franky.jeyden

franky.jeyden

انتخاب صحیح یک پمپ اسید

به پمپ اسید نیاز دارید و می خواهید در مورد نحوه انتخاب این محلول پمپاژ خاص بیشتر بدانید؟ در این مقاله به بررسی ویژگی های اصلی پمپ های اسیدی می پردازیم که مزایای آن را از نظر بهره وری، ایمنی و حفاظت از محیط زیست برجسته می کند.

چرا داشتن یک پمپ اسید مناسب مهم است؟
شرکت های فعال در بخش شیمیایی صنعتی موظف به رعایت استانداردهای ایمنی بالا به منظور حفاظت از کارخانه، محیط زیست و سلامت کارگران درگیر در فرآیند تولید هستند. هر گونه نشت مواد در طول فرآیند تولید می تواند عواقب جدی برای سلامت کارگران، کارخانه و محیط اطراف داشته باشد.

تولید مواد شیمیایی نیز بسیار پرهزینه است و هر گونه تعطیلی کارخانه یا آلودگی محصول نهایی می تواند خسارات اقتصادی زیادی را به دنبال داشته باشد. به این موارد تنوع بالای مواد شیمیایی مورد استفاده هر ساله در فرآیندهای تولید را اضافه کنید، که به مجموعه ای از محصولات بسیار متنوع برای برآورده کردن طیف پیچیده نیازها نیاز دارد.

دقیقاً به همین دلایل است که لازم است تجهیزات پمپاژ و کاربردهای مناسبی داشته باشید که دوام، سهولت سرویس و بالاتر از همه ایمنی را تضمین کند.

پمپ های اسید برای چه هستند

پمپ های اسید با موادی طراحی و ساخته می شوند که می توانند موادی با سطوح مختلف ویسکوزیته، خورندگی و سایندگی را تحمل کنند. ابعاد بسیار فشرده آنها از نظر تطبیق پذیری برای هر کاربرد صنعتی عالی است. این باعث می شود تا بتوان طیف وسیعی از سیالات را بدون ایجاد وقفه در تولید یا خرابی کارخانه اداره کرد. یک پمپ اسید می تواند به طور موثر مواد زیر را کنترل کند

اسیدهای موریاتیک
اسیدهای سولفوریک
اسیدهای سیتریک
اسیدهای کلریدریک
اسیدهای کرومیک
اسیدهای فسفریک
اسیدهای استیک
اسیدهای هیدروفلوئوریک
اسیدهای نیتریک
پمپ های اسیدی ارائه شده توسط تکنوپمپاژ همچنین می توانند طیف گسترده ای از مواد شیمیایی از جمله حلال ها، رنگ ها، جوهرها، سوخت ها، مواد غذایی و مایعات دارویی، مایعات چسبناک، مواد شیمیایی ساینده و مایعات انفجاری یا قابل اشتعال را مدیریت کنند.

franky.jeyden
franky.jeyden

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋