Gasiweb Com

Gasiweb Com

طراحی لوگو چیست؟ قیمت طراحی لوگو چقدر است؟

طراحی لوگو چیزی است که برای قلب من بسیار نزدیک و عزیز است. قبل از شروع به کار نمایندگی برندسازی ، در چند شرکت مختلف در بخش هنری کار می کردم. من از لوگوها و راهنماهای تجاری موجود برای ایجاد محتوای بازاریابی و تنوع گاه به گاه لوگو برای یک محصول خاص استفاده کردم. تا زمانی که آژانس تجاری خود را راه اندازی نکردم ، واقعاً عاشق قیمت طراحی لوگو شدم.

همه چیز در مورد طراحی لوگو مرا هیجان زده می کند. من روند را دوست دارم ، من معنی را دوست دارم ، من یک لوگوی خوب را دوست دارم! بنابراین اجازه دهید کمی به طراحی لوگو بپردازیم ... ما قصد داریم تاریخچه طراحی لوگو را بررسی کنیم ، این مدت طولانی تر از آنچه فکر می کنید برمی گردد! چه چیزی باعث می شود یک لوگوی خوب طراحی شود؟ طراحی لوگو خوب چه ویژگی هایی دارد؟ آیا لوگو مارک تجاری شما است؟ لوگو چقدر اهمیت دارد؟ هدف لوگو چیست؟ و در آخر ... نحوه ایجاد لوگو. من مراحل طراحی لوگو را در اختیار شما قرار می دهم!

 

تاریخچه طراحی لوگو
آیا می دانید اولین لوگوها در واقع نقاشی های غار بودند؟ با نگاهی به دوران پارینه سنگی ، نقاشی های غار از نمادها در غار لاسکو در فرانسه نشان دهنده یک لوگو یا نماد است! بله ، کمی دشوار است که این لوگو نامیده شود ، اما ایده استفاده از نماد یا شکل برای شناسایی است. طرح های ساده نشانه های آن زمان بودند.

لوگوها همچنین در گریس باستان ، مصر ، و در دین در طول تاریخ استفاده می شده است. در حالی که گاهی اوقات به جای لوگو به عنوان "نماد" نامیده می شوند ، در اصل یک چیز هستند. هیروگلیف مصری از نمادها به عنوان شناسه برای ثبت تاریخ و رهبری آنها استفاده می کرد. هیروگلیف تقریبا شبیه یک بسته نماد با لهجه است ، نمادهایی آنچه را که باید بیننده بدانند به بیننده می گویند.

اگر ستاره داوود را می بینید ، بلافاصله می دانید که نمادی از ایمان یهودی است ، مانند صلیب با مسیحیت.

نمادهای باستانی به عنوان طرح های لوگو در مورد طراحی لوگو توسط آژانس تجاری Stellen Design در لس آنجلس
لوگوها همچنین در فرهنگهای سلتیک باستان و آنگلوساکسون در قرون وسطی مورد استفاده قرار گرفت. من می دانم که این یک مرجع تخیلی است ، اما به هر یک از نبردهای بزرگ بازی تاج و تخت فکر کنید ... هر خانه نمادی یا لوگو داشت ، که بر روی بنرها و لباس های جنگی آنها دوخته شده بود. این لوگو یک علامت شناسایی بود که به صورت بصری به جهان نشان می داد که آنها با کی هستند ، قبیله آنها کیست.

Sigils بازی تاج و تخت به عنوان طراحی لوگو در مورد طراحی لوگو توسط آژانس تجاری Stellen Design در لس آنجلس
اگر می خواهید در مورد طرح های لوگو در طول تاریخ بیشتر بدانید ، این مقاله را از 99 طرح بررسی کنید. اما امیدوارم اصول اولیه را برای شما آورده ایم ، طراحی لوگو چیز جدیدی نیست! طراحی لوگو از ابتدای نوع انسان ، یک شکل کلیدی برای شناسایی بوده است.

آیا می خواهید درباره تاریخچه طراحی لوگو بیشتر بدانید؟ ما شما را گرفتیم!

چه چیزی باعث طراحی لوگوی خوب می شود؟
دید
وقتی صحبت از طراحی لوگوی خوب می شود ، دید مهم است. به هدف لوگوی خود فکر کنید زیرا می تواند محصول یا خدمات شما را شناسایی کند. قبل از اینکه لوگو شناسایی شود باید دیده شود. این قابل رویت است! اطمینان از اینکه طرح لوگوی شما مقیاس پذیر می شود ، به این معنا که مانند یک نماد برنامه کوچک مانند یک ساختمان خوب به نظر می رسد ، بسیار مهم است. در مورد طرح های لوگو با مقیاس بیشتر اینجا بخوانید.

همراه با مقیاس ، جنبه دید نیز با رنگ همراه می شود. انتخاب رنگ هایی که برجسته هستند و از بین نمی روند ، کار بزرگی است. اخیراً داروخانه های Rite Aid لوگو و مارک تجاری خود را از لوگوی سپر قرمز و آبی به ملات آبی و سبز تغییر داده اند. در حالی که فکر نمی کنم لوگوی جدید بد باشد ، اما اشتباه بزرگ استفاده از رنگ روشن / سبز روشن بود. روز دیگر در حال رانندگی از کنار Rite Aid بودم و روی تابلو تنها چیزی که می دیدم "RITE" بود زیرا "AID با رنگ سبز چارتریوس روی زمینه سفید چاپ شده بود. دید کاملاً از بین رفت.

Rite Aid Old Vs New Logo به عنوان مقایسه نمایان بودن در طراحی لوگو در مقاله ای توسط آژانس تجاری Stellen Design در Los Angels
قابلیت به خاطر سپردن
یک طراحی لوگوی خوب باید ساده باشد ، چرا؟ ساده به یاد ماندنی است! بدون فکر کردن ، می دانید که نایک swoosh چیست یا Facebook F. اگر لوگوی شما بسیار پیچیده باشد ، مردم آن را به خاطر نمی آورند. می دانم که دیوانه کننده به نظر می رسد اما بهترین لوگوها باید بتوانند توسط یک کودک 5 ساله دوباره طراحی شوند. این آزمون به یاد ماندنی است. اگر سعی کنید جزئیات زیادی را در لوگوی خود قرار دهید ، نه تنها مقیاس نمی گیرد ، مردم نمی توانند بدون زحمت آن را در ذهن خود تصویر کنند. شما نمی خواهید مردم فکر کنند ، "خدایا ، میمون یا راکون در آنجا بود؟ شبیه کابین است ، درست است؟ " این خیلی زیاد است!

نمونه هایی از لوگوهایی که بیش از حد در مقاله Stellen Designs در مورد نمایندگی طراحی برند لوگو در لس آنجلس کالیفرنیا مشغول هستند
اشکال ساده به سرعت به خاطر می آیند! حافظه پذیری باعث ایجاد آشنایی می شود که باعث ایجاد اعتبار می شود! وقتی صحبت از طراحی لوگو خوب می شود ، اشکال ساده بسیار مهم هستند.

می خواهم شما را به چالش بکشم تا به همه مارک های برتر مورد استفاده و علاقه خود فکر کنید ، آیا می توانید لوگوی آنها را به درستی در ذهن خود بدون دیدن آن تصویر کنید؟ لوگوی آنها چگونه است؟

تناسب
مناسب بودن در این مورد به معنای مخالف نامناسب نیست (به این معنی است

mething G Rated lol) ... اما آیا علامت لوگو و علامت کلمه برای تجارت و نام تجاری شما مناسب است؟ نیاز به معنا دارد. نیازی نیست که آن را بسیار تحت اللفظی قرار دهید ... به نایک نگاه کنید ، آنها محصولات مختلفی را برای ورزش های مختلف تولید می کنند ، اما لوگوی آنها یک توپ فوتبال یا گلف نیست. اما لوگوی آنها حرکت را نشان می دهد. حرکت چیزی است که در همه ورزش ها مشترک است و باعث می شود Nike swoosh مناسب شغل خود باشد.

ویژگی های طراحی لوگو برای ماندگاری
در حالی که برخی از لوگوهای نمادین ، ​​مانند کوکاکولا ، قادر به تطبیق و دوام آزمایش واقعی زمان هستند ، برخی از ویژگی ها را می توانید برای اطمینان از ماندگاری آرم خود در آینده به آنها توجه کنید.

آیا ساده است؟
بله ، ساده باشید. ما در عصر فناوری هستیم و چه کسی می داند که این فناوری در آینده چه چیزی برای ما به همراه خواهد داشت ، اما می دانیم که یک شکل ساده بهتر از یک شکل پیچیده سازگار است. یک مثال عالی در این مورد لوگوی Oculus توسط Mackey شنبه است. او در مورد چگونگی نیاز لوگو به شکل ساده صحبت می کند زیرا محصول عینک واقعیت مجازی است ... ما نمی دانیم آینده چه می شود ، اما این احتمال وجود دارد که لوگو نیاز داشته باشد تا در واقعیت مجازی زندگی کند و به سادگی قابل تشخیص باشد. شکل به اطمینان از قابلیت استفاده از آن کمک می کند.

به تمام نمادهای برنامه تلفن خود فکر کنید. آنهایی که بیشتر به چشم می آیند اشکال ساده ای مانند توییتر یا فیس بوک هستند.

اطمینان از طراحی لوگوی شما به صورت یک رنگ ، آزمایش دیگری برای اطمینان از ماندگاری آن است! همیشه نمی توان از آرم ها به صورت رنگی استفاده کرد ، بنابراین مطمئن شوید که طرح شما محکم و قابل تشخیص است و رنگ آن برای اطمینان از ماندگاری آن مهم است!

مد روز است؟
اگر پاسخ مثبت است ، همین حالا به صفحه طراحی برگردید! لوگوهای شیک دوام نمی آورند. لوگوهای شیک تا چند سال دیگر منسوخ می شوند و شما وسوسه خواهید شد که نام تجاری جدید را تغییر دهید. تغییر نام تجاری در زندگی یک کسب و کار اجتناب ناپذیر است ، اما نام تجاری شما هرگز نباید شدید باشد و ایده کلی لوگوی شما ثابت خواهد ماند. به نام تجاری جدید Subways نگاه کنید ، هنوز شبیه مترو است.

من دوست دارم مجموعه ای از لوگوهای کلاسیک مانند Target ، FedEx و Apple را تهیه کنم ، که فقط خوب هستند و طراحی لوگوی خود را در کنار آنها قرار دهم. اگر به نظر می رسد طراحی من در همان صفحه آنها باشد ، ما خوب هستیم. اگر طراحی من به این شکل باشد که "در سال 2016 طراحی شد زمانی که همه درگیر آن چیز عجیب X بودند" ، این طرح مناسب نیست. از گرایش هایی مانند رنگ آب ، خوشنویسی و آن چیز عجیب X دوری کنید.

لوگوهای شیک در مورد طراحی لوگو چیست مقاله ای توسط آژانس تجاری Stellen Design که متخصص طراحی لوگو است
مرسوم، مد روز
نشان های Taget FedEx و Apple به عنوان نمونه ای از طراحی لوگو خوب در مقاله ای از آژانس تجاری Stellen Design در لس آنجلس نشان داده شده است
بی زمان
آیا طراحی لوگوی شما نام تجاری شما است؟
ما در این مورد دچار سردرگمی زیادی می شویم ... در حالی که لوگو جزء برند شما است ، مارک شما نیست. نام تجاری شما در واقع چیزهای زیادی است و نحوه ترکیب آنها برای ایجاد یک چیز فیزیکی. من دوست دارم یک برند را به عنوان یک شخص در نظر بگیرم ... اگر قرار بود فردی را طراحی کنید ، از درون شروع می کردید و قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آن شخص چه می پوشد ، چگونه فکر می کرد.

این مانند نام تجاری شما است ... شناختن از نام تجاری شما و اینکه چگونه برند شما فکر می کند تعیین می کند که لوگوی شما چیست. لوگوها اغلب به عنوان مارک تجاری اشتباه گرفته می شوند زیرا قابل توجه ترین دارایی برای نام تجاری هستند و اضافه کار به عنوان شناسه برند شناخته می شود. اما بیایید مستقیماً صحبت کنیم ... لوگو مارک شما نیست.

لوگو یک علامت مشخص برای نام تجاری شما است. آن را به عنوان هد اصلی برند خود در نظر بگیرید.

طراحی لوگو چقدر اهمیت دارد؟
من می دانم که من فقط حباب شما را ترکاندم و گفتم طراحی لوگوی شما مارک شما نیست ... اما فکر نکنید این بدان معناست که لوگوی شما مهم نیست. لوگوی شما یک معامله بزرگ است. این یکی از چیزهایی است که می خواهید به آن برسید. به خاطر دارید که چگونه گفتم این سرفصل اصلی تجارت شما است؟ در تصویر اصلی کسب و کار شما ، همه ما می خواهیم با نحوه ای که می خواهیم درک شویم برخورد کنیم.

برای من ، به نظر می رسد سالها طول می کشید تا هد هات مناسب را به دست آورم ، من می خواستم ظاهری باحال ، هنرمندانه ، مهمان نواز ، اما نه بیش از حد هیجان زده و حرفه ای داشته باشم. من یک لبخند بزرگ دارم ، بنابراین اگر من زیاد لبخند بزنم ، این در صورت شماست ، اما من یک صورت عوضی نیز در حال استراحت دارم. منظور من این نیست که شبیه B باشم ، اما اگر لبخند نمی زنم ، می توانم به این شکل نگاه کنم ... بنابراین یک ضربه سر جدی از پنجره بیرون آمد. من سرانجام با لبخند خفیف و ژاکت مشکی عکس مناسب را گرفتم ، بنابراین کار من هنوز در انتخاب مد من برجسته بود.

اکنون شما نیاز به طراحی لوگو دارید تا این کار را برای تجارت خود انجام دهید. اگر می خواهید به عنوان فردی جسور و حرفه ای دیده شوید ، به یک نشان قوی قوی نیاز دارید. اگر می خواهید حرفه ای باشید اما همچنان از ظاهر دلپذیر خود لذت ببرید ، یک مارک حرفه ای با لبه های گرد نرم تر را امتحان کنید. این باعث می شود برخی از لبه ها برداشته شود.

هنگام ایجاد یک نام تجاری یک لوگو یک معامله بزرگ است. انجام این مرحله از راه دور باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در راه می شود. حتی برای یک تجارت کوچک ، تغییر طراحی لوگو هزینه بر است. به همه چیزهایی که با لوگوی خود چاپ کرده اید فکر کنید ... باید آن را تغییر دهید. و تمام دارایی های دیجیتالی شما ... که به زمان و زمان نیاز دارد پول است. تغییر طرح لوگو شما است

همچنین اگر قبلاً ارزش نام تجاری را در لوگوی خود ایجاد کرده اید ، خطرناک است. شما نمی خواهید لوگوی خود را تغییر دهید و از مشتریان خود بخواهید که شما را نشناسند.

طراحی لوگو بسیار مهم است. ما پیشنهاد می کنیم همیشه با دقت و کوشش خود ، زمان و هزینه ای را که شایسته آن است اختصاص دهید و در اولین بار آن را درست انجام دهید! یک لوگوی عالی می تواند یک تجارت را ایجاد کند و یک لوگوی بد می تواند به معنای کسب و کاری باشد که هرگز از راه اندازی فراتر نمی رود.

آیا به نکاتی در طراحی لوگو نیاز دارید؟ اینو ببین!

هدف لوگو چیست؟
"لوگو هویت است ، نه ارتباط" - ساگی هاویو

بله ، ای کاش می توانستم برای این بیانیه درخشان اعتباری قائل شوم اما نمی توانم. ساگی هاویف ، طراح لوگوی متخصص بسیار با استعداد ، این بیانیه را گفت. این Ted Talk را که او انجام داد بررسی کنید!

https://www.youtube.com/watch؟v=OcF1KBnlvTc
مردم اغلب در این مورد بسیار گیج می شوند و می خواهند لوگوی آنها تمام صحبت ها را انجام دهد. اما ، واقعاً یک لوگو یک علامت شناسایی است ، منظور این نیست که کل داستان برند شما را بیان کند. به سووش نایک فکر کنید ، این یک حرکت است که نشان می دهد ، می بینید ، می دانید که نایک است. این یک شناسه است ، نه توصیف کننده. اگر نایک می خواست کل نام تجاری خود را بیان کند (به این معنی که آنها لباس های با کیفیت ، کفش های ورزشی و لوازم ورزشی را برای هر ورزشی از گلف گرفته تا یوگا تا فوتبال ...) از طریق لوگوی خود بیان می کنند ، این لوگو شبیه یک آشفتگی داغ به نظر می رسد که سعی می کند همه را نشان دهد. از آن.

نایک به عنوان نمونه ای از لوگوی ساده و خوب در مورد طراحی لوگو مقاله ای از آژانس تجاری مارک Stellen Design است
در عوض ، لوگوی نایک نشان دهنده حرکت است. این یک شکل تمیز است که به راحتی قابل انطباق است و روی همه محصولات آنها کار می کند. این کار در کنار یک ساختمان درست مانند کف کفش شما اجرا می شود. اگر نایک را می شناسید ، swoosh را می بینید و می توانید آن را محصول خود تشخیص دهید. با این حال ، اگر دیروز از مریخ آمده اید ، ممکن است سووش را با نام نایک نشناسید ، و این اشکالی ندارد! می دانید که دارای حرکت است و اضافه کار شما آن را به عنوان نایک تشخیص می دهید.

من شما را به چالش می کشم تا به لوگوهای دیگر شرکت ها نگاه کنید ... اگر دیروز از مریخ آمده بودید می فهمیدید که علامت بانک چیس برای بانک چیس بود؟ آیا می دانید FedEx چه می کند؟ آیا می دانید Target یک فروشگاه بود که می توانید برای یک مهمانی شام به همراه پاک کننده کاسه توالت لباس تهیه کنید؟

در فرآیند طراحی لوگو ، آرم شما با گذشت زمان تکامل پیدا می کند ، زیرا شما شناخته می شوید. به احتمال زیاد شما از علامت لوگو با علامت کلمه و توصیف کننده استفاده خواهید کرد. این آگهی Target را از سال 1962 بررسی کنید. در آگهی نوشته شده است: "Target is a new ایده در فروشگاه های تخفیف دار" و در پایین آن ، "Target Discount Store". بنابراین می دانید که این فروشگاه تخفیف دارد. در حال حاضر در طول سالها ، Target به قدری به رسمیت شناخته شده است که می تواند توصیف کننده را کنار بگذارد و در نهایت نام را کنار بگذارد و فقط از یک نماد استفاده کند. این بسیار قابل توجه است وقتی می توانید به چند حلقه تکیه کنید تا به افراد خود بگویند.

https://www.stellendesign.com/what-is-logo-design/

Gasiweb Com
Gasiweb Com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋