fitandbeautywomen

fitandbeautywomen

تفاوت بی بی کرم با سی سی کرم

برای ایجاد یک  آرایش بینظیر همه به یک چیز مشترک نیاز دارند، یک پوست شفاف و بی عیب و نقص، اما وقتی نوبت به دستیابی به رنگ و صورت صاف و کامل می رسد دریایی از محصولات آرایشی در انواع برندها به چشم میخورد که برای بسیاری می تواند گیج کننده باشد.

 

 

برای گریم صورت ابتدا به یک پایه ی زیبا نیازمندیم و برای ایجاد این پایه یک پوشش دهنده پوست که می تواند مثل یک مرطوب کنند رنگی سبک باشد و یا بی بی کرم  و سی سی کرم  که می تواند نسبتا سنگین ترعمل کند لازم است.

اینکه از کدام یک از محصولات استفاده کنید تا به نتیجه ی مطلوب برسید آشنایی داشتن با پوست خود و ویژگی های آن کرم صورت می باشد.

برای پی بردن به تفاوت فرمول ساخت کرم هایی که برای ایجاد پایه و پوشش دهی پوست قبل از آرایش به کار می رود از جمله فونداسیون ، مرطوب کننده رنگی و کرم BB در مقابل کرم CC در ادامه ی این مقاله با ما باشید.

کرم BB چیست؟

کرم بی بی بهترین پوشش دهنده ی لک صورت و منافذ آن است ، این محصول با یکدست کردن رنگ پوست باعث پوشش لکه های صورت خواهد شد.

کرم بی بی نسبت به یک کرم مرطوب کننده دارای خواص رطوبت رسانی قوی تری می باشد که علاوه بر پوشش پوست قبل از آرایش یک محافظ عالی برای پوست است.

همه ی بی بی کرم ها دارای ضد آفتاب بوده و از جمله مهمترین و اصلی ترین ترکیبات آن ، آنتی اکسیدان است که به محافظت پوست در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های آسیب رسان کمک می کند.

کرم بی بی می تواند بهترین جایگزین برای کرم های آرایشی در طول روز باشند.

 

 

کرم cc  چیست ؟

سی سی کرم نسبت به بی بی کرم ها پوشش دهی بالایی دارند از این رو نسبت به بی بی کرم سنگین تر و غلیظ تر می باشند و برای پوشش نقاط قرمز و تیره ی پوست بهتر عمل می کنند. بهتر است قبل از استفاده از کرم cc پوست را با یک مرطوب کننده مناسب پوشش داده سپس کرم cc را با انگشتان و یا پد بر روی صورت خود بمالید.

 

https://www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d8%a8%db%8c-%d8%a8%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%85/

 

fitandbeautywomen
fitandbeautywomen

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋