fazasystem

fazasystem

آشنایی با صندلی توری و کاربرد های آن

آشنایی با صندلی توری و کاربرد های آن
صندلی توری یکی از ابزار های محبوب و مورد استفاده در ادارات، شرکت ها و مراکز مختلف است. صندلی های توری با نام صندلی مش نیز شناخته می شوند. این صندلی ها به علت داشتن ویژگی های مختلف و کاربردی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. صندلی های اداری توری از مدرن ترین و پر استفاده ترین صندلی های اخیر هستند. زیبایی، طراحی منحصر به فرد، دوام، راحتی و دیگر مزایای آن باعث شده است؛ تا این صندلی همواره در اولویت انتخاب باشد.

صندلی توری با کیفیت اداری


صندلی تور در ادارات بسیار کاربرد دارد. در واقع می توان گفت این صندلی می تواند یکی از اصلی ترین تجهیزات در ادارات باشد. استفاده از یک صندلی مناسب برای ادارات بسیار مهم است. زیرا کارکنان ساعت های طولانی را قرار است بنشینند و کار کنند. به همین علت باید صندلی های اداری مناسبی انتخاب شود. فاکتور های زیادی برای انتخاب صندلی وجود دارد. انتخاب صندلی مش برای ادارات، تمامی ویژگی های یک صندلی اداری خوب و مناسب را خواهد داشت. صندلی توری اداری باید فاکتور های زیر را داشته باشد؛ تا یک صندلی قابل قبول و مناسب برای ادارات باشد:

  •  دوام و کیفیت بسیار بالا
  • طراحی زیبا و هماهنگ بودن با محیط کاری و اداری
  • تنوع در طرح، رنگ و اندازه
  • طراحی شده بر اساس استاندارد ها
  • محافظ سلامتی
  • طراحی منعطف و تنظیم بخش های مختلف آن

می توان گفت در تمامی مدل های صندلی تور، این فاکتور ها وجود دارد. افراد می توانند با خیال راحت انواع صندلی اداری مش را انتخاب کنند.

 

نکات مهم در صندلی های توری

 


صندلی توری مانند سایر صندلی های اداری، دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی است. در نگاه اول شاید به نظر به برسد که نشستن بر روی این صندلی ها راحت نباشد و فرد را اذیت کند. اما این طور نیست و این صندلی ها با ویژگی ها و طراحی خوب، بسیار راحت و استاندارد هستند. موارد زیر برخی از مزایا و ویژگی های صندلی مش هستند.

عدم تعریق در صندلی های توری


با استفاده از صندلی توری اداری دیگر خبری از تعریق و گرما نخواهد بود. افرادی که برای مدت های طولانی بر روی صندلی می نشینند؛ با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. استفاده از پشتی توری در صندلی های توری این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. زیرا با وجود توری ها جریان هوا برقرار است و تعریق حتی در زمان نشستن های طولانی، اتفاق نخواهد افتاد. با تعریق کمتر، خبری از رطوبت نیز نخواهد بود؛ به همین دلیل احتمال ابتلا به بیماری های پوستی نیز بسیار کاهش می یابد.

ارگونومیک بودن صندلی توری


طراحی ارگونومیک صندلی توری از دیگر مزیت های بارز این صندلی می باشد. این موضوع بسیار مهم است که صندلی های اداری مناسب، استاندارد و قابل تنظیم باشند. برای مثال باید بتوان ارتفاع این صندلی ها را تنظیم کرد. همچنین پشتی این صندلی ها به گونه ای طراحی شده است؛ که از ستون فقرات و کمر شما محافظت می کند. حفاظت از ستون مهره ها و مهره های کمر یک اصل قابل توجه و بسیار مهم در طراحی صندلی های اداری می باشد. علاوه بر این موارد؛ صندلی های مش از ویژگی تنظیم سایر قسمت ها مانند دسته ها، پایه ها، نشیمن و ... برخوردار هستند.

صندلی توری با گارانتی و ماندگاری بالا

 


دوام و ماندگاری صندلی توری بسیار بالا است. در طراحی و ساخت این صندلی ها از با کیفیت ترین متریال ها استفاده می شود. برخلاف تصور برخی از افراد؛ توری این صندلی ها بسیار با کیفیت و با دوام هستند. زیرا از بهترین لوازم در تهیه و ساخت آن ها استفاده می شود. همچنین اگر از این صندلی ها به خوبی مراقبت کنید؛ سال های طولانی و حتی بیشتر از سایر مدل ها دوام و ماندگاری خواهند داشت. ممکن است عمر سایر صندلی هایی که جنس آنها از چرم و غیره است، کوتاه تر باشد. اما صندلی های توری کیفیت بالایی دارند و میزان ماندگاری آنها در سالیان طولانی، بیشتر خواهد بود.
این ویژگی ماندگاری بالا و کیفیت خوب انواع صندلی توری، آن ها را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل کرده است. این دقیقا همان چیزی است که باعث می شود ادارات، شرکت ها، مراکز مختلف و ... دست به انتخاب این نوع صندلی بزنند. چرا که صندلی مش تمامی فاکتور های یک صندلی استاندارد، مجهز، با دوام و مناسب را دارد.

محصولات زیاد در صندلی توری اداری


افراد و مراکز مختلف می توانند انواع صندلی توری را بر اساس محیط خود انتخاب کنند. این صندلی ها دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ، طرح، اندازه و مدل هستند. کافی است معیار های خود را در زمان خرید صندلی مش مشخص کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید

وزن کم صندلی های اداری توری


سبک بودن و حرکت آسان از دیگر ویژگی های بارز در صندلی توری است. این ویژگی باعث می شود تا این صندلی ها برای هر محیط و مکانی مناسب باشند. همچنین جابجایی و حمل آنها بسیار آسان است و این موضوع افراد را برای خرید، بیشتر ترغیب خواهد کرد. انتخاب وخرید صندلی توری مناسب
برای آن که یک صندلی مش و توری مناسب را برای محل مورد نظر خود انتخاب کنید؛ می توانید از فاکتور ها و ویژگی های ذکر شده کمک بگیرید. بهتر است قبل از خرید و انتخاب یک صندلی تور مناسب، اطلاعات لازم را بر اساس نیاز و محیط خود به دست آورید. این کار باعث می شود در پایان یک انتخاب مناسب و خوب را داشته باشید.

 صندلی توری را از کجا بخرم؟


بی شک صندلی توری، در میان برترین صندلی و مبلمان اداری می باشد. کافی است در زمان خرید این صندلی ها به نکات مورد نیاز و مهم توجه کنید. یکی از این نکات این است که صندلی خود را از یک مکان و یا یک وب سایت معتبر تهیه کنید. فضاسیستم یک وب سایت معتبر است که به راحتی و با خیال راحت می توانید صندلی های توری مناسب و مورد نظر خود را خریداری و تهیه کنید. تیم فضا سیستم با در نظر گرفتن همه موارد و استاندارد ها، بهترین صندلی توری با ماندگاری بالا را به شما معرفی می کند. همچنین تیم فضاسیستم می تواند صندلی توری مورد نظر شما را طراحی کند.

منبع : بلاگفا فضاسیستم

fazasystem
fazasystem

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋