tikplast

tikplast

فروش اینترنتی بطری پت 100 ، 150 ، 250 و 500 سی سی در تهران

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع بطری های پت استوانه ای در سایز 60 ، 100، 120، 150، 200، 250 ، 300، 400 ، 500 سی سی در تهران است .بطری پت مانند بقیه ظروف پلاستیکی طی فرایند گرم کردن و بادکردن پلیمر در قالب تولید می شود چودن در زمان گرم بودن خاصیت انعطاف دارد .اولین مرحل یک ظرف استوانه ای شبیه به شیشه پریفرم می گویند و بعد از ساخت پریفرم دستگاه انها را داخل دستگاه مخصوصی قرار می دهند که در اثرگرما وارد شده شکل مورد نظر به دست می اید و کاربرد بطری پت بخاطر سایزبندی و ویژگی های مختلفی که دارد بسیار گسترده است .

قیمت بطری پت استوانه ای نسبت به قیمت بطری های شیشه ای در همان سایز و حجم بسیار کمتر است و با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا بطری های پت دارای تنوع بالایی می باشدو به دلیل اینکه بطری های پت استوانه ای  در صنایع مثل نوشیدنی و لبنیات کاربر زیادی دارد .و باید به این نکته توجه کرد که درزمان ساخت  از چه موادی استفاده شده است که ضرری بر سلامت جوامع بشری نداشته باشد و این موضوع میتواند در قیمت تمام شده بطری های پت تاثیر گذار باشد . فروش انواع درب بطری پلاستیکی در سایت اینترنتی تیک پلاست انجام می شود .کارخانه تیک پلاست یکی از با تجربه ترین تولید کننده درب بطری های پت و ظروف پلاستیکی است درب بطری های پت پلاستیکی بر اساس سایز دهانه بطری تولید می شود و انواع مختلف دارد . انواع درب بطری پت استوانه ای  پلاستیکی مانند فیلیپ تاپ ، فلکه ای، دو تکه مایع ظرفشویی ،ساده و.. است. درب بطری های پت استوانه ای سایزهای 18، 28 ، 24 و ... تولید می شود .تولید درب بطری های پت به روش قالب فشار چرخشی که در حال حاضر یک تکنولوژی شاخته شده است انجام می شود.

کارخانه تیک پلاست به عنوان مرکز فروش بطری پت 60 ، 100 ، 120 ، 150 ، 250 ، 300 و 500 سی سی در تهران فعالیت می کند ، برای خرید عمده انواع ظروف و بطری پت پلاستیکی می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

tikplast
tikplast

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋