منصور

منصور

ساخت کیف پول پاییر در ۷ گام

 

آیا به دنبال افتتاح حساب پایر هستید؟ پایر یک کیف پول الکترونیکی و سیستم پرداخت آنلاین است. شما با ساخت کیف پول پاییر یا افتتاح حساب در آن، می توانید به صورت آنلاین فرایند جابجایی دارایی های مالی را انجام دهید. ما در این مقاله چگونگی ساخت حساب پایر، از مرحله ثبت نام تا تایید حساب و جابجایی وجه را توضیح خواهیم داد.

Payeer چیست؟

پاییر یک کیف پول الکترونیکی است که خدمات امن و کارآمدی را برای انتقال وجه به مشتریان خود ارائه می دهد. این پلتفرم یکی از پیشرو ترین سیستم های پرداخت در بازار محسوب می شود و بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و افراد حقیقی و حقوقی از خدمات آن استفاده می کنند.

پاییر خدمات پرداخت متعددی، مانند نقل و انتقالات بانکی، کارت های دبیت و اعتباری و همچنین ارزهای دیجیتال را به مشتریان خود عرضه می کند. این پلتفرم همچنین طیف وسیعی از امکانات مانند کارمزد های کم، تراکنش های سریع و امنیت بالا را ارائه می دهد. با ساخت کیف پول پاییر و یا افتتاح حساب پایر شما می توانید خیلی راحت و سریع از هر کسی در هر گوشه از دنیا پول دریافت کرده و یا انتقال وجه انجام دهید.

افتتاح حساب پایر

فرایند افتتاح حساب پایر بسیار آسان است. کافی است شما مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: وارد وب سایت Payeer شده و گزینه Create Account را انتخاب کنید.

     

    مرحله دوم: آدرس ایمیل خود را وارد کرده و پس از انتخاب یک رمز عبور، گزینه Create account را انتخاب کنید.

  • مرحله سوم: اطلاعات شخصی خود، از جمله نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفنتان را وارد کنید.
  • مرحله چهارم: کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید. سپس شرایط ارائه خدمات را پذیرفته و گزینه Continue را انتخاب کنید.
  • مرحله پنجم: پس از این فرایند، یک کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. کد را در محل مربوطه وارد کرده و گزینه Verify را انتخاب کنید.
  • مرحله ششم: در این بخش از شما خواسته می شود به چند سوال امنیتی پاسخ دهید. پس از ارائه پاسخ های صحیح، گزینه Submit را انتخاب کنید.
  • مرحله هفتم: حساب Payeer شما در این مرحله آماده است. شما می توانید با انتقال وجه به این حساب آن را فعال کنید. شما همچنین می توانید از این حساب برای پرداخت های آنلاین استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای انجام تراکنشات بالای ۱۵ دلار نیاز است تا به وریفای حساب پایر با هویت غیر ایران از طریق مجموعه‌ جک‌بلک بپردازید.  

در صورت دنبال کردن دقیق مراحل فوق، شما موفق به ساخت کیف پول پاییر و افتتاح حساب خواهید شد. از حساب جدید خود لذت ببرید!

توجه: لازم به ذکر است که اموزش فوق در صورتی کاربرد دارد که شما کاربر گرامی دارای مدارک خارجی (غیر از ایران و کشورهای تحت تحریم) باشید. در صورتیکه فاقد مدارک لازمه هستید قادر هستید تا صفر تا صد افتتاح حساب پاییر خود را به شرکت جک‌بلک بسپارید تا با ایمیل و نام دلخواه شما نسبت به ساخت کیف پول پاییر اقدام نماید. برای مشاهده شرایط و افتتاح حساب کلیک کنید. 

منصور
منصور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋