منصور

منصور

مستر کارت سیم کارت خور چیست؟ هندزفری نامرئی مسترکارت

 

ارتباطات تلفنی نوع دیگری از ارتباطات هستند که در دنیای امروزی نقش مهمی دارند. اما شاید برای شما نیز مهم باشد که ارتباطی تلفنی اما مخفیانه را تجربه کنید. وسایلی در این زمینه وجود دارند که به شما کمک می‌کنند یک تماس تلفنی مخفیانه را برای خود شکل دهید. مسترکارت سیم کارت خور و هندزفری نامرئی مسترکات نمونه‌ای از این وسایل می‌باشند که شما را در این زمینه کمک خواهند کرد. در ادامه شما را با ماهیت این دو ابزار آشنا خواهیم کرد.

 مستر کارت سیم کارت خور چیست؟

تا قبل از روی کار آمدن این طرح مستر کارت لازم بود تا کاربران از گوشی‌های همراه سازگار با NFC  استفاده کنند.از این‌رو Garanti Bank و Avea سیستم‌های پرداخت با فناوری Near Field Communication (NFC)را راه‌اندازی کردند. این سیستم به کاربران کمک می‌کند تا بدون استفاده از گوشی‌های همراه سازگار با NFC پرداخت‌های خود را به راحتی انجام دهند. نسل جدید کارت‌های اعتباری مسترکارت با قطر 4.5 mm  دارای محفظه‌ای برای سیم کارت اعتباری می‌باشند. لازم است سیم کارت را وارد مستر کارت سیم کارت خور کرده و برق آن را روشن کنید تا به طور خودکار هر تماسی برای شما فعال شود.

 اصلی‌ترین ویژگی این نوع کارت‌، برقراری ارتباط دو طرفه ایده‌آل است. این بدین منظور است که با استفاده از این طرح مستر کارت شما هم می‌توانید پاسخ دهید و هم صدای فرد پشت خط را بشنوید. فناوری به کار رفته در داخل دستگاه قدرت بالایی به دنبال دارد. با استفاده از این کارت می‌توان گوشی همراه را تا فاصله 40-60 سانتی‌متری هدایت کرد و آنچه را که از طریق میکروفون جمع می‌شود را شنود. این محصول وسیله‌ای ایده آل برای ارتباطات مخفی است و از آن می‌توان در جلسات، کنفرانس‌ها و جاسوسی و کسب اطلاعات و... استفاده کرد.

هندزفری نامرئی مسترکارت چیست؟

هندزفری مسترکارت

از دیگر قابلیت‌های جدید برای مسترکارت‌ها می‌توان به هندزفری نامرئی اشاره کرد. در واقع این هندزفری مسترکارت بدون دخالت دست و حتی دیده شدن هدست درون گوش، کار تماس تلفنی محرمانه را برای شما انجام خواهد داد. در این نمونه محصول رابط هندزفری نامرئی به شکل یک کارت بانکی مستر کارت (MasterCard) است که دارای قطری با 6 میلیمتر طراحی شده است که دارای 1 ورودی برای سیم کارت می‌باشد. این نوع مسترکارت قابلیت پشتیبانی از همه‌ی اپراتور‌های سیمکارت در ایران نظیر همراه اول، ایرانسل، تالیا و... دارد.

از آنجایی که برخی از افراد خواهان مکالمه تلفنی بدون در دست گرفتن تلفن همراه هستند و یا حمل و همراه داشتن تلفن همراه برای آن‌ها مقدور نیست، این هدست‌های بلوتوثی و نامرئی مسترکارت انتخابی با اولویت است. این نوع مسترکارت با وجود سیم کارت درون خود، صدا را در هنگام تماس تلفنی به هندزفری مخفی داخل گوشتان انتقال می‌دهد .هندزفری نامرئی مسترکارت با تقویت سیگنال آنتن دارای آنتن‌دهی بی‌نظیر می‌باشد و این یکی از ویژگی‌های بسیارمهم این دستگاه است. مسترکارت چیست

 همچنین این محصول دارای ظرفیت باتری بالایی می‌باشد و با ظرفیت 1000 میلی آمپری قابلیت نگهداری شارژ تا 6 ساعت و به صورت مداوم را به همراه دارد. از دیگر نکات مهم در این نوع هندزفری توان خروجی قوی است که تا 70 سانتی متر امکان انتقال صدا بدون هیچ‌گونه افت کیفیت و یا تضعیف صدا را به دنبال دارد.

نتیجه             

همان‌طور که گفته شد؛ مستر کارت سیم کارت خور و هندزفری نامرئی مسترکارت از جمله فناوری‌های نوینی در حوزه کارت‌های ارزی هستند که هر یک با وجود مزایایی که به دنبال دارند امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهند. با مطلاعه مقاله بالا و استفاده از نکات گفته شده در خصوص این دو محصول می‌توانید از ماهیت آن‌ها نیز آگاه شوید.

منصور
منصور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋