franky.jeyden

franky.jeyden

پمپ اسید بهمن را بهتر بشناسیم.

چنانچه پمپ اسید بهمن برای مقاصد جدید در آینده مورد استفاده قرار گیرد، و یا پمپی که امروزه خریداری می شود مطالبات دیگری در آینده داشته باشد، تعیین هد باید از چندین جنبه مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال تغییر پهنای پروانه پمپ های گریز از مرکز معمولاً منحنی هد- دبی را تغییر می دهد. پروانه های پهن تر نسبت به پروانه های نازک تر حجم سیال بیشتری را به خروجی تحویل داده و معمولاً منحنی آنها مسطح می باشد. 

پمپ هایی با پروانه های نازک تر دبی کمتر و منحنی شیب دار تری دارند. تغییر گام های پره های پروانه عملکرد پمپ را تغییر داده و پره های شعاعی معمولا منحنی مسطحی دارند. افزایش تعداد پره های پروانه همچنین منحنی مسطح تری را نیز تولید کرده و کاهش تعداد پره ها منحنی شیب دار تری را ایجاد می نماید. 

واضح است که هیچ کدام از این تغییرات پس از نصب پمپ قابل تغییر نمی باشد. در نتیجه در صورتی که شرایط آتی یا جدید خیلی متفاوت از شرایط موجود باشد هد باید بر پایه شرایط کاری نهایی محاسبه شود. در غیر این صورت باید پمپی مناسب انتخاب شود. 

بیشتر اوقات عین اندازه پمپ اسید بهمن برای نیازهای روز و خریداری پمپی جدیدتر در آینده از نظر اقتصادی به صرفه تر از خریداری پمپی بزرگتر از نیاز روز می باشد. حداقل آنکه پمپ بزرگتر یک عقب نشینی برای نیاز روز بوده و احتمالاً در راندمان های پایین تری کار خواهد کرد. اگر افزایش مطالبات در آینده به دلایلی عملی نشود پمپ ممکن است سالیان درازی با راندمانی پایین به کار خود ادامه داده توان زیادی را به هدر دهد و در نتیجه نیاز به تعویض پمپ اسید بهمن افزایش یابد. 

در بررسی های زیادی که از بسیاری از کارخانجات به عمل آمد نشان داده که وضعیت بسیار مرسوم می باشد. خریداری پمپ اسید بهمن با اندازه مناسب برای مطالبات جدید راندمانی بالاتر طول عمری بیشتر و تعمیرات کمتری را تضمین می کند. برای انتخاب یک پمپ صحیح و اصولی نیاز به مشاوره دارید که این مشاوره را می توانید از مشاورین شرکت تکنوپمپاژ بگیرید. 

 

franky.jeyden
franky.jeyden

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋