Accent

فیلتر سوخت اکسنت استاندارد کره ای از برندمعروف  GENUINE دارای کاغذ فیلترهای بسیار مرغوبی می باشد. این کاغذها  توانایی جذب ذرات ریز و میکروسکوپی ناخالص موجود در سوخت خودرو را دارد. تصفیه سوخت ورودی به مخزن خودرو در دو مرحله انجام می شود. این سوخت ابتدا از صافی و سپس از کاغذ فیلتر سوخت عبور می کند. به این ترتیب تمامی ناخالصی ها توسط کاغذ فیلتر جذب شده و بنزین تصفیه شده و بدون هیچ ذرات آلودگی وارد مخزن سوخت می شود.

 

خرید و قیمت صافی (فیلتر) بنزین هیوندای اکسنت از جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس عرضه کننده انواع لوازم یدکی خودرو در سراسر کشور بهترین و باکیفیت ترین قطعات خودرو نظیر

فیلتر بنزین اکسنت با پارت نامبر 311121R000

 

صافی سوخت النترا با پارت نامبر 311121R000

 

فیلتر سوخت سانتافه با پارت نامبر 311121R000

 

و ... را با بهترین و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. برای خرید و سفارش محصول کافیست با ما در تماس باشید.

 

https://giantparts.co/

 09121022101

 

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋