foladmehrsina

foladmehrsina

فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت بالا و قیمت باورنکردنی !

فروش شیرآلات صنعتی با کیفیت بالا و قیمت باورنکردنی !

ما فروش شیرآلات صنعتی را آسان می کنیم.

 

برای خرید و مشاوره خرید انواع شیرآلات صنعتی می توانید با مشاوران دکتر فولاد تماس بگیرید و با قیمت مناسب و کیفیت عالی شیرآلات صنعتی خود را در سراسر کشور تهیه نمایید.

شما می توانید از فروشگاه اینترنتی دکتر فولاد به آدرس https://doctorfolad.com/shop دیدن فرمایید و محصولات خود را انتخاب نمایید.

شیرآلات صنعتی مهمترین محصول در صنعت می باشد. قیمت  در صورت تمایل به خرید شیرآلات ارزان و با کیفیت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۶۷۲۵۷۷ - ۰۲۱۶۶۶۷۲۶۷۷ : تماس

 

محصولات شیرآلات صنعتی

فروش شیرآلات صنعتی دکتر فولاد محصولات خود را بر اساس برند و قیمت خریداری به فروش می رساند. ما می دانیم که شیرهای صنعتی با کیفیت زیادی در بازار موجود است و آنها را بر اساس کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش برای شما مشتریان عزیز انتخاب کرده ایم.

شیر توپی فولادی کلاس ۱۵۰

شیر توپی فولادی کلاس ۱۵۰ یکی از شیر آلات صنعتی می باشد که در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از این شیر برای باز و بست کردن جریان استفاده می شود و همچنین می تواند افت جریان را برای ما ایجاد کند. این شیر توپی در ابعاد های مختلفی ایجاد شده است که می توانید در فروشگاه دکتر فولاد عرضه کننده انواع شیر آلات صنعتی مدل و اندازه شیر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

شیر خودکار فولادی کلاس ۱۵۰

یکی از رایج ترین شیر آلات صنعتی مناسب برای استفاده در صنعت های مختلف است که برای خرید شیر خودکار فولادی کلاس ۱۵۰ می توانید از فروشگاه دکتر فولاد اقدام به عمل آورید. فروشگاه دکتر فولاد عرضه کننده انواع شیر آلات صنعتی و پتروشیمی می باشد که محصولات خود را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت بفروش می رساند.

شیر سوزنی فولادی کلاس ۱۵۰

شیر سوزنی فولادی کلاس ۱۵۰ یکی از شیر آلات پر کاربرد صنعتی می باشد از این شیر برای کنترل دقیق و صحیح جریان هایی می باشد که کنترل کردن آنها امر بسیار مهمی می باشد.

شیر سوزنی را بیشتر در محل هایی به کار می برند که محدودیت لازم باشد و منظور از محدودیت یعنی تاخیر زمانی و تغییر آرام فشار است به طور مثال در آزمایشگاهای پتروشیمی این محصول کاربرد زیادی دارد.

شیر صافی کلاس ۱۵۰

شیر صافی کلاس ۱۵۰ یکی از راجع ترین شیرآلات صنعتی می باشد بر خلاف بقیه ی شیر ها این محصول به شدت جریان عبوری کاری ندارد و جریان را مورد باز و بست قرار نمیدهد فقط برای گرفتن و از بین بردن ناخالصی های موجود درجریان به کار میرود که اگر توسط این محصول گرفته نشود ممکن است عملکرد دستگاها و شیرآلات در مسیر را مورد آسیب جدی قرار دهد.

شیر کشویی فولادی کلاس ۱۵۰

از سری شیرآلات صنعتی می باشد از این شیر کشویی در موارد مختلفی صنعتی استفاده می شود که بیشترین کاربرد این شیر در مکان هایی می باشد که بخواهیم افت فشار کمی داشته باشیم و مکان هایی که بخواهیم فقط از این شیر برای باز و بسته کردن جریان استفاده نمود.

 

foladmehrsina
foladmehrsina

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋