geekgirlnzri

geekgirlnzri

salamatnovin.com
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاربرد یخچال روباز فروشگاهی چیست؟

یخچال روباز یا یخچال پرده هوا، از تجهیزات مدرن و اصلی برای فروشگاه مواد غذایی مانند هایپر استار و هایپرمی می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. یخچال پرده هوا یا (یخچال بدون درب) به گونه ای طراحی شده است که یک جریان ثابت از هوای اجباری سرد را از پایین به بالای سطح جلوی یخچال و فریزر منتقل کند. محصولات غذایی مانند مواد پروتئینی و لبنی از جمله ماست، پنیر و غیره برای مصرف روزانه در یخچال روباز فروشگاهی نگه داری می شود و به راحتی در معرض دید و دسترس مشتریان قرار می گیرد. علاوه بر راحتی دسترسی محصولات، زیبایی خاصی به محیط فروشگاه می دهد. همچنین برای بهینه سازی فضای فروشگاه می توان از یخچال جزیره ای یا پرده هوا، در حاشیه های فروشگاه به صورت فروشگاهی طراحی و اجرا نمود.

مدل های مختلفی از یخچال روباز با ویژگی ها و قابلیت های متفاوت تولید می شوند و به فروش می رسد که هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد. از این رو در این مقاله سعی کردیم درباره کارایی و انواع یخچال پرده هوا صحبت کنم تا برای خرید این محصول انتخاب راحت تری داشته باشید. 

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یخچال های بدون درب می باشد، که قابلیت گردش هوا و سرمای لازم برای خنک نگه داشتن محصولات را در طبقات مختلف  یخچال روباز را دارد. یخچال بدون درب فروشگاهی جهت نگهداری انواع محصولات گوشتی، مایعات، محصولات لبنی، انواع میوه و سبزیجات، مرغ و ماهی بسته بندی شده، مواد پروتئینی و گل ها و... در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، و حتی برخی از مغازه ها، سوپرمارکت ها، هایپراستارها، هایپرمارکت ها، مراکز عرضه کننده شیلات، گل فروشی ها، میوه فروشی ها و... می باشد. و... مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال فروشگاهی بدون درب با توجه به این که درب ندارد، هوا و سرما را در طبقات مختلف یخچال ویترینی پخش شده، و در حال گردش می باشد، تا از فاسد شدن محصولاتی که در داخل یخچال بدون شیشه قرار دارند، جلوگیری کنند، همین موضوع باعث شده است، تا این نوع از یخچال های جلوباز یکی از مهم ترین تجهیزاتی سرمایشی می باشد، که در فروشگاه‌ ها و هایپرمارکت‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به یخچال روباز فروشگاهی دربی برای باز و بسته شدن ندارد، مشتریان می توانند به راحتی محصولات مد نظر خود را انتخاب کنند، و به خاطر نوفراست بودن به هیچ عنوان برفک نمی زنند. یخچال های پرده هوا در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در انواع مختلف به صورت یخچال ایستاده و خوابیده طراحی و تولید می شوند. دمای این یخچال فروشگاهی توسط سیستم دیجیتال کنترل می شود، و محدوده دمای این نوع از یخچال صنعتی بین 2 تا 10 درجه سانتی گراد می باشد. نکته ی مهمی که در این مورد وجود دارد، این است، که دمای داخلی را تا حد زیادی دقیق و ثابت نگه می دارد، و سطح دما و وضعیت کار بر روی یک صفحه دیجیتال نمایش داده می شود. کمپرسور یخچال های بدون درب کارایی بالایی دارند، که از گاز مبرد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، و عملکرد تبرید و کارایی انرژی را ارائه می دهد.
ای نوع از یخچال های ویترینی به جای درب های شیشه ای مجهز به سیستم پرده هوا می باشد، و شما می تواند کاملاً محصولات و خوراکی ها را به وضوح نمایش دهد، و تجربه ی خرید راحت را برای مشتریان فراهم کند. چنین طراحی منحصر به‌ فردی باعث می‌ شود، که هوای سرد داخلی به هدر نرود، و این واحد تبرید را دارای ویژگی‌ یخچال بدون درب های کاربردی و سازگار با محیط زیست می‌ کند.

قیمت یخچال روباز فروشگاهی

هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به عوامل مختلفی اعم از نوع یخچال پرده هوا (ایستاده، خوابیده)، نوع کاربری، ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس یراق آلات، نوع موتور و عملکرد دستگاه نیز بستگی دارد. جهت ارتباط با ما و استعلام قیمت یخچال جلو باز و قیمت یخچال بدون موتور با شماره های زیر تماس بگیرید. 09128914832

طرز کار یخچال بدون درب

نحوه ی گردش هوا در این یخچال فروشگاهی پرده هوا مانند دیگر یخچال های ایستاده به صورت اجباری و دائمی است. یخچال بدون در مجهز به فن هایی می باشند، که هوای سیستم از طریق آن ها مکش می شود، و بعد با عبور از اواپراتور سردخانه باعث می شود، هوای سرد از دهانه فن به بیرون فرستاده شود. این هوا مجدداً به وسیله ی فن جمع می شود، و باز هم از اواپراتور عبور می کند، و این مسیر تکرار می شود.

از یخچال قفسه ای برای تازه نگه داشتن انواع محصولات مواد غذایی از جمله مرغ، گوشت، سوسیس و کالباس، مواد لبنی و انواع نوشیدنی ها و… در اکثر فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها و مراکز عرضه شیلات و… مورد استفاده قرار می گیرند.
یخچال های بدون در در مقایسه با دیگر یخچال های ایستاده بسیار پرطرفدار و پر فروش می باشند، چون که فاقد درب می باشند، و این مزیت باعث می شود، نیازی به باز و بسته کردن درب یخچال نباشد، و مشتریان برای انتخاب و برداشتن محصول مورد نظر هر بار درب یخچال میوه فروشی را باز و بسته نکنند. مکانیزم عملکرد پرده هوا صنعتی به این صورت است، که در فضای بیرونی به وسیله منافذ زیر طبقات لایه ای از هوا ایجاد می کنند، و به همین ترتیب دمای داخل یخچال روباز میوه را تا میزان استانداری حفظ می کنند. 

قیمت یخچال برودتی

انواع یخچال فروشگاهی روباز

  • یخچال ایستاده طرح پرده هوا

قیمت یخچال فروشگاهی الکترواستیل

مکانیزم عملکرد این یخچال ها شبیه به یخچال های پرده هوا می باشد، و فرق آن ها در این می باشد، که دارای درب می باشند. از این رو از نظر ظاهری همانند به یخچال های ایستاده می باشند. از این رو مشخصات این یخچال ها مانند دیگر یخچال های صنعتی می باشد.
با توجه به این که یخچال ها دارای مکانیزم و طراحی پرده هوا می باشند، می توانند در ابعاد و تعداد درب های مختلفی (3 درب تا 8 درب) با توجه به سفارش مشتری ساخته شوند. عایق بندی این یخچال ها از نوع تزریق فوم می باشد، و در فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، رستوران ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. درب این دستگاه از نوع شیشه ای سکوریت نشکن دو جداره می باشد، که از هدر رفتن انرژی و سرمای یخچال جلوگیری می کند. در طراحی این یخچال ها از موتور بسیار قدرتمند و در عین حال کم مصرف استفاده شده است. هم چنین محصولات دارای برچسب انرژی A می باشند، که این ویژگی نشان می دهد، که این یخچال ها بسیار بهینه و مصرف برق بسیار کمی دارند. طبقات قرار گرفته شده در یخچال ایستاده دارای مستحکم زیادی می باشد، که بر اساس سایز یخچال متفاوت می باشد.

  • یخچال پرده هوا ایستاده

یخچال پرده هوا ایستاده جزو یکی از پرفروش ترین نوع یخچال بدون درب فروشگاهی می باشند. این یخچال مجهز به کاور شب می باشد، که شما می توانید حتی در روزهای تعطیل با کشیدن این پرده از اتلاف سرما جلوگیری کنید. این یخچال را بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده

سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد
مبرد R290
  • یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

 یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

این نوع یخچال های بدون درب فروشگاهی در مقایسه با یخچال های پرده هوا موتور سر خود دارای فضای بیشتری می باشند، چون موتور در یک فضای دیگری به طور جداگانه قرار می گیرد، با توجه به جادار بودن و نورپردازی و به کار بردن رنگ های بسیار زیبا و کیفیت بالا در ساخت این نوع یخچال ها، مشتری تمایل و احساس خرید بیشتری را پیدا می کند، و حداقل طول مورد نیاز جهت نصب این نوع یخچال 10 متر خواهد بود.
بیشتر هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها برای این که بتوانید دکوراسیون زیباتر و شیک تر را برای مشتریان خود فراهم کنند، از این نوع یخچال ها استفاده می کنند، چون حجم بیشتری از مواد غذایی و نوشیدنی را همراه با تنوع زیادتری در چیدمان می توانند به کار بگیرند، علاوه بر این، درصد تخفیف بیشتری را می توانند ارائه داده، و به نمایش بگذارند.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه              ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد R290

نکات مهم برای خرید یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

در هنگام خرید یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی به نکات زیر توجه کنید.

  1. دما و مقدار برودت هوا در همه ی بخش های یخچال یکسان و ثابت باشد.
  2. شرایط محیطی موتورخانه در حالت استاندارد قرار گرفته باشد.
  3. برند و کیفیت ساخت قطعات استفاده شده، در موتورخانه و بدنه یخچال بهترین باشند.
  4. هارمونی مناسبی بین میزان مصرف انرژی و قدرت اواپراتور با دیگر تجهیزات و قطعات استفاده شده، در یخچال وجود داشته باشد.

مشخصات فنی

  • جنس بدنه ی داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
  • کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی
  • دارای عایق بندی فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته 40kg/m3
  • دارای روشنایی طبقات از نوع SMD/LED سفید RGB LED به همراه ریموت کنترل 
  • بغل بدنه ها از پانل های PVC عایق شده، با فوم پلی اورتان با دانسیته 40kg/m3
  • دارای نوار اتیکت قیمت در رنگ ها و شکل های متفاوت PVC وارداتی 
  • دارای ضربه گیرهایی از جنس PVC بر روی بدنه دستگاه
  • امکان نصب ضربه گیر لوله از جنس استنلس استیل قابل نصب پایین یخچال به صورت سفارشی
  • دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری (رنگ پودری الکترواستاتیک)
  • دارای موتورخانه مرکزی یا موتور سرخود
  • مجهز به کمپرسور بیتزر
  • یخچال پرده هوا با موتور سرخود

یخچال پرده هوا موتور سرخود

یخچال های پرده هوا با موتور سرخود دارای ابعاد و اندازه کوچکی می باشند، و موتور آن ها درون یا پشت دستگاه نصب می شود. این یخچال ها مصرف انرژی کمی دارند، و جا به جایی و حمل آن ها هم آسان می باشد، و بزرگ ترین ایرادی که این یخچال ها دارند، این است، که فضای داخلی یخچال کم می باشد، چون با توجه به این که این نوع یخچال ها موتور در بخش داخلی یا پشتی یخچال نصب می شود، به خاطر وجود کندانسور و کمپرسور در داخل یخچال فضای درونی کمتری نسبت به یخچال های مدل موتورخانه مرکزی دارا می باشند. از مزایای این نوع یخچال می توان به جا به جایی راحت توسط پایه های چرخ دار قفل شونده و مصرف پایین انرژی اشاره کرد.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد               240*95*200 سانتی متر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد
  • یخچال پرده هوا خوابیده

یخچال پرده هوا خوابیده

یکی از انواع یخچال پرده هوا (یخچال فروشگاهی بدون درب) می باشد، و معمولاً در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید این نوع یخچال های بدون درب فروشگاهی از بروز ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. از یخچال پرده هوای خوابیده جهت نگهداری انواع مواد غذایی مورد استفاده می گیرد. یخچال پرده هوای خوابیده به مشتریان خود امکان می دهد، تا مواد غذایی مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنند، تا مغازه داران بتوانند به صورت ویترینی مواد غذایی خود را عرضه کنند. مکانیسم گردش هوا در این نوع یخچال به صورت دائمی است و کابین یخچال همیشه سرد باقی می ماند. یخچال پرده هوای خوابیده دارای انواع مختلفی می باشد، این یخچال در چهار نوع یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود، یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی، یخچال وسط فروشگاهی و یخچال جزیره تولید و عرضه می شود.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده

سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد

 

انواع یخچال روباز فروشگاهی (پرده هوا) را از صنایع برودتی سردین کالا بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://sardinkala.ir/post/11/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7

geekgirlnzri
geekgirlnzri salamatnovin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋