فیروز آسایش

فیروز آسایش

دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

6 نکته ای که قبل از خرید سرویس خواب کودک باید بدانید!

6 نکته ای که قبل از خرید سرویس خواب نوزاد باید آنها را بدانید!

اگر به دنبال خرید سرویس خواب برای اتاق خواب نوزاد یا کودک خود هستید، در این مقاله ایده­ها و توصیه­هایی در مورد نحوه انتخاب درست پیدا خواهید کرد. انتخاب سرویس خواب مناسب برای هر اتاق ضروری است و مبلمان اتاق خواب کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرویس خوابی که برای اتاق خواب فرزندتان انتخاب می­کنید تا حد زیادی به سن و جنسیت او بستگی دارد. زیرا همین عامل است که تمام فاکتورهای بعدی از جمله سبک، اندازه، متریال و مقدار مبلمان مورد نیاز شما را تعیین می­کند. سرویس خواب نوزاد و کودکان به گونه­ای طراحی شده است که برای نگهداری لباس و اسباب بازی مناسب باشد و به شما کمک می­کند فضای ایده­آلی را برای بازی و سرگرمی آنها ایجاد کنید. شما می­توانید از بین طیف گسترده­ای از تختخواب، میز، صندلی و موارد دیگر انتخاب کنید. مطمئن شوید که برای پیدا کردن سرویس خوابی که به بهترین شکل ممکن با نیازهای فرزندان شما و سبک اتاق خواب آنها مطابقت دارد، وقت می­گذارید. ما نیز با این مقاله در کنار شما هستیم تا نکاتی چند درباره خرید سرویس خواب نوزاد و کودک را بازگو کنیم.

 

انتخاب سرویس خواب ایده آل اتاق خواب کودکان

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سن فرزندان شما عامل مهمی است که باید هنگام انتخاب سرویس خواب لاکچری و مناسب آنها در نظر بگیرید. ناگفته نماند که سرویس اتاق خواب کودکان بسته به نوزاد، کودک یا نوجوان بودن بسیار متفاوت است. در بخش بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب کودکان خود را با توجه به سن آنها انتخاب کنید.

 

مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک

نوزادان و کودکان نوپا نیازهای بسیار خاصی دارند. اولین چیزی که هنگام انتخاب سرویس خواب آنها باید در نظر بگیرید، ابعاد وسایل سرویس خواب است.

 

سرویس خواب کوچک

وقتی صحبت از تجهیز اتاق کودکان می­شود، در واقع آزادی زیادی دارید. تنها عامل محدود کننده میزان فضایی است که در اختیار دارید. توصیه می­کنیم متناسب با سایز قد و قواره فرزند دلبندتان مبلمان کوچک­تری بخرید. به این ترتیب، هنگامی که کودک شما شروع به راه رفتن می­کند نیز می­تواند از سرویس خواب برای حفظ تعادل کمک بگیرد. در گوشه­ای از اتاق می‌توانید یک میز کوچک و صندلی‌های همسان آن را نیز قرار دهید.

 

جنس سرویس خواب و ایمنی

خرید سرویس خواب با سطوح نرم، همراه با متریال مناسب کودک و گوشه­های گرد را به شدت توصیه می­کنیم. این نکته آخر ضروری است. سعی کنید از سرویس خواب با لبه­های تیز دوری کنید. فکر نکنید که تا کوچک هستند حواس شما به آنها هست و مشکلی پیش نمی­آید. احتیاط شرط عقل است. به این ترتیب، می­توانید از هر گونه صدمه جدی به نوگل نازنین خود جلوگیری کنید. اگر نمی­توانید این نوع سرویس خواب را در فروشگاه محلی خود پیدا کنید، حتما سری به شعب بالسا چوب در سراسر کشور بزنید. به هر حال می­توانید به سادگی محافظ گوشه­های سیلیکونی را به سرویس خوابی که فعلا دارید اضافه کنید تا زمان مناسب خرید برسد.

 

کمد سرویس خواب نوزاد و کودک

کمدهای آنها به غیر از اینکه محل نگهداری لباس­های آنها می­شود، باید محل مناسبی برای نگهداری اسباب­بازی­های آنها هم باشد. ممکن است شما دوست داشته باشید که اتاق خواب فرزندتان مرتب باشد اما باید به این نکته توجه کنید که نوزاد یا کودک شما علاقه زیادی دارد تا تمام آن اسباب­بازی­های دوست­داشتنی را جلوی چشم خود ببیند. بنابراین در عین نظم دادن به اتاق خواب باید کمدی برای سرویس خواب او بخرید که ویترین داشته باشد. فراموش نکنید که دنیای نوزاد و کودک شما باید شاد و رنگی باشد همیشه؛ پس کمدی را انتخاب کنید که با رنگ­های پر جنب و جوش رنگ آمیزی شده است.

6 نکته ای که قبل از خرید سرویس خواب نوزاد باید آنها را بدانید!

تخت­های دوطبقه

تخت­های دوطبقه برای کودکان مناسب است. خصوصا اگر دوقلوهای جذابی در خانه دارید یا دو کودک شما اتاق مشترکی دارند. اینطوری می­توانید کمی از دعوای آنها سر اتاق مشترک را کم کنید! سعی کنید تخت­های خیلی بلند را انتخاب نکنید و مطمئن شوید که میله­های ایمنی دارند. در شرایط فعلی می­توانید انواع مختلفی از سرویس خواب چند منظوره را در بازار بیابید که برای رفع چندین نیاز به طور همزمان طراحی شده­اند. برای مثال، می‌توانید تخت‌هایی را بیابید که به عنوان میز هم کاربرد دارند یا تخت‌هایی که دارای کشو، قفسه و موارد دیگر هستند. این مورد برای افرادی که فضای کمتری دارد یک انتخاب هوشمندانه است. برای کودکان خردسال نیز می‌توانید تخت‌هایی به شکل شخصیت‌های داستانی مورد علاقه‌شان پیدا کنید. این نوع تخت­ها به آنها حس خوبی خواهد داد.

فضای ذخیره­سازی

سعی کنید مبلمان مدرنی بخرید که با نیازهای کودک شما مطابقت داشته باشد. برای مثال می‌توانید تخت‌خواب‌هایی با یک محفظه داخلی و قفسه­های کنار یا بالای سر بخرید که فضای بیشتری را برای وسایل کودک شما فراهم می‌کند. خیال­تان را راحت کنیم. به­طور خلاصه، هر چه فضای ذخیره­سازی بیشتری داشته باشید، بهتر است. به چند سال بعد و نیازهای کودک توجه داشته باشید. خصوصا اگر در سنین بینابین هستند. مثلا شاید در شرف مدرسه رفتن باشند یا در حال کوچ از کودکی به نوجوانی باشند. یکی دیگر از افزودنی­های عالی به سرویس خواب کودک ممکن است پایه­ای برای نصب تلویزیون و جایی برای کنسول بازی باشد.

6 نکته ای که قبل از خرید سرویس خواب نوزاد باید آنها را بدانید!

سرویس خواب اتاق کودک در سنین مدرسه

ناگفته نماند که کودکانی که مدرسه می­روند نیازهای متفاوتی با زمان قبل از مدرسه دارند. به سرویس خواب آنها توجه کنید. با این کار به او شخصیت داده و حس توجه به نیازهایش را می­دهید. قفسه­های کتاب و کتابخانه­ای جمع­و­جور که بتوانند تمام وسایل خود را در آن نگهداری کنند ضروری است. آنها همچنین به یک میز نیاز دارند که بتوانند در آن درس بخوانند و تکالیف خود را انجام دهند.

همانطور که می­بینید، انواع مختلفی از سرویس خواب برای انتخاب اتاق خواب نوزاد و کودکان وجود دارد. مهم است که جنبه­هایی مانند بودجه، میزان فضای موجود در خانه و متر کردن آن و نیازهای هر کودک را در نظر بگیرید. شما می­توانید با مراجعه به سایت برند خوشنام بالسا با ویژگی­های بیشتر سرویس اتاق خواب نوزاد و کودک آشنا شده و با انتخاب یکی از شعب بالسا چوب در سراسر کشور یک انتخاب مطمئن و زیبا را داشته باشید.

فیروز آسایش
فیروز آسایش دلنوشته ها و روزمرگی های یک دانشجوی کنجکاو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋