filmology

filmology

سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم
توسط ۱۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

هیلی استاینفلد، بازیگر فیلم اَبَرقهرمانی « سیاه چشم » شد

 

هیلی استاینفلد در سریال"شاهین‌چشم" دیزنی پلاس بازی می‌کند و احتمالا به عنوان شاهین‌چشم جدید معرفی خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بازیگر شناخته‌ی دیگری به "دنیای سینمایی مارول" اضافه می‌شود، اما پیش از سینما ابتدا در یک سریال تلویزیونی دیده خواهد شد. ورایتی گزارش می‌دهد که نقش اصلی سریال "شاهین‌چشم" (Hawkeye) شبکه‌ی دیزنی+ به "هیلی استاینفلد" بازیگر نامزد اسکار پیشنهاد شده است تا او در کنار "جرمی رنز" نقش "کیت بیشاپ" را بازی کند. در کتاب‌های مصور، پس از آنکه "کلینت بارتون" به گروهی موسوم به "انتقام‌جویان جوان" ملحق می‌شود، لباس "شاهین‌چشم" او را به تن می‌کند.

 

داستان سریال "شاهین‌چشم" حول رابطه‌ی کلینت و کیت می‌چرخد و انتظار می‌رود در پایان کیت به عنوان "شاهین‌چشم"‌ جدید معرفی شود. سریال‌های جدید دیزنی+ مانند دیگر سریال‌های دیگر مارول از جمله "دردویل" نت‌فلیکس و "مأمورین شیلد" شبکه‌ی ABC توسط "کوین فایگی" مدیر استودیو تهیه‌ می‌شود و بخش‌هایی از پازل "دنیای سینمایی مارول" را کامل می‌کند.‍

 

استاینفلد علاوه بر "شاهین‌چشم" قرار است در سریال "دیکینسون" (Dickinson) شبکه‌ی اپل+ نقش "امیلی دیکینسون" را هم بازی کند و روایتی مدرن از زندگی شاعر سرشناس قرن نوزدهم ارائه دهد. در سینما او اخیراً در فیلم "بامبل‌بی" ظاهر شده که در گیشه موفقیت قابل توجهی کسب نکرد. اما بازی او در این فیلم و نیز فیلم "مرز هفده سالگی" (The Edge of Seventeen) تحسین منتقدین را به دنبال داشت، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که در دنیای مارول هم موفق باشد.

 

ورایتی می‌نویسد استاینفلد هنوز پیشنهاد بازی در سریال "شاهین‌چشم" را نپذیرفته است اما این مسئله نشان می‌دهد که مارول به دنبال بالا بردن سطح سریال‌های خود است. "جاناتان ایگلا" نویسنده‌ی سریال "مد من" به تازگی به سریال "شاهین‌چشم" اضافه شده اما این مجموعه تا سال ۲۰۲۱ روی ایر نمی‌رود.

 

در سریال شش اپیزودی "لوکی" دیزنی+ هم "تام هیدلستون" نقش شخصیت شرور دنیای مارول را ایفا خواهد کرد و ناپدید شدن "لوکی" در فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" را توضیح می‌دهد. "وانداویژن" با بازی "الیزابت اولسن" و "پل بتنی" نیز دیگر سریال هیجان‌انگیز شبکه‌ی جدید دیزنی است که اساساً یک پیش‌درآمد است برای "دکتر استرنج ۲". از این رو این احتمال وجود دارد که سریال "شاهین‌چشم" مقدمه‌ی حضور استاینفلد در فیلم‌های مهم‌تر "دنیای سینمایی مارول" را فراهم آورد.

filmology
filmology سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋