فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

آمار عجیب تیم ملی ایران در عشق آباد

تیم ملی فوتبال ایران امشب در حالی به مصاف ترکمنستان خواهد رفت که تا کنون موفق به شکست این تیم در خانه نشده است.

خبرورزشی: تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

قلعه نویی با برد در عشق‌آباد، به دنبال طلسم شکنی است زیرا تیم ملی فوتبال ایران تاکنون نتوانسته در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوزها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده است. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده است.

از آخرین تقابل ایران با ترکمنستان در خاک این کشور در حدود یک دهه می گذرد. مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که از ابتدا در آن بازی به میدان رفتند. سردار آزمون نیز در ترکیب آن تیم حضور داشت و تک گل ایران را به ثمر رساند. دیدار آن سال شاگردان کی‌روش با ترکمن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋