فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نقش بسته در آموزش زبان انگلیسی به کودکان

نقش پکیج در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

امروزه بسیاری از والدین با استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان سعی دارند فرزندان خود را از سنین پایین با زبان بین‌المللی انگلیسی آشنا کنند تا این افراد در بزرگ‌سالایی بتوانند موفقیت‌های بیشتری به‌دست بیاورند.

به‌طور کلی باید گفت آموزش زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر فرد می‌تواند آن را کسب کند اما بهترین زمان برای یادگیری آن چه موقع است؟ با توجه به درک عمیق‌تر کودکان و مقاومت پایین آنها در برابر یادگیری، می‌توان گفت سنین پایین بهترین زمان برای آموزش زبان انگلیسی است.

به همین دلیل نیز پکیج‌های زبان انگلیسی متنوعی توسط مجموعه‌های مختلف ساخته شد تا والدین با استفاده از آنها بتوانند این مهارت مهم را به فرزندان خود آموزش دهند. در ادامه با اهمیت و تاثیر این پکیج‌های آموزشی بیشتر آشنا می‌شویم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان

پکیج‌های آموزشی همواره به‌عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش هر مطلبی به‌حساب می‌آیند چراکه مدرسین بامهارت، با استفاده از تجربیات خود در طی سال‌های طولانی روش‌های مناسبی برای انتقال مطالب‌ انتخاب می‌کنند تا افراد به‌راحتی مباحث را درک کرده و آنها را یاد بگیرند.

به همین دلیل نیز امروزه استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان به‌شدت رایج شده است. در این پکیج‌ها تمام مطالب مهم آموزشی و مهارت‌های زبان به ساده‌ترین حالت بیان می‌شوند تا کودک بتواند به‌راحتی آنها را درک کند.

پکیج می‌تواند شامل ویدیوهای آموزشی، کتاب‌های زبان، فلش‌مموری، بازی‌های آموزشی و فعالیت‌های آنلاین باشد. در این شرایط کودک با تنوع بالا در یادگیری مواجه شده و حین آموزش دچار خستگی نخواهد شد.

در تولید پکیج‌‌های زبان انگلیسی سعی‌ شده تمامی مهارت‌ها به‌صورت جامع و در ساده‌ترین حالت به کودک آموزش داده شود تا پس از اتمام دوره بتواند به‌خوبی از این زبان دوم برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کند.

به‌طور کلی باید گفت پکیج آموزش زبان کودکان با استفاده از روش‌های جذاب آموزشی سعی دارد محیطی کاملا مهیج و دوست‌داشتنی برای کودک ایجاد کند. این موضوع باعث شده فرآیند یادگیری برای او لذت‌بخش باشد و از کسب مهارت‌های مختلف زبان خسته نشود.

نقش پکیج در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان بهتر است یا کلاس حضوری؟

یکی از سوالات رایج بین بسیاری از والدین این است که فرزند خود را به کلاس حضوری بفرستند یا از پکیج‌های آموزشی استفاده کنند؟ در واقع کلاس‌ها می‌توانند جذاب باشند به‌شرط اینکه کودک بتواند با آنها ارتباط برقرار کند.

برخی کودکان ممکن است نتوانند به‌خوبی با محیط کلاس همراه شوند. ضمن اینکه انتخاب معلم نیز تاثیر بسیار زیادی در یادگیری کودک می‌گذارد و احتمال اینکه والدین نتوانند در شهر خود بهترین مدرس را پیدا کنند زیاد است.

همچنین در فصل‌های مختلف امکان شیوع بیماری‌ وجود دارد. این موضوع به‌خصوص با همه‌گیری بیماری کرونا خود را نشان داد. ازاین‌رو شرکت‌ در کلاس‌های حضوری برای کودکان با مشکلاتی همراه باشد.

در این شرایط استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان که انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و معمولا توسط بهترین و باتجربه‌ترین مدرسین طراحی می‌شود می‌تواند گزینه بهتری باشد. البته آگاهی از ویژگی‌های بهترین پکیج‌های آمورشی نیز به شما در داشتن انتخابی مناسب‌تر کمک می‌کند.

ویژگی‌های پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان

زمانی انتخاب پکیج آموزش زبان برای کودکان توصیه می‌شود که از ویژگی‌های بهترین پیکج‌ها آشنا باشید و آنها را انتخاب کنید. این موارد به شرح زیر هستند:

نقش پکیج در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

پکیج زبان دارای بهترین متدهای آموزشی باشد

کودکان معمولا حساسیت بالایی در یادگیری دارند و استفاده از روش‌ غلط می‌تواند باعث خستگی و دل‌زدگی آنها شود. به همین دلیل نیز پکیج آموزشی باید از متنوع‌ترین متدهای آموزشی برخوردار باشد و بتواند مهارت‌های مختلف زبان شامل شنیداری، گفتاری، نوشتن و خواندن را در آنها تقویت کند.

پکیج زبان محتوای جذاب و تعاملی داشته باشد

پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان باید دارای جذابیت و محتوای تعاملی مانند بازی‌های مختلف و رسانه‌های دیداری باشد. زمانی که کودک از این طریق آموزش ببیند معمولا علاقه بیشتری به یادگیری از خود نشان می‌دهد. داشتن علاقه و فعالیت بیشتر او نیز باعث یادگیری بهتر مطالب مهم خواهد شد.

در تولید پکیج زبان از فناوری‌های جدید استفاده شود

در گذشته یادگیری تنها از طریق کتاب‌های آموزشی انجام می‌شد. هرچند کتاب‌ها هنوز هم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های آموزشی به‌حساب می‌آیند اما برای کودکانی که با تکنولوژی بزرگ می‌شوند استفاده از آنها به تنهایی کافی نیست.

امروزه باید از راهکارهای جدید آموزشی که با کمک فناوری و تکنولوژی‌های ‌به‌روز ایجاد شده‌اند استفاده کرد تا کودک بتواند به‌خوبی با آنها ارتباط برقرار کند. ویدیوهای آنلاین، آموزش آنلاین با استفاده از پلتفرم‌های مختلف و کتاب‌های دیجیتالی ازجمله روش‌های نوینی هستند که با کمک تکنولوژی به‌وجود آمده‌اند و کودک با کمک آنها می‌تواند راحت‌تر زبان را یاد بگیرد.

پکیج حاوی محتوای فرهنگی مرتبط با زبان باشد

در یک پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان باید از داستان‌های فرهنگی و واقعی زندگی افراد مختلف استفاده کرد تا کودک در کنار یادگیری، با فرهنگ مردم انگلیسی‌زبان و اسطوره‌های آنها نیز تا حدودی آشنا شود.

با استفاده از این راهکار کودک علاوه‌بر اینکه درک خوبی از زبان پیدا خواهد کرد می‌تواند پس از قرارگیری در موقعیت‌های جدید به‌خوبی با فرهنگ‌‌های دیگر نیز ارتباط برقرار کند. ضمن اینکه قدرت پردازش در مغز نیز بالا می‌رود.

مزایای استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان

استفاده از پکیج‌های آموزش زبان برای کودکان همواره مزایای خاص خود را به‌همراه دارد و این موضوع باعث شده بسیاری از افراد به‌جای مراجعه به موسسات مختلف، پکیج را انتخاب کنند. این مزایا به شرح زیر هستند:

انعطاف‌پذیری بالا با استفاده از پکیج زبان

برخلاف کلاس‌های حضوری که کودکان باید راس ساعتی خاص در کلاس حاضر شوند و عدم حضور آنها می‌تواند در مسیر آموزش تداخل ایجاد کند، پکیج‌ها بدون محدودیت زمانی و مکانی در دسترس هستند.

پیکج‌های آموزش زبان به کودک اجازه می‌دهند حتی زمانی که در سفر است نیز برنامه آموزشی خود را بدون وقفه دنبال کند. همچنین انتخاب ساعت کلاس نیز طبق سلیقه او خواهد بود.

آموزش جامع و تکمیلی با کمک پکیج زبان

در پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان سعی شده تمامی مطالب و مباحث مورد نیاز به‌بهترین شکل ارائه شوند تا کودک علاوه‌بر درک و یادگیری آنها بتواند این مسیر را در کوتاه‌ترین زمان طی کند.

با توجه به تکمیلی بودن آموزش‌های موجود در پکیج‌های زبان، کودک می‌تواند پس از پایان دوره، به‌خوبی از مطالبی که یاد گرفته برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی با دیگران استفاده کند.

طی کردن مسیر براساس نیازهای کودک

برخی کودکان محتوای آموزشی هر درس را در کوتاه‌ترین زمان درک می‌کنند و برخی دیگر باید با تکرار مبحث مورد نظر، آن را یاد بگیرند. این مورد در کلاس‌های آموزشی با توجه به وجود چندین دانش‌آموزش در یک سطح امکان‌پذیر نیست.

با استفاده از پکیج‌های آموزشی اگر نیاز باشد کودک می‌تواند چندین بار یک درس را آموزش ببیند یا در طول مسیر هر گاه احساس کرد مطالب را تا حدودی فراموش کرده دوباره آنها را تماشا کند. این مورد علاوه‌بر اینکه طی کردن مسیر یادگیری براساس نیاز کودک را امکان‌پذیر می‌کند، باعث تثبیت مباحث نیز خواهد شد.

مقرون‌به‌صرفه بودن پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان

با توجه به اینکه پکیج‌های آموزشی به‌صورت جامع طراحی می‌شوند و استفاده از آنها می‌تواند به یادگیری زبان در زمانی کوتاه‌تر کمک کند، خرید پکیج معمولا نسبت به شرکت در دوره‌های مختلف زبان انگلیسی که توسط موسسه‌ها ارائه برگزار می‌شوند هزینه کم‌تری به‌همراه خواهد داشت. ‌

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

انتخاب کتاب آموزش زبان نیز می‌تواند یکی از چالش‌های مهم والدین باشد. کتاب‌ها همواره از مهم‌ترین راه‌های آموزش زبان به‌حساب می‌آیند و حتی با وجود روش‌های جدید نیز نباید استفاده از آنها را فراموش کرد.

از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید به First Friends و Family and Friends اشاره کرد. موارد آموزشی در آنها می‌تواند تمام نیازهای فرزند شما را برطرف سازد. همچنین استفاده از پکیجی که براساس این کتاب‌ها طراحی شده باشد نیز مسیر یادگیری را هموارتر می‌کند.

پکیج آموزش زبان امید

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان که بر اساس این 2 کتاب طراحی شده زبان امید نام دارد. در این پکیج سعی کرد‌ه‌اند با استفاده از بهترین متدها، مطالب مهم و کاربردی را به کودک ارائه دهند تا به درک کاملی از مباحث زبان شامل واژگان، قواعد و اصطلاحات کاربردی برسند.

ویدیوهای آموزشی موجود در این پکیج علاوه‌بر آموزش زبان از طریق روش‌های جذاب، به کودکان کمک می‌کنند با فرهنگ این مردم نیز آشنا شوند. در نتیجه پکیج زبان امید می‌تواند بهترین نتیجه را در یادگیری زبان داشته باشد.

جمع‌بندی

پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از تجربه بهترین مدرسین طراحی شود تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان مطالب لازم را به کودک ارائه دهد بدون اینکه باعث خستگی او شود. پکیج زبان امید (www.languagecentre.ir) با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه نسبت به سایر روش‌های آموزشی به فرزند شما برای تسلط مناسب به این زبان بین‌المللی کمک می‌کند.

 

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋