فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت

فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۱۱ نفر را دنبال می کند

روزهای پایانی فصل سوم سریال از سرنوشت

روزهای پایانی فصل سوم سریال از سرنوشت

تصویربرداری فصل سوم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان تا یکماه دیگر ادامه دارد.

پایان تصویربرداری سریال از سرنوشت تا یکماه دیگر

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان به فصل سوم رسید و تصویربرداری سومین فصل این سریال تا یکماه دیگر ادامه دارد.

سریال از سرنوشت در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شده است و از اولین روز دی ماه پخش این سریال آغاز شد و این روزها تصویربرداری فصل سوم سریال از سرنوشت در حال انجام است تا در ادامه فصل اول و دوم آماده پخش شود.

دارا حیایی و کیسان دیباج

محمدرضا خردمندان کارگردانی فصل اول و سوم سریال از سرنوشت را برعهده دارد و علیرضا بذرافشان دومین فصل این سریال را کارگردانی میکند.

امیررضا فرامرزی و راستین عزیزپور

از سرنوشت سریالی درباره مشکلات زندگی و مسائل اجتماعی دو کودک است که در پرورشگاه زندگی میکنند و سرنوشت آنها تا دوران نوجوانی و جوانی در سریال از سرنوشت به تصویر کشیده میشود.

دارا حیایی و فاطیما بهارمست

امیررضا فرامرزی و راستین عزیزپور دو بازیگر اصلی سریال از سرنوشت هستند که نقش نوجوانی آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج بازی میکنند.

دارا حیایی و کیسان دیباج

بازیگران سریال از سرنوشت عبارتند از:

مجید واشقانی ، فریبا نادری ، لیلا بلوکات ،حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع،علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، امیررضا فرامرزی، راستین عزیزپور، مونا کرمی و ... بازیگران سریال از سرنوشت را تشکیل میدهند.

حسین پاکدل و راستین عزیزپور

فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت
فان💟 سرگرمی، خنده، موفقیت فال روزانه، فال ازدواج، سبک زندگی، موفقیت و ثروت، خنده بازار 🎊🎉 مجله سرگرمی "فان" با جذاب‌ترین مطالب با آپدیت روزانه برای شما

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋