Gasiweb Com

Gasiweb Com

طراحی پست اینستاگرام بصورت حرفه ای

طراحی پست اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟––
مهم ترین عنصر موفقیت تمام پیج های اینستاگرام، پست هایی است که می گذارند. هیچ پیجی را نمی توانید پیدا کنید که بتواند بدون قرار دادن پست به موفقیت برسد. از عوامل مهم موفقیت پست های اینستاگرام میتوان به زمان بندی انتشار پست، تولید محتوای مفید، کیفیت بالای پست، استفاده از استراتژی های مختلف تولید و انتشار پست و یکپارچگی پست اشاره کرد. لازم به ذکر است که یک پست قوی می تواند فروش و کسب و کار ما را متحول و یک پست ضعیف می تواند آن را متلاشی کند! بنابراین در انتشار پست ها باید همه ی موارد اعم از کیفیت پست رعایت بشود. اگر می خواهید با کیفیت ترین پست های اینستاگرام را داشته باشید، کافیست همین الان پست های خود را به رایان طرح سفارش بدهید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

انواع پست اینستاگرام
توجه داشته باشید که پست های اینستاگرام فقط تصاویر نیستند و از رسانه های دیگری نیز می توان برای پست های اینستاگرام استفاده کرد. استفاده از رسانه های دیگر ممکن است باعث شود استراتژی شما در پست گذاری تغییر کند و بتوانید پست های بهتری قرار بدهید. به علاوه برای موفقیت یک پیج باید از انواع پست ها استفاده کنید. به هر حال پست های اینستاگرامی به دسته های زیر تقسیم می شوند که شما با توجه به نیاز خود می توانید در زمان سفارش نوع فرمت و پست خود را مشخص کنید.

عکس
ویدیو
ویدیو و عکس
تعرفه طراحی پست اینستاگرام
تعرفه قیمت پست های اینستاگرام رایان طرح به نوع و تعداد پستی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد؛ به طور مثال هزینه طراحی پست اینستاگرام ورقه ای سه اسلایدی در رایان طرح 79 هزار تومان می باشد. برای اطلاعات بیشتر از تعرفه های طراحی پست اینستاگرام ما می تونید از طریق شماره ی «02191307049» با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد از مشاوره رایگان سفارش طراحی پست آلبومی خود را ثبت کنید.

نمونه کار طراحی پست اینستاگرام
همیشه از نمونه کار می توانید برای سنجیدن میزان مهارت یک تیم، سازمان و یا یک شرکت با خبر شوید. به همین علت ما تعدادی از نمونه کار های طراحی پست اینستاگرام خود را برای شما قرار داده ایم تا شما بتوانید طرح ها را مشاهده و طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. با توجه به این موضوع که پست های اینستاگرام طراحی شده توسط ما خیلی زیاد بوده است، مجبور شدیم فقط تعدادی از طرح ها را داخل سایت قرار بدهیم. بنابراین اگر طراحی مد نظر شما جزو لیست نبود از طریق تیم پشتیبانی گرافیک با ما در ارتباط باشید تا طرح دلخواه شما را در کمترین زمان آماده کرده و به شما تحویل دهیم.
برای نمایش عکس ها در کیفیت اصلی روی آن ها کلیک کنید.
طراحی پست سمیه یادگاری |رایان طرح
ابعاد طراحی پست اینستاگرام
طراحی پست اینستاگرام برای حرفه ای ها
طراحی پست سالن زیبایی
سایت طراحی پست اینستاگرام
سفارش طراحی پست اینستاگرام
خرید لپ تاپ
آمادگی ذهنی
آشنایی با خیابان فرشته
نوربین مجازی
فروش نرم افزار comfar
سعید کریمی مقدم
طراحی عکس اینستاگرام
پست ها در اینستاگرام مثل بازو های متحرکی می باشند که اگر از آنها درست استفاده بشود، همه چیز را در کمترین زمان درست می کنند. ولی اگر روی این بازو ها کنترل نداشته باشید به سرعت می توانند کل زحمات کشیده شده را خراب کنند. طراحی اصولی پست اینستاگرام در ظاهر ساده به نظر می رسد ولی قواعد پیچیده ای دارد که فقط حرفه ای ها می تونند از این قواعد به درستی استفاده کرده و بهترین پست های اینستاگرام را طراحی کنند. اگر دوست دارید که بهترین پست های طراحی شده در اینستاگرام را با توجه به موضوع پیج خود داشته باشید، کافیست همین الان سفارش طراحی پست اینستاگرام خود را در رایان طرح ثبت کنید و از تخفیفات و خدمات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

موکاپ پست اسلایدی
عوامل تاثیر گذار در تعرفه قیمت طراحی پست اینستاگرام
از مهم ترین و برجسته ترین عوامل تاثیر گذار در تعرفه قیمت پست های اینستاگرام که سعی می کنیم تا حد ممکن این عوامل رو با قیمت کمتری محاسبه کنیم، می توان به عوامل زیر اشاره کرد.

تعداد اسلاید
تعداد پست
تیم تولید کننده
البته عوامل موثر بیشتر هستند که با پر کردن فرم درخواست سفارش و مشاوره با کارشناسان ما هزینه دقیق برای شما تعیین می شود. علاوه بر این اگر همین الان سفارش طراحی پست خود را ثبت کنید مشمول تخفیفات ویژه سایت می شوید که برای سفارش های سنگین و یا تخفیفات مناسبتی اعمال می کنیم.

شرایط طراحی پست اینستاگرام
برای طراحی پست اینستاگرام قبل از هر کاری باید فرم پیش ثبت نام را پر کرده و اطلاعاتی که در فرم درخواست شده را به دقت وارد کنید. دقت کنید که این فرم توسط کارشناسان ما بررسی شده و به طراحان ارسال میشود و طبق همین فرم، سفارش شما طراحی می شود. البته برای این که کار دقیق تر باشد کارشناسان ما برای جزئیات نهایی پست با شما صحبت می کنند ولی اولویت اول طراحان ما همان اطلاعات وارد شده در فرم است.

نمونه فرم ثبت اطلاعات سفارش طراحی پست اینستاگرام اسلایدی با سه اسلاید

اسلاید اول    هر چیزی که باید در اسلاید اول باشد را به فرم اضافه کنید.
اسلاید دوم    هر چیزی که باید در اسلاید دوم باشد را به فرم اضافه کنید.
اسلاید سوم    هر چیزی که باید در اسلاید پایانی باشد را به فرم اضافه کنید.
توضیحات تکمیلی    توضیحات تکمیلی شامل این که دوست دارید اسلاید ها به چه شکل طراحی شوند، چه رنگ هایی داخل اسلاید ها وجود داشته باشند و هر چیزی که فکر می کنید ما باید بدانیم را به این قسمت اضافه کنید.
آدرس پیج و ثبت سفارش    در آخر هم آدرس پیج مورد نظر را اضافه کنید. (در صورتی که پیج هنوز در دسترس نیست این قسمت را خالی بگذارید و دکمه ارسال را بزنید)
شرایط تحویل پست اینستاگرام
سفارش ها بعد از اینکه آماده شدند می توانند با توجه به نیاز و انتخاب شما به سه شکل تحویل داده شوند.ولی از نظر ما بهترین شکل و فرمت که قابل ویرایش با موبایل هم باشد،

فرمت PNGمی باشد ولی اگر دسترسی به کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ دارید، حتما فرمت PSD را انتخاب کنید که جای کار و انعطاف بیشتری به شما می دهد.

به صورت مستقل و با فرمت JPG
یکی از متداول ترین فرمت های پست اینستاگرام است که با بالاترین کیفیت و به صورت مستقل به شما تحویل داده می شود.

قابل ویرایش و با فرمت PNG
یکی دیگر از فرمت های پر استفاده در پست های اینستاگرام که به سادگی با برنامه و نرم افزارهای ویرایش عکس قابل تغییر و ایجاد پست های جدید است، فرمت PNG

می باشد. می توانید پست های خود را با فرمت PNG سفارش دهید و فایل هایی کامل و با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

فایل خام و با فرمت PSD
آخرین روشی که می توانید فایل های سفارشی خود را تحویل بگیرید، فرمت PSD می باشد که با نرم افزار فتوشاپ و داخل کامپیوتر قابل تغییر است. فایل نهایی شما با فرمت PSD می باشد

ولیمی توانید بعدا فرمت آن را به JPG و یا PNG تغییر بدهید. با توجه به خام بودن فایل شما به سادگی می تونید با داشتن یک کامپیوتر فایل های خود را برای پست های بعدی آماده کنید.

https://rayantarh.com/

Gasiweb Com
Gasiweb Com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋