filmology

filmology

سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم
توسط ۱۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

دنباله هری پاتر در راه است

 

به نظر می‌رسد داستان هری پاتر هنوز تمام نشده باشد. روز گذشته خالق این سری یعنی جی کی رولینگ متن «بعضی اوقات، تاریکی از مکان‌های غیرمنتظره‌ای می‌آید» را به همراه عکسی مشکوک توییت کرد. در این عکس شاهد لوگوی سیاه و سفید هستیم که از یک مار، عصای جادویی و جمجمه‌ای شبیه به ولدمورت هستیم.

رولینگ در انتهای این توییت از هشتگ های هری پاتر و فرزند نفرین شده استفاده کرده بود که حسابی کنجکاوی طرفداران را برانگیخت. فرزند نفرین شده دنباله‌ای بر این فرنچایز است که به صورت نمایش‌نامه چاپ و منتشر شده و همچنین در تئاترهای مشهور دنیا اجرا می‌شود. طرفداران پس از این توییت شروع به حدس و گمانه‌زنی کردند؛ آیا قرار است شاهد یک فیلم جدید بر اساس این داستان باشیم؟

 

البته بعد از مدتی رولینگ در یک توییت دیگر، وجود هرگونه فیلمی بر اساس فرزند نفرین شده را تکذیب کرد. اما Pottermore، پیج رسمی هواداران هری پاتر، اعلام کرده که خبر هیجان‌انگیزی در رابطه با فرزند نفرین شده در راه است، هرچند که فیلمی در کار نیست.

نکته جالب دیگر اینجاست که رولینگ این توییت را پس از انتشار خبری مبنی بر تغییر ساختار حروف نمایش در تابلوی تئاتر لیریک نیویورک منتشر کرد. همین خبر هم موجب ایجاد شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم جدید شد که البته به سرعت توسط مسئولین نمایش تکذیب شد.

به هر حال هرچه باشد، اینترنت حسابی برای این خبر هیجان زده شده است. آیا کتابی جدید برای این فرنچایز در نظر گرفته شده، یا قرار است شاهد یک سریال تلویزیونی باشیم؟ در دنیای سینما نیز در حال حاضر سری فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز در حال ساخت و اکران هستند که پیش درآمدی برای داستان اصلی هری پاتر محسوب می‌شوند. در نهایت، اگر اخبار سینمای جهان را دنبال می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم که تماشای تریلر جدید فیلم‌های جوکر و جدیدترین قسمت ترمیناتور را از دست ندهید.

filmology
filmology سعی دارم که در این سایت فیلم ها و سریال های برتر سینمای جهان را به شما نشان دهم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋