فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

6 کاربرد پرایمر و معرفی بهترین برندهای پرایمر

6 کاربرد پرایمر و معرفی بهترین برند های پرایمر

سال‌های زیادی نیست که پرایمر به انجام میکاپ‌های حرفه‌ای و حتی روزانه، راه پیدا کرده است. این محصول یکی از برترین کالاهای آرایشی محسوب می‌شود که کاربردهای بسیاری در صنعت زیبایی و آرایشی دارد. نقشی که این کالا در انجام میکاپ‌ها ایفا می‌کند، به ‌اندازه رژلب‌ها یا انواع خط چشم‌ها مهم و ضروری است.

اصلی‌ترین دلیلی که باید به آن برای استفاده این محصول اشاره کرد، این است که پوست‌ را برای شروع میکاپ آماده می‌کند و باعث می‌شود تا آرایش دوام بیشتر روی صورت داشته باشد. در ادامه به بررسی برترین برندهای این کالا و همچنین مزیت‌های بیشتر آن خواهیم پرداخت.

کاربردهای اصلی پرایمر در میکاپ

این محصول یک زیرساز آرایشی به‌حساب می‌آید که بعد از کرم مرطوب‌کننده و قبل ‌از کرم‌پودر به‌کار می‌رود. اگر توجه کرده باشید، در تمام مراسم‌ها یا جشن‌ها بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد، پوست صاف، یک‌دست و شفاف سلبریتی‌ها است.

آرایشی که انجام می‌دهند، بسیار باکیفیت بوده و دوام بالایی دارد. به‌احتمال زیاد شما هم علاقه دارید تا یک میکاپ مانند آن‌ها داشته باشید. بسیار خب! این محصول توانایی این را دارد که زیبایی اینچنینی به پوست‌تان ببخشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دارای پوستی پر از منافذ باز، جای جوش، خطوط عمیق یا فرورفتگی و برآمدگی فراوان هستند، نیاز به این محصول دارید.

این کالای آرایشی توانایی این را دارد که تمام این مشکلات را در آرایش بهبود دهد. فواید این محصول تنها به این موارد ختم نمی‌شود! در موارد زیر به مزیت‌های استفاده از آن اشاره خواهیم کرد:

  • اصلاح رنگ پوست
  • نرم کردن پوست و آبرسانی به پوست‌های خشک
  • پوشاندن جوش، التهاب و قرمزی پوست
  • کنترل چربی پوست و مانع از براق شدن آن
  • درخشان و باطراوت کردن پوست
  • روشن و شفاف کردن رنگ پوست

علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد، با استفاده از این محصول می‌توانید دوام میکاپ خود را افزایش دهید که این کار میزان هزینه‌های شما را تا حدی پایین خواهد آورد. همچنین اگر صورت‌تان دارای چین‌وچروک‌های ریزودرشت باشد، این کرم می‌تواند تا حدودی آن‌ها را پوشش دهد.

معرفی برترین برندهای پرایمر در ایران

ازآن‌جایی ‌که استفاده از این محصول حتی در میکاپ‌های ساده و روزانه هم بسیار ضروری است، باید اطلاع دقیقی از انواع برندهای این کالا داشته باشید تا در مواقع لزوم بتوانید بهترین و مناسب‌ترین آن را برای پوست خود خریداری کنید. این برندها شامل موارد زیر هستند:

  • برند میبلین Maybeline
  • ژنوبایوتیک Genobiotic
  • نیکس NYX
  • اسمش باکس Smashbox

شون Schon

بررسی پرایمر برند میبلین

این برند آمریکایی که یکی از زیرمجموعه‌های برند لورال فرانسه است، از برترین شرکت‌ها در تولید انواع این زیرساز آرایشی برای انواع پوست‌ها محسوب می‌شود. یکی از معروف‌ترین و خواستنی‌ترین محصولات این برند برای زیرساز میکاپ آن، تحت عنوان مدل Anti Redness Primer Makeup Base شناخته می‌شود.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که رنگ پوست‌تان به‌سمت قرمزی می‌رود و جای جوش زیادی دارید، این محصول برای شما کاربردی است. علاوه‌بر این محصولاتی دیگر از این زیرسازها برای پوست‌هایی با چروک زیاد هم تولید می‌کند که طرفداران زیادی دارند و در جوانسازی و لطافت پوست نقش مهمی ایفا می‌کنند.

بررسی پرایمر برند ژنوبایوتیک

این برند ایرانی توانسته محصولات خود را به‌گونه‌ای تولید کند که به‌لحاظ کیفیت هیچ کم‌وکاستی با نمونه‌های خارجی نداشته باشد. برترین کالای این برند، برای ساخت زیرسازهای آرایشی مخصوص پوست‌های خشک است.

این‌که پوست این افراد دائما در حال درخشیدن باشد، یکی از موارد آزاردهنده محسوب می‌شود که این کالا به‌راحتی می‌تواند این مشکل را برطرف کند. برای پوست‌های مختلط تا چرب، این کرم بهترین انتخاب ممکن است. با استفاده از آن، ماندگاری آرایش‌تان بالا رفته و منافذ باز پوست که ازطریق ترشح چربی ایجاد می‌شوند، کاهش پیدا می‌کنند.

بررسی پرایمر برند نیکس

معرفی بهترین برند های پرایمر

بیش ‌از 3 دهه است که این برند آمریکایی به تولید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست با بسته‌بندی‌هایی زیبا و قیمتی مناسب مشغول است. زیرساز آرایشی نیکس مدل Pore Filler ازجمله کالاهای باکیفیت و پرفروش این برند معرفی می‌شود. این محصول بافتی سبک و رنگی هلویی دارد. بنابراین، اگر دارای پوستی تیره هستید، شاید استفاده از آن برای‌تان مطلوب نباشد.

این محصول به‌خوبی می‌تواند منافذ باز پوست را کاهش دهد و میزان چربی صورت را کنترل کند. به عقیده کاربران، این محصول بهترین زیرساز برای پوست‌های چرب به‌حساب می‌آید. اگر روی پوست‌تان دارای خطوط و چین‌وچروک هستید، یا منافذ باز بزرگی دارید، این کالا برای‌تان بسیار کابردی است.

بررسی پرایمر برند اسمش باکس

تنوع محصولات این برند آمریکایی بسیار بالا است و طرفداران پروپاقرصی برای زیرسازهای آرایشی در سراسر دنیا دارد. برترین محصول آن در زیرسازها، اسمش باکس فوتو فینیش مدل Photo Finish Foundation Primer است که برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و حتی در مناطق کاملا شرجی هم ظاهری ابریشمی و درخشان به پوست‌تان می‌بخشد. این کالا بافتی ژله‌ای و شفاف دارد. اگر مایل هستید تا قرمزی، جای لک و منافذ پوستی خود را بپوشانید، این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای‌تان باشد.

بررسی پرایمر برند شون

معرفی بهترین برند های پرایمر

این برند ایرانی مواد اولیه خود را برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی از آلمان وارد می‌کند و این مواد کاملا گیاهی بوده و هیچ‌نوع ترکیب شیمیایی در آن‌ها وجود ندارد. زیرساز آرایشی صورت شون مدل Perfect بافت ژله‌ای، سبک و لطیفی دارد که پوست را یکنواخت و مخملی می‌کند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از این محصول، محوکردن التهابات، قرمزی‌ها و چین‌وچروک پوست است.

به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده به‌جای کرم‌پودر هم باشد. وغن جوانه گندم، روغن کنجد و آلوئه‌ورایی که در آن به‌کار رفته، باعث می‌شود تا رطوبت پوست حفظ شود. برای تهیه این برند می‌توانید به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا مراجعه کنید.

جمع‌بندی

پرایمر یکی از محصولات مهم در صنعت آرایشی و بهداشتی است که بدون آن نمی‌توان یک آرایش طبیعی و سبک با پوستی یک‌دست و درخشان داشت. این کالا را به‌عنوان زیرساز برای دوام بیشتر میکاپ استفاده می‌کنند تا هم کیفیت کار بالا برود و هم در هزینه‌ها تاحدودی صرفه‌جویی شود.

اگر تمابل دارید که تمام منافذ باز صورت و چین‌وچروک‌های پوست خود را در آرایش بپوشانید، حتما باید از این محصول در میکاپ خود استفاده کنید. تمام برندهای معرفی‌شده با تنوع بالایی در فروشگاه معتبر دیجی‌کالا وجود دارند که می‌توانید در کم‌ترین زمان، به‌راحتی آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کرده و در منزل تحویل بگیرید.

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋