Tekk

Tekk

طراحی لوگو به زبان فارسی با هوش مصنوعی

این روز ها هوش مصنوعی پیشرفت بسیار فراوانی داشته و توانسته در زمینه های بسیار مختلفی به انسان کمک کند. یکی از زمینه هایی که هوش مصنوعی آن را متحول کرد، زمینه گرافیک است! هوش مصنوعی هایی همچون میدجورنی در این زمینه حرف های بسیاری برای گقتن دارند! یکی از کاربرد های جذاب این تکنولوژی، ساخت لوگو با هوش مصنوعی است. در این پست ما قصد داریم به شما طراحی لوگو به زبان فارسی با هوش مصنوعی را آموزش دهیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. و این که برای اطلاع بیشتر و یا خرید اکانت های هوش مصنوعی هم میتوانید به majazistore.com مراجعه کنید.

 

طراحی لوگو فارسی با هوش مصنوعی سایت brandcrowd.com

یکی از وب سایت های معروف و پرطرفدار در زمینه های طراحی لوگو با هوش مصنوعی، سایت Brandcrowd.com است. شما میتوانید با کمک این وب سایت فوق العاده، با هوش مصنوعی لوگو خود را به زبان فارسی طراحی کنید. فقط کافیه اسم برند و اطلاعات دیگری که از شما در مورد کسب و کارتون میخواد رو بهش بدید تا براتون چندتا لوگو فوق العاده جذاب طراحی کنه! البته دقت کنید که هوش مصنوعی همیشه دقت ۱۰۰٪ نداره و گاهی اوقات ممکنه که خطا داشته باشه و لوگوی شما را دقیق نسازد.

ساخت لوگو  فارسی با Logonomy

اگر به دنبال ساخت لوگو با هوش مصنوعی به زبان فارسی هستید، میتوانید از سایت لوگونومی برای ساخت لوگوی فارسی استفاده کنید. استفاده از این وب سایت بسیار راحت است و برای ساخت لوگو باید اسم برند، شعار، نام فارسی و نام انگلیسی لوگو را وارد کنید.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی Looka.com

وب سایت Looka.com یک سایت حرفه ای، سریع و عالی برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی است. اول از همه کافیه که وارد سایت بشید و اسم برندی که میخواهید برای آن لوگو طراحی شود را وارد کنید. بعد از وارد کردن آن گزینه Get Started را بزنید. حالا باید از بین گزینه های نمایش داده شده نزدیک ترین زمینه به حوزه کاری خودتون رو وارد کنید. بعد از انتخاب حوزه کاریتون، چند مدل لوگوی مختلف بهتون نمایش داده میشه. از هر استایلی که خوشتون اومد انتخابش کنید تا هوش مصنوعی مثل اون رو براتون بسازه.

جمع بندی

در این مقاله ما به آموزش ساخت لوگوی فارسی با هوش مصنوعی پرداختیم. امیدواریم که این اموزش به شما کمک کرده باشد تا بتوانید لوگوی حرفه ای و مد نظر خودتون رو برای کسب و کارتون بسازید. اگر این پست براتون مفید بود و یا نظر و سوالی دربارش دارید، خوشحال میشیم که توی بخش نظرات با ما همراه باشید! با تشکر از همراهی شما کاربران عزیز!

Tekk
Tekk

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋