fhnzi797

fhnzi797

خرید بهترین قفل الکترونیکی درب ورودی

قفل شیشه سکوریت

قفل هوشمند برای مغازه‌ها و پاساژها بسیار مناسب است، آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازی به سوراخ کاری ندارند و می‌توان آن‌ها را جابجا کرد، نصب قفل هوشمند شیشه سکوریت بسیار آسان و سریع است. مزیت اصلی قفل حذف کلید و نصب آن در ارتفاع حدودی یک متری از سطح زمین است و این مزیت بسیار خوبی نسبت به قفل‌های کلیدی است که در کف زمین قرار دارند و برای باز و بسته کردن می‌بایست به سختی در سطح زمین اقدام به بستن و یا باز کردن قفل نمود، ضمنا این قفل‌‌ها مجهز به قفل خودکار و ریموت کنترل نیز می‌باشند.

قفل شیشه سکوریت

قفل دیجیتال میلر

قفل دیجیتال میلر Mi1200 ساخت کره جنوبی می‌باشد و در عین حال قیمت بسیار پایینی نسبت به دیگر برندهای کره‌ای نیز دارد. این قیمت پایین بی دلیل نیست چرا که این محصول در طبقه‌های پایین از لحاظ کیفیت و قیمت قرار دارد. برندها و مدل‌های بسیاری وجود دارند که کارایی مشابهی با این مدل دارند و البته کیفیت بالاتری نیز نسبت به این برند دارا هستند.

قفل دیجیتال میلر

قفل کمد

 قفل‌های الکترونیکی کمدی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و باوجود امنیت بالا، قابلیت همخوانی با انواع رنگ‌های دکوراسیون را دارند. این قفل‌ها کوچک و جمع‌وجور بوده و به‌راحتی به درب کمد وصل می‌شوند، بنابراین استفاده از آن دردسر چندانی ندارد و با یک اشاره ساده باز می‌شوند.

قفل دیجیتال کمد

قفل دیجیتال یوکا

قفل دیجیتال یوکا FF-YC شرکت نوآوران هوشمند یکی از مناسبترین قفل های اثر انگشت موجود در بازار ایران می باشد که دز طراحی آنها از نکات ظریف و زیبایی استفاده شده است که امکانات خوبی را در اختیارتان قرار میدهد از این قفل میتوان برای درب مدریت و حتی در خانه استفاده نمود به این دلیل که ظاهری شیک و زیبا دارد که استفاده از آن را برای هر مکانی ساده میکند.

قفل دیجیتال یوکا

قفل دیجیتال آپارتمان

برخی از ویژگی‌های قفل درب ورودی الکترونیکی اعم از ضد سرقت بودن، ضد شوک، ضد حریق، ضد نفوذ، ضد هک، قفل کودک و موارد دیگر، از جمله مشخصاتی هستند که به افزایش امنیت فضای داخلی کمک می‌کنند. اگر قفلی دارای چنین ویژگی‌هایی بود، احتمال سرقت و نفوذ به صفر خواهد رسید.

قفل دیجیتال آپارتمان

 

بهترین قفل دیجیتال و هوشمند درب

همانطور که آشنا شدید مدل های مختلفی از قفل وجود دارد که تنها قفل هایی جزو بهترین برند ها قرار میگیرند که دارای ویزگی های خاص و منحصر به فردی باشند.

برخورداری از ویژگی هایی مانند بدنه ضد ضربه و ضد سرقت، پردازنده قدرتمند، روش های بازگشایی متنوع، طراحی زیبا، غیر قابل هک شدن و خدمات پس از فروش، از مهمترین ویژگی های بهترین انواع قفل هوشمند به شمار میروند.

سبک طراحی قفل دیجیتالی درب منزل از نظر زیبایی و ارگونومیک بودن بسیار مهم بوده و عاملی تعیین‌کننده در انتخاب بهترین مارک قفل دیجیتال است.

همچنین کاربردی بودن قفل نیز دقیقاً به نحوه استفاده و رابطه کاربری آن مرتبط می‌باشد که یک ویژگی مهم در انتخاب بهترین مارک قفل دیجیتال است.

 

خرید قفل هوشمند درب منزل

مشخصات خرید قفل درب هوشمند

  • ابعاد

    270x63x24 سانتی‌متر

  • جنس

    آلومینیوم

  • کاربرد دستگیره

    در ورودی

  • مناسب برای درهای

    چوبی , آهنی , آلومینیومی , یو پی وی سی , پی وی سی

  • وزن

    1200 گرم

  • ویژگی‌های دستگیره در

    مناسب برای درهای راست باز شو

  • ویژگی‌های قفل دستگیره

    قفل مات

برای خرید قفل هوشمند درب منزل با کارشناسان آریا لاک تماس بگیرید.

https://arialock.com/

fhnzi797
fhnzi797

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋