gansenja

gansenja

دامنه چیست و چگونه کار می کند؟

سفارش طراحی سایت مشهد پیشرفت تکنولوژی در عصر ارتباطات باعث شده است که مردم بیشتر به شبکه های مجازی گرایش پیدا کنند و بیشتر اوقات فراغت خود را به صورت آنلاین بگذرانند. بنابراین به نظر می رسد بازاریابی برای توسعه تجارت آنلاین خوب است. اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید، باید مراحل مختلفی را طی کنید. به این ترتیب شما قطعا نام دامنه را خواهید شنید و اگر از این راه جلوتر بروید دامنه ای که برخی از فارسی زبانان آن را دامنه می نامند.
همانطور که شما یک آدرس برای کسب و کار فیزیکی خود یا به عبارت دیگر برای دفتر فروشگاه و خدمات خود دارید، باید یک آدرس اینترنتی برای خود در اینترنت داشته باشید تا کاربران بتوانند با شما تماس بگیرند. . دامنه ها به دو بخش نام و پسوند تقسیم می شوند. نام دامنه باید به گونه ای انتخاب شود که حوزه شرکت شما یا به عبارتی حوزه کاری شما را پوشش دهد. البته باید بدانید که هیچ محدودیتی برای انتخاب نام دامنه وجود ندارد جز اینکه دامنه مورد نظر توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد. در حالی که انتخاب اکستنشن یک موضوع سلیقه ای است، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر وب سایت شما تجاری است، بهتر است از لینک com استفاده کنید. این افزونه در بین کاربران بسیار محبوب است و یک افزونه بین المللی است. پسوند ir نیز به موقعیت ایران اشاره دارد.
اهمیت ثبت دامنه چیست؟
شما باید یک دامنه برای وب سایت خود خریداری کنید. قبل از خرید دامنه، باید در نظر داشته باشید که دامنه رایگان است و متعلق به هیچ سایت دیگری نیست، زیرا هر دامنه فقط برای یک سایت قابل استفاده است. در واقع خرید و ثبت دامنه به معنای اجاره آن از ثبت کننده های دامنه است. هنگام ثبت دامنه باید مشخص کنید که چند سال آن را ثبت کرده اید. زمانی که تاریخ ثبت نام تمام شد، باید آن را تمدید کنید، زیرا پس از اتمام ثبت دامنه، ثبت کنندگان می توانند آن را به مکان دیگری منتقل کنند. توجه داشته باشید که هنگام ثبت دامنه، یک نام منحصر به فرد برای سایت خود انتخاب کنید. . در عوض باید یک نام منحصر به فرد و جذاب باشد تا به راحتی در ذهن کاربر ثبت شود. پس از تعیین اهداف طراحی وب سایت، خرید دامنه اولین قدم برای تحقق وب سایت شماست، اما آخرین مرحله نیست.
هنگام خرید دامنه، مطمئناً اصطلاح دیگری به نام میزبانی وب یا میزبانی وب پیدا خواهید کرد. خرید دامنه یا دامنه ها بدون خرید هاست بی معنی است. برای یک تجارت فیزیکی، به آدرس و مکانی برای ارائه محصولات خود نیاز دارید. در اینترنت، این آدرس مربوط به یک دامنه و وب سایت مربوط به میزبان آن است. بنابراین هاست مکانی در گوگل است که می توانید محتوا و فایل های وب سایت خود را دانلود کنید. دامنه و هاست دو سرویس مجزا اما مرتبط هستند که باید از شرکت های درگیر خریداری کنید. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که شما می توانید هر دو سرویس را از یک شرکت یا یکی از شرکت های مختلف خریداری کنید.
دامنه چگونه کار می کند؟
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هاست کامپیوتری است که دارای سروری به نام است که با رایانه های دیگر متصل به اینترنت ارتباط برقرار می کند و به تبادل اطلاعات می پردازد. یک شرکت میزبانی وب سروری را در اینترنت میزبانی می کند و وب سایت را اجرا می کند. هنگامی که یک آدرس نام دامنه را در مرورگر وارد می کنید، یک درخواست به سرور DNS ارسال می شود. این سرور آدرس سروری که وب سایت شما را میزبانی می کند را در دایرکتوری خود جستجو می کند و درخواست را برای آن ارسال می کند. به آن سرورها توسط شرکت هاستینگ مدیریت وب سرور نیز گفته می شود. این نرم افزار بر روی وب سرورها نصب می شود که به کمک آن اطلاعات به پلیر باز می گردد و می توانید سایت را مشاهده کنید.
برای ثبت دامنه و هاست با کدام شرکت تماس بگیریم؟
بسیاری از شرکت ها خدمات طراحی وب سایت و سئو را ارائه می دهند و شما می توانید برای خرید دامنه یا هاست با آنها تماس بگیرید. طراحی سایت هزینه های خود را دارد، اما شما می توانید شرکتی را انتخاب کنید که با آن کار کنید، علاوه بر هزینه های معقول، خدمات با کیفیت بالا و پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم از شرکت IRPOWER دیدن فرمایید. خرید و ثبت دامنه آی آر پاور، هاست ویندوز، سرور اختصاصی و غیره. یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه ارائه چنین خدماتی می باشد. این شرکت توانسته است بهترین و با کیفیت ترین خدمات مرتبط با طراحی سایت را ارائه دهد و از وب سایت های جدید و حرفه ای به خوبی پشتیبانی کند. آی آر پاور پروژه های موفق بسیاری را در کارنامه خود دارد.
جمع بندی
می توانید خدمات دامنه و هاست را از این شرکت خریداری کنید و در مورد ارائه خدمات و تنظیمات از تیم حرفه ای آی آر پاور مشاوره بگیرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این شرکت www.IRPOWER.com مراجعه کرده و در هر ساعت از شبانه روز خدمات لازم را دریافت نمایید.

gansenja
gansenja

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋