galoos

galoos

قهوه یا نوشابه انرژی زا، کدام قوی تر است؟

 

قهوه یا نوشابه انرژی زا

اگر زیاد در چنین شرایطی قرار می گیرید و برایتان مهم است که انتخاب صحیحی داشته باشید پس با قهوه پیک، فروشگاه آنلاین خرید قهوه برای مقایسه ی این دو نوشیدنی انرژی زا یعنی قهوه و نوشابه های انرژی زا  همراه باشید.

 

قهوه در مقابل نوشیدنی های انرژی زا

هنگامی که به یک پیک آپ نیاز دارید، به دنبال یک فنجان قهوه بزرگ یا یک قوطی نوشیدنی انرژی زا هستید؟ برای کمک به شما در گرفتن این تصمیم مهم، نگاهی دقیق به مواد تشکیل دهنده و محتوای کافئین هر نوشیدنی می اندازیم. شما می توانید یک بار برای همیشه به سوال قهوه در مقابل نوشیدنی های انرژی زا پاسخ دهید!

 

آیا یک فنجان قهوه کافئین بیشتری دارد یا یک نوشیدنی انرژی زا؟

اگرچه بسیاری از مردم تصور می‌کنند که نوشیدنی‌های انرژی‌زا کافئین بیشتری دارند، اما به طور متوسط ​​تقریباً همان مقدار کافئین قهوه را دارند.
نکته اصلی این است که بسته به حجم نوشیدنی انرژی‌زایی که می‌خرید – برخی می‌توانند تا ۲.۵ برابر بیشتر از یک فنجان قهوه کافئین داشته باشند!

اگر ویدیوی زیر را ببنید در این ویدیو با مقایسه ای که بین نوشابه های انرژی زای موجود در ایران شده است، به خوبی صحت این صحبت مشخص است.
اصولا تمام نوشابه ها دارای کافئین یکسانی بوده و بطور میانگین در 250 میلی گرم از آن در حدود 80 میلی گرم کافئین موجود بوده، این مقدار در نوشابه هایی با حجم بالاتر مسلما بدلیل افزایش حجم بیشتر خواهد بود.

کافئین در قهوه در مقابل نوشیدنی های انرژی زا

 

کافئین چیست و در هر نوشیدنی چقدر است؟

بیایید با درک اینکه کافئین چیست شروع کنیم.

کافئین محرکی است که باعث می شود مغز ما هوشیارتر شود. این همان چیزی است که پس از نوشیدن یک فنجان قهوه یا نوشیدنی انرژی‌زای مورد علاقه‌تان باعث افزایش انرژی می‌شود.

در حالی که کافئین برای دادن انرژی و تمرکز مورد نیاز برای مطالعه به شما بسیار مفید است، کافئین بیش از حد می تواند الگوهای خواب شما را مختل کند و باعث سردرگمی شود. توصیه می شود که یک فرد بالغ سالم بیش از 400 میلی گرم کافئین در روز مصرف نکند.

 

خرید قهوه با کافئین بالا

خرید قهوه دی کف ( قهوه بدون کافئین)

منبع : https://pikcoffeeroasters.com/

galoos
galoos

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋