فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

توسط ۱ نفر دنبال می شود

فیلتر بنزین جنسیس 319103M000 در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس

فیلتر بنزین جنسیس 319103M000 قطعه ای پلاستیکی است که درون آن صافی کاغذی مرغوب و با کیفیتی برای جذب ناخالصی های بنزین تعبیه شده است. فیلتر بنزین به پمپ بنزین متصل می باشد و همراه با سایر متعلقات و مغذی پمپ بنزین، سیستم سوخت رسانی خودرو  را تشکیل می دهند. در خودرو جنسیس، صافی بنزین همراه با سایر متعلقات آن در باک بنزین تعبیه شده است. از این رو برای تعویض فیلتر سوخت جنسیس 319103M000 باید صندلی عقب خودرو را برداشته و درب محفظه را باز شود. سپس خارج کردن پمپ بنزین می توان فیلتر سوخت را تعویض کرد.

 

نشانه های خرابی فیلتر بنزین جنسیس 319103M000

در دفترچه راهنمای خودرو بهترین زمان تعویض این قطعه ذکر شده است. اما اغلب تعمیرکاران این زمان را منطقی ندانسته و پیشنهاد می کنند هر 30000 الی 40000 کیلومتر برای تعویض فیلتر سوخت جنسیس اقدام کنید. علائم و نشانه هایی نیز وجود دارند که برای تعویض صافی بنزین به شما هشدار می دهند. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودرو به سختی استارت می خورد!

اولین نشانه ای که به کثیف بودن و نامناسب بودن فیلتر سوخت جنسیس اشاره دارد، اسارت زدن سخت خودرو می باشد. فیلتر بنزین جنسیس 319103M000 کثیف و اشباع شده، جریان سیستم سوخت رسانی خودرو را محدود می کند و در نتیجه موجب سخت استارت خوردن خودرو می گردد. احتمال این موضوع بویژه اگر تا به حال فیلتر سوخت خودروتان را تعویض نکرده باشید، بسیار بالا می باشد.

 

در عملکرد موتور اختلال ایجاد شده است!

گاهسی فیلتر سوخت خودرو به اندازه از آلودگی و ذرات زیر اشباع شده است که روی عملکرد موتور تاثیر منفی می گذارد. فیلتر سوخت کثیف یا گرفته می تواند موجب بروز مشکلات مختلفی در مورد گردد. این مشکلات عبارتند از:

•    موجب نارسایی و تردید در موتور می شود. زیرا ذرات آلاینده فیلتر را مشدود کرده و در نتیجه منبع تغذیه سوختی که به موتور می‌رود، تخلیه می‌کنند. در این حالت موتور بطور تصادفی دچار تردید و نارسایی می شود. این مشکل در مواقع شتاب گرفتن خودرو بیشتر احساس می شود.
•    همچنین ممکن است در سرعت های بالا موتور دچار لرزش شود. زیرا به دلیل مسدود بودن فیلتر میزان سوخت استاندارد به موتور نمی رسد.
خودرو متوقف می شود!

 

اگر فیلتر بنزین جنسیس 319103M000 پر باشد یا برای مدت زمان طولانی تعویض نشده باشد، می تواندمنجر به توقف بنزین گردد. زیرا جریان سوخت به درستی در سیستم خودرو  انجام نمی شود. به علاوه فشار زیاد و بار سنگین روی موتور ایجاد شده موجب از کار افتادن موتور می گردد.

 

قدرت و شتاب موتور کاهش می یابد!

کاهش قدرت موتور بویژه در هنگام زمان گاز دادن ممکن است در اثر کثیف بودن فیلتر سوخت بنزین ایجاد شود. در چنین شرایطی ECU خودرو برای حفاظت از از موتور برابر ذرات آلاینده، خروجی موتور را محدود می کند. در این حالت ممکن است خودرو دچار کندی شده و چراغ بررسی موتور روشن شود.

 

خرید فیلتر بنزین جنسیس 319103M000 از جاینت پارتس


فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس عرض کننده لوازم یدکی مناسب انواع مدل های خودرو از جمله کلیه قطعات جنسیس شامل
فیلتر بنزین جنسیس 319103M000
مقاومت فن رادیاتور جنسیس 311121R100
فيلتر روغن موتور جنسیس 263203C30A

 

فیلتر بنزین جنسیس کوپه 311121R100
بوش طبق جلو پایین جنسیس 545842M000
و ... را با بهترین و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. برای سفارش قطعات مورد نیاز خود کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.
 
 
https://giantparts.co

 

فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس
فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋