fitandbeautywomen

fitandbeautywomen

فواید استفاده از کرم های ضد چروک loreal

کرم ضد چروک لورآل

کرم ضد چروک لورال پاریس loreal غنی شده با ترکیبات تقویت کننده، نیاز رطوبت پوست را در بالاترین سطح ممکن برآورده می کند که در نتیجه انعکاسی سالم، پویا و جوان به پوست شما می بخشد. انواع کرم ضد پیری و ضد چین و چروک L’Oréal برای اهداف و کاربردهای مختلف تولید شده اند و برای استفاده ی روزانه و شبانه مناسب هستند.

این مارک برای همه ی گروه های سنی و جنسی محصولاتی را فرموله کرده است تا با ایجاد تعادل در رطوبت پوست به افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست و به طبع آن کاهش سرعت پیری و چین و چروک آن کمک کند. شما می توانید از انواع این نوع کرم ها که شامل کرم های مراقبت روزانه، مراقبت شبانه، ضد چروک و آبرسان و کرم های لیفتینگ و سفت کننده برای انواع نیازهای مراقبتی پوست خود استفاده نمایید. ما در اینجا به بیان برخی انواع این برند و فواید آن ها اشاره می کنیم.

انواع کرم ضد چروک لورآل

کرم ضد چروک شب loreal

 

این سری از کرم های L’Oréal با مراقبت های ویژه از پوست در هنگام شب، اثر شدید تری نسبت به کرم های روز به همراه خواهند داشت. با تامین رطوبت پوست در طول شب و افزایش خاصیت ارتجاعی آن پوستی نرم، صاف و محافظت شده در برابر خطوط ریز و عمیق خواهد داشت. این محصولات غنی از هیالورونیک اسید و کلاژن هستند و برای ترمیم و بازسازی پوست و ایجاد ظاهر زنده و شاداب به کار خواهند رفت. از انواع مدل های این نوع کرم ها می توان به Revitalift  و Revitalift Lazer X3 اشاره نمود.

کرم ضد چروک روز loreal

کرم های روز این برند همچون مدل های Revitalift و Revitalift Lazer X3 فرمولاسیون سبک تری داشته و برای مراقبت از پوست در مقابل آسیب های محیطی به کار می روند. حتی چروک های قدیمی و عمیق را نیز باز کرده و ظاهری صاف و منعطف به ارمغان خواهند آورد. با توجه به نیاز پوست برای انواع محدوده های سنی فرموله شده اند و سبب متعادل شدن رطوبت در طول روز می شوند. غنی شده با Q10، رتینول، کلاژن و هیالورونیک اسید هستند و سبب درخشندگی، سرزندگی و جوانسازی پوست می شوند.

کرم ضد چروک و آبرسان loreal

کرم های آبرسان و ضد پیری L’Oréal مرطوب کننده فوق العاده قوی پوست به حساب می آیند. با هیدراتاسیون قوی پوست سبب افزایش خاصیت ارتجاعی آن می شوند. کلاژن سازی پوست با استفاده ی منظم از این محصولات بالاتر رفته و پوست شاداب تر می شود.

این کرم ها با ترکیبات خاصی که دارند در زمینه لیفت و جوان سازی پوست صورت و گردن به کار می روند. روند پیری را کند تر کرده و با کلاژن سازی و احیای پوست سبب شادابی و صافی آن می شود.

منبع: https://www.zzzagros.com/product-tag/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%b6%d8%af-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84/

fitandbeautywomen
fitandbeautywomen

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋