fhnzi797

fhnzi797

خرید و قیمت چشمی درب دیجیتال

ویژگی ها چشمی درب دیجیتال

به طور کلی چشمی دیجیتال از دو جزء دوربین و مانیتور تشکیل شده است. دوربین این وسیله ایمن روی درب یا بخش خارجی ساختمان نصب می‌شود و مانیتور آن مخصوص فضای داخلی است. دوربین چشمی مسئول ضبط و ارسال تصاویر به مانیتور است و مانیتور نیز مسئول عملکردهای دیگر مانند نمایش تصاویر و ضبط آنهاست.

اما عملکردهای این چشمی به همین جا ختم نمی‌شود. بلکه درست مانند زمانی که از بهترین برند قفل دیجیتال روی درب استفاده می‌کنید؛ با تجهیز ساختمان به این وسیله می‌توانید عملکردهای زیر را نیز از آن انتظار داشته باشید:

  • قابل استفاده روی انواع درب چوبی، فلزی و درب ضد سرقت
  • قابلیت اتصال یه تلفن‌های هوشمند و مشاهده آنلاین تصاویر دریافتی از طریق دوربین چشمی روی تلفن
  • بهره‌گیری از تکنولوژی سنسور حرکتی (برخی از چشمی‌های دیجیتال مجهز به سنسور حرارتی نیز هستند)
  • قابلیت تماس و ارسال پیامک از طریق تلفن همراه با مانیتور دستگاه
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای طراحی مانیتور دستگاه که امکان مشاهده تصاویر به صورت واضح و شفاف حتی در تاریکی مطلق را فراهم می‌کند
  • امکان تشخیص تحرکات بیرون ساختمان و ضبط تصاویر دریافتی از دوربین
  • مجهز به اعلان‌های هشدار مانند اتمام باتری
  • وجود زنگ روی قسمت پایین دوربین که نیاز به خرید زنگ مجزا برای ساختمان را مرتفع می‌کند
  • قابلیت تنظیم رنگ و صدای مانیتور
  • مجهز به حافظه داخلی
  • طراحی بدنه به بهینه‌ترین حالت ممکن

چند نکته راجع به چشمی دیجیتال

  • چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد
  • پس از نصب چشمی دیجیتال، برخلاف چشمی های قدیمی که دید بسیار محدود و ناواضحی داشت فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند
  • سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هرزمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند
  • می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید
  • امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است
  • حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند

خرید چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت، چشمی دیجیتال (digital door viewer) یکی از یراق آلات پیشرفته و جدید در بازار است. همان طور که می دانید پیشرفت تکنولوژی همواره باعث بهبود شرایط و رفاه حال انسان ها شده است. دوربین چشمی درب آپارتمان هم ابزاری است که باعث افزایش امنیت و آسایش ما شده است. در واقع این چشمی درب دیجیتال به صورت یک دوربین مدار بسته هستند، که برای مشاهده پشت درب منزل یا محل کار استفاده میشوند و بر روی همه نوع درب هایی هم قابل نصب میباشند. 

با استفاده از چشمی هوشمند درب آپارتمان (چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور) میتوانید از طریق wifi با اپلیکیشنی که روی گوشی های هوشمند قابل نصب است، ارتباط گوشی با چشمی دیجیتال را از هر نقطه ای از کره زمین که دارای اینترنت است برقرار کنید و درب منزل خود را چک و کنترل کنید.

از معتبرترین برندهای چشمی هوشمند میتوان به چشمی دیجیتال سامسونگ و چشمی دیجیتال ادلر اشاره کرد. چشمی دیجیتال وای فای یکی از جدیدترین محصولات می باشد که می توانید از فروشگاه خانه یراق خریداری نمایید.

چشمی دیجیتال (digital door viewer) چیست؟

چشمی دیجیتال محصولی هوشمندی است که برای مشاهده پشت درب ورودی آپارتمان و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع جایگزین چشمی معمولی می‌گردد.

با استفاده از این ابزار هوشمند می توانید از رفت و آمدها عکس و فیلم بگیرد، به صورت آنلاین پشت درب خانه و دفتر کار را مشاهده کنید. می توان گفت چشمی دیجیتال سیستمی امنیتی است که راحتی و آرامش را برای استفاده کنندگان خود به ارمغان آورده است.

توصیه ما به شما عزیزان این است که برای امنیت بیشتر در کنار نصب قفل هوشمند، چشمی دیجیتال را نیز تهیه و نصب نمایید. 

نکات مهم قبل از خرید چشمی دیجیتال درب 

یکی ازمعیارهای مهم انتخاب چشمی دیجیتال درب  اندازه صفحه نمایشگر و کیفیت تصویر نمایش چشمی درب می باشد که بر روی قیمت آن تاثیرمی گذارد. بعضی از چشمی های دیجیتالی مجهز به دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری از مراجعه کنندگان بوده و می تواند آن ها را در حافظه داخلی ذخیره کند و این ویژگی از نکاتی است که قبل از خرید چشمی درب باید به آن توجه شود .

یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید چشمی دیجیتال درب ضد سرقت باید به آن توجه کرد امکانات ارتباطی که شامل ارسال sms و پیام های چند رسانه ای، برقراری تماس و متصل شدن به وای فای می باشد و این قابلیت برای افرادی که مدت زمان طولانی بیرون از خانه هستند بسیار مناسب بوده زیرا می توانند از راه دور شرایط را بررسی و کنترل کنند و در صورت بروز اتفاق با ارسال پیام مطلع شوند.

زوایه دید تحت پوشش این نوع چشمی، یکی دیگر از امکانات این چشمی ها می باشد که به هنگام خرید باید به آن توجه کرد .در صورتی که از این چشمی ها برای محل هایی که نیاز به دید بازتری دارد می خواهید استفاده کنید، چشمی هایی با قدرت دید گسترده را باید برای محل مورد نظرخریداری کنید.

 

fhnzi797
fhnzi797

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋