فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی 10 سایت سبک زندگی خارجی و ایرانی

معرفی 10 سایت سبک زندگی خارجی و ایرانی

در مطلب امروز با معرفی 10 مجله اینترنتی سبک زندگی، با کسانی که به ‌دنبال تغییر هستند همراه شده‌ایم. مجله‌های سبک زندگی یکی از معروف‌ترین موضوعات مجلات هستند که در خود به تعریف عناوین مختلفی در مورد دکوراسیون داخلی، مد و فشن، روابط زناشویی، تربیت فرزند، آشپزی و شیوه سالم‌تر زیستن پرداخته‌اند.

احتمالا اکنون به این جمله معروف فکر می‌کنید که می‌گوید: «کسی که نمی‌داند در اینترنت به‌ دنبال چیست، در حقیقت به‌دنبال همه‌چیز است» مجله‌های اینترنتی با ارائه بسیار گسترده و پرزرق‌وبرق اطلاعات، شما را به همه‌چیز می‌رساند. حتی اگر بدون هیچ هدف خاصی وارد آن شده باشید!

6 مجله اینترنتی خارجی معتبر

اگر شما هم جزء افرادی هستید که هر روز به‌دنبال اخبار جدید می‌گردید، آشنایی با معتبرترین مجله‌های اینترنتی برایتان ضروری است. درحال‌حاضر مجله‌های زیادی در قالب وب وجود دارند که خیلی از آن‌ها به مسائل قابل توجهی نمی‌پردازند. می‌دانیم که آپلود کردن خبرهای بدون منفعت و غیرواقعی شما را عصبی می‌کند. به همین دلیل، معرفی‌های ارزشمندی برایتان داریم که وقت شما را اسیر بطالت نخواهند کرد.

معرفی 10 سایت سبک زندگی خارجی و ایرانی

با مقالات سبک زندگی wikihiow به سوالات شناور در ذهن تان پاسخ دهید

ویکی هو یا ویکی چگونه، یک پایگاه اینترنتی است که در تاریخ 15 ژانویه 2005 توسط جک هریک ساخته شد. هدف از تاسیس این پایگاه اینترنتی، ساخت بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین کتابچه و راهنما در جهان بوده است.

ویکی هو به تمام زبان‌های زنده جهان فعالیت دارد. این وبسایت هیچ‌گونه توقفی را نمی‌پذیرد و مدام تلاش دارد با انتشار مقاله‌هایی کارآمد، توانمندی افراد را در انجام هرکاری که در تصورشان می‌گنجد افزایش دهد.

با مجله اینترنتی Vogue در دنیای مد و فشن به‌ روز باشید

مجله ووگ (Vogue) در سال 1892 توسط آرتور بالدوین تورنور در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شد. ووگ از قدیمی‌ترین مجله‌های مد در جهان است که در 27 نسخه بین‌المللی به 23 زبان منتشر شده است.

ووگ در حقیقت به‌عنوان مجله بازیگران، طراحان مدلی مشهور، نوازندگان و هنرمندان معتبر نیز شناخته می‌شود. شما در مقاله‌های این مجله، هرآن‌‌چه که مربوط به مسائل فرهنگی، هنری و زندگی مدرن باشد می‌خوانید.

با مجله zenhabits مسیر شاد بودن را پیدا کنید

لئوباباتا یک وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نویس است. او در سال 2009 مجله آنلاین zenhabits را راه‌اندازی کرد که اکنون به‌عنوان یکی از 25 وبلاگ برتر دنیا معرفی می‌شود.

اگر در زندگی خود حس آشفتگی دارید، از عدم تمرکز رنج می‌برید، می‌خواهید روی خواسته‌ها و اهداف‌تان معطوف شوید، مقالات سبک زندگی این صفحه با موضوعات ساده‌زیستی، بهره‌وری بیشتر و توصیه‌هایی برای تسلط بر زندگی به شما کمک خواهد کرد.

با مجله اینترنتی jamesclear کیفیت زندگی تان را ارتقا دهید

جیمر کلیر یکی از نویسندگان معروف تاریخ است که همه شما با کتاب مشهور او به نام عادت‌های اتمی آشنایی دارید. او از سال 2012 تصمیم گرفت در وبسایت خود بنویسد و تاکنون بیش از 250 مقاله منتشر کرده است.

شما در صفحات این مجله یاد می‌گیرید که چگونه با تبدیل عادت‌های منفی به مثبت، در مسیر توسعه فردی قدم بردارید. همچنین این وبسایت درزمینه خودشناسی، خلاقیت و افزایش تمرکز اطلاعات مفیدی به شما می‌دهد.

با مجله اینترنتی Tony Robbins یاد می گیرید چگونه موفق شوید

در دهه 1980 آنتونی رابینز تصمیم گرفت به تبلیغات، نوشتن کتاب و مشاوره بپردازد. در همان زمان این مجله آنلاین شکل گرفت که اکنون در رده محبوب‌ترین وبسایت‌های سبک زندگی است.

شما در این مجله، انواعی از ویدیوهای انگیزشی، سخنرانی و مقاله‌هایی بسیار دررابطه‌با رسیدن به توسعه فردی می‌بینید. آثار آنتونی در این مجله شما را به موفقیت و باورهای مثبت می‌رساند.

با مجله آنلاین Udemy آینده شغلی درخشانی داشته باشید

یودمی، یکی از معروف‌ترین سایت‌های خارجی است که در سال 2010 تاسیس شد. شما در آن می‌توانید دوره‌های آموزشی متخصصان و اساتید معروف سراسر جهان را ببینید.

این سایت درزمینه آموزش و تقویت مهارت‌هایی همچون برنامه‌نویسی، بازاریابی، طراحی وب، موسیقی، عکاسی، دیجیتال و بی‌نهایت حرفه‌های دیگر فعالیت دارد. اینجا یاد می‌گیرید که زندگی خود را از حالت یکنواختی خارج کنید.

4 مجله اینترنتی بزرگ ایرانی

معرفی 10 سایت سبک زندگی خارجی و ایرانی

جالب است بدانید که مجله‌های اینترنتی ایرانی هم چند سالی می‌شود که استانداردهای خود را با استانداردهای جهانی تطبیق داده‌اند. به همین دلیل، تعداد مخاطبان آن‌ها جهش فوق‌العاده‌ای داشته است. ما در ادامه متن، 2 نمونه از بهترین مجله‌های سبک زندگی ایرانی را معرفی کرده‌ایم.

طراوت لحظه ها در وب گردی با نمناک

شروع فعالیت سایت نمناک، به سال 1391 باز می‌گردد که ابتدا با هدف پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی برای کاربران فارسی‌زبان بود. بعداز گذشت 4 سال از فعالیت این مجله، تصمیم بر آن شد که رویکرد سایت از سرگرمی به خانواده‌محور تبدیل شود.

باتوجه به تعریف و تمجید ایسنا از این سایت در مقاله (نمناک، مجله اینترنتی برای تمام سلایق)، باید بگوییم که این وبسایت در حوزه‌های مختلفی همچون اخبار، دنیای مد، ورزش، سلامت، تکنولوژی، آشپزی، فرهنگ، هنر، دین و مذهب، مطالب زیادی منتشر می‌کند. نمناک، با هدف آگاه‌سازی اعضای خانواده فارسی‌زبان فعالیت خود را آغاز کرد و سرگرمی و افزایش کیفیت زندگی آن‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

با مجله آنلاین ستاره، از دانش غنی شوید

شرکت تجارت الکترونیک ستاره در سال 1393 به‌منظور مدیریت مجله ستاره  راه‌اندازی شد و در کمتر از 3 سال توانست به جمع پرمخاطب‌ترین مجله‌های فارسی‌زبان بپیوندد.

اکنون شما در فهرست این مجله با طیف متنوع محتواهای کاربردی از موضوعاتی درزمینه خانه‌داری، مد و پوشاک، بهداشت و سلامت، روان‌شناسی، هنر، تزئین و تشریفات، زناشویی، آرایش و زیبایی مواجه هستید.

با مجله اینترنتی آی موفقیت، مسیر موفقیت شما هموار می شود

این مجله فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد که با دسته‌بندی فعالیت‌هایش در ارائه فیلم‌های انگیزشی، مقاله‌های موفقیت، کتاب‌های الکترونیکی و محصولات تصویری به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های آموزش و مهارت‌های زندگی در ایران شناخته می‌شود.

همه آموزش‌های ارائه‌شده در این سایت رایگان هستند و به‌صورت فایل و پکیج‌های مختلف ارائه می‌شوند. در این مجله آنلاین، شما می‌توانید فن بیان و مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود دهید و برای داشتن یک زندگی بهتر تلاش کنید.

متمم، محل توسعه مهارت های من

مجله متمم فعالیت خود را از بهمن ماه سال 1392 آغاز کرد تا نقشی هرچند کوچک در رشد و توسعه فردی هم‌وطنان داشته باشد.

در این مجله گسترده، شما صدها مقاله با عناوین رابطه، خواب، تغذیه، سلامت و بهداشت، حوزه دیجیتال و تکنولوژی، حریم شخصی، سرگرمی، خانواده و ارتقای مهارت‌های شغلی می‌خوانید.

جمع‌بندی

اگر اهل خواندن مجله اینترنتی باشید، مطمئنیم که مطالعه این مقاله برایتان مفید بوده است. محتواهای مفید مجله‌هایی که در مطلب امروز به شما معرفی کردیم، سبک زندگی‌تان را ازنظر جسمی، روحی و اجتماعی بهبود می‌بخشند و به شما کمک می‌کنند تا با مثبت‌اندیشیدن، حفظ آرامش، ایجاد رابطه خوب با دیگران، پرهیز از استرس‌های کاذب و یادگیری مهارت‌هایی ارزشمند، در جهت رسیدن به موفقیت گام بردارید.

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋