منصور

منصور

اموزش ساخت حساب پی پال بدون شماره

اموزش ساخت حساب پی پال بدون شماره

پی پال چیست؟

پی پال یکی از بزرگترین بسترهای انتقال پرداخت آنلاین در جهان است که به بیش از 200 کشور در 25 ارز خدمات رسانی می کند. سابقه طولانی ، وسعت ویژگی ها و پرداخت های مطمئن ، مزیت آن نسبت به رقبایی مانند Venmo ، Apple Pay و Stripe می‌باشد.

PayPal به شما امکان می دهد از طریق آمازون ، eBay یا هر خرده فروش دیگری به صورت آنلاین خرید کنید یا بین سایر حساب های PayPal یا حساب های بانکی پشتیبانی شده در سراسر جهان ، انتقال پول ساده انجام دهید. با محافظت قوی از کلاهبرداری برای خریداران و فروشندگان ، این یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین روش های انتقال پول آنلاین است.

در سال های اخیر، PayPal کارت های نقدی و کارت های اعتباری را در کشورهای منتخب صادر کرده است. با این حال، به خاطر داشته باشید که پی پال جایگزین حساب بانکی نیست و باید به عنوان یک سرویس پرداخت تکمیلی مورد توجه قرار گیرد.

اموزش ساخت حساب پی پال بدون شماره

پی پال شرکتی امریکایی است که به سراسر شهروندان جهان (به غیر از کشورهای تحت تحریم از جلمه ایران و افغانستان) خدمات می‌دهد. بسیاری از کاربران به دنیال اموزش ساخت حساب پی پال بدون شماره هستند. برای وریفای اکانت پی پال این شرکت درخواست یک سری مدارک را از شما دارد. این مدارک و اطلاعات شامل نام، کشور، کد مالیاتی (برخی از حساب‌ها)، شماره مجازی، مدرک ادرس واقعی (Proof Address) و ... می‌باشد. بنابراین باید گفت که چیزی به اسم اموزش ساخت حساب پی پال بدون شماره وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنیم که به خرید شماره مجازی به جهت وریفای پی پال بپردازید. این عمل چندان پر هزینه نیست. از طرفی باعث افزایش اعتبار اکانت پی پال شما می‌شود.

نتیجه‌گیری

هیچ اموزشی مبنی بر  اموزش ساخت حساب پی پال بدون شماره وجود خارجی ندارد. تمام حساب های پی پال نیاز به شماره دارند. 

منصور
منصور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋