فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

ستاره سابق رئال مادرید پیشنهاد سعودی ها را رد کرد

ادن آزار که در ۳۲ سالگی اعلام بازنشستگی کرد از زندگی خود راضی است و پیشنهاد پیوستن به عربستان با دستمزدی هنگفت را رد کرد.

خبرورزشی: ادن آزار که در ۳۲ سالگی اعلام بازنشستگی کرد از زندگی خود راضی است و پیشنهاد پیوستن به عربستان با دستمزدی هنگفت را رد کرد.

ادن آزار ستاره سابق رئال مادرید و چلسی در هفته‌های اخیر از دوران بازنشستگی خود لذت می‌برد و نیاز خاصی به بازگشت به بازی احساس نمی‌کند. هم‌تیمی سابقش جان اوبی میکل فاش کرد که آزار پیشنهادهای پرسودی نیز داشته است.

آزار به تدریج در لوس بلانکوس کمرنگ شده بود و برای به دست آوردن زمان بازی تقلا می‌کرد و سپس با مصدومیت های متعددی مواجه شد که همین موضوع او را به سمت بازنشستگی در ۳۲ سالگی سوق داد. میکل فاش کرده که بخشی از مشکل این بود که او خوب روی بدن خود کار نمی‌کرد.

میکل با اشاره به گفته‌های سابقش در مورد اینکه آزار در تمرینات آنقدر خوب عمل نمی‌کند، اذعان داشت: «یک روز به من زنگ زد و گفت تو خیلی چرت و پرت در مورد من می‌گویی. او به من گفت که مواظب خودش بوده و وقتی به مادرید رفت تلاشش را بیشتر کرد اما به محض اینکه تلاشش را شروع کرد در تمرینات مصدوم شد. بدنش نتوانست تحمل کند. به من گفت که می‌خواهد استعفا بدهد. او پیشنهادهایی برای رفتن به عربستان دریافت کرد، و گفت: آیا باید به عربستان بروم و هفته‌ای یک میلیون بگیرم؟ دو سه پیشنهاد از عربستان داشتم اما پول زیادی دارم. من زیادی خرج نمی‌کنم بنابراین پول کافی برای بزرگ کردن فرزندانم دارم.»

آزار همچنان گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید است (۱۲۹ میلیون یورو) و بدون شک میلیون‌ها دلار در طول دوران حرفه‌ای خود به دست آورده است.

 

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋