بازاریابی سایت ، ایجاد درآمد برای یک برند، شرکت یا سازمان است. متخصصان و تیمهای بازاریابی از طریق اجرای
فعالیتهای دیجیتال استراتژیک که ترافیک، سرنخهای واجد شرایط و فروش را با همکاری مستقیم با تیم فروش
خود هدایت میکنند، به این مهم دست مییابند.
بازاریابی سایت شامل قرار دادن پیام بازاریابی در مقابل کاربران بر اساس کلمات کلیدی و عباراتی است که برای
جستجو استفاده می کنند. مزیت کلیدی این روش این است که به بازاریابان این توانایی را می دهد که با پیام
مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب دست یابند. برای بسیاری از بازاریابان، بازاریابی کلمات کلیدی منجر به قرار
دادن یک تبلیغ زمانی می شود که کلمات کلیدی خاصی وارد می شوند.
[caption id="attachment_1807" align="alignnone" width="300"] بازاریابی سایت[/caption]
هدف از بازاریابی ایجاد درآمد برای یک برند، شرکت یا سازمان است. متخصصان و تیمهای بازاریابی از طریق اجرای
فعالیتهای دیجیتال استراتژیک که ترافیک، سرنخهای واجد شرایط و فروش را با همکاری مستقیم با تیم فروش
خود هدایت میکنند، به این مهم دست مییابند.
ما می خواهیم به این از منظر اتحاد بازاریابی، با فروش برای تشکیل آن تیم درآمد ارزشمند پاسخ دهیم. برای
اندازهگیری موفقیت تلاشهایتان در برابر هدف درآمد، چیزی که به دنبال آن هستید این است:
تیم های فروش و بازاریابی کاملاً همسو هستند، به یکدیگر اعتماد دارند و احترام متقابل دارند. آنها یک خط ارتباطی
باز دارند و حداقل هفته ای یک بار ملاقات می کنند. فروش ارزش نقش خود را در ایجاد محتوایی که ترافیک واجد
شرایط، سرنخ ها و فروش را هدایت می کند، می داند و می بیند. فروشندگان در نقش خود رضایت بیشتری دارند
و شادتر هستند. بازاریابان ارزش بیشتری را در کار خود می بینند و به ارتباط مستقیم بین آنچه تولید می کنند و
درآمد ایجاد شده برای شرکت خود افتخار می کنند.
تیم فروش به شدت بر تقویم تحریریه و همچنین اولویت تولید محتوا و زمان تولید تأثیر می گذارد. محتوایی که توسط
شرکت شما ایجاد میشود، مشتریان و مشتریان بالقوهتر و بهتری را جذب میکند. شما در حال تولید محتوا برای
خریدارانی هستید که در حال حاضر در فرآیند فروش هستند، نه فقط برای جذب بازدیدکنندگان و مشتریان جدید.
[caption id="attachment_1808" align="alignnone" width="300"] تولید محتوا[/caption]
میتوانید محتوایی را که در فرآیند فروش استفاده میشود، چه ویدیویی و چه نوشتاری، مشاهده کنید. هنگامی
که گزارش بازگشت سرمایه خود را بررسی می کنید ، می بینید که محتوا به طور منظم برای بستن معاملات با
بررسی سوابق تماس در CRM خود به کار گرفته می شود. تیم فروش شما میتواند معاملات بیشتری را سریعتر
ببندد، زیرا محتوایی که ایجاد میکنید به آنها قدرت میدهد تا سریعتر به خریداران خود آموزش دهند و زمان
کمتری را با مشتریان بالقوه بد بگذرانند.
یکی از چالشهای اصلی تیم فروش این است که آنها به «سرنخهای با کیفیت بهتر» نیاز دارند و تنها حدود
۲۷ درصد از سرنخها از بازاریابی به فروش منتقل میشوند که واجد شرایط تلقی میشوند. این به این دلیل
نیست که تیم بازاریابی در کار خود بی ارزش هستند. به این دلیل است که آنها با یک تصویر ناقص کار می کنند.
فرقی نمیکند شما یک رهبر کسبوکار هستید، مانند من یک رئیس بخش بازاریابی هستید، یا یک بازاریاب
دیجیتال یا متخصص محتوا که در خط مقدم برای پیشبرد استراتژیها تلاش میکند، از این واقعیت که بسیاری
از ما در یکسان هستیم، کمی راحت باشید.
علاوه بر این، حتی اگر همه ما در صندلی های متفاوتی هستیم، اساساً همه ما سؤالات یکسانی داریم:
اساساً همه ما می توانیم توافق کنیم که بازاریابی برای چیزی لازم است. اما از این سؤالات مشخص است
که بسیاری از ما مدتی است که سر خود را در مورد چیستی آن «چیزی» میخارانیم. ما می توانیم در دل
خود احساس کنیم که چیزی شکسته است.
برخی از ما هنوز به ایدههای منسوخ چسبیدهایم که بازاریابی در کسب و کار ایجاد آگاهی از برند یا ساختن
کپی تبلیغاتی برای کمپینها است.
بنابراین، هدف امروز ما ساده است، همسو کردن همه این «جناحهای بازاریابی سایت» حول پاسخهایی
که همه میتوانیم با آنها موافق باشیم، بنابراین میتوانیم در سال 2021 با درک نقش بازاریابی و اینکه چگونه
همه ما باید برای رسیدن به اهدافمان با هم کار کنیم.
در حالی که ما کمی به مفاهیم "ایجاد آگاهی از نام تجاری" و کپی رایتینگ در بخشهای قبلی توجه کردیم، میخواهیم
برای ثبت اظهار کنیم که اینها فعالیتهای بازاریابی هستند که به اعتقاد ما هنوز تا به امروز بسیار مفید هستند.
در واقع، آنها تقریباً برای هر تجارتی کاملاً حیاتی هستند.
یک تیم درآمدی هر هفته تشکیل می شود. تمام فعالیت ها، صرف نظر از نقش های فردی، حول هدف مشترک افزایش
درآمد شرکت متمرکز خواهند شد. این تیم بر اساس مبرمترین سؤالات خریداران ایدهآل خود، استراتژی محتوایی را برای
استفاده در فرآیند فروش ایجاد و اجرا میکند که نرخهای بسته را افزایش میدهد.
از طریق طوفان فکری با تیم فروش خود ، استراتژی محتوای دقیق مورد نیاز خود را ایجاد خواهید کرد تا به تیم فروش
خود کمک کنید تا معاملات بیشتری را سریعتر ببندند، و در عین حال ترافیک واجد شرایط و سرنخ ها را برای شرکت
خود به طور کلی هدایت کنید.
دلیلی وجود دارد که چرا «همسویی فروش و بازاریابی سایت » چنین عبارتی است که معمولاً جستجو می شود. واقعیت
جالب، فروش و بازاریابی در واقع دقیقاً هدف یکسانی دارند، که رشد درآمد برای شرکتشان است . با این حال، اغلب
اوقات، آنها کاملاً در تضاد با یکدیگر هستند.
فروشنده فکر می کند بازاریابی سایت بیش از حد مشغول دنبال اهداف مبهم است که ریشه در واقعیت در اینجا، یعنی
نیاز به ورود کسب و کار جدید از در ندارند. از سوی دیگر، بازاریابی اغلب به فروش به عنوان افراد وسواس پول نگاه
میکند که نمیدانند رشد و موفقیت واقعی یک کسبوکار یک ماراتن است.
با این حال، در هر دو مورد، هیچ یک از تیمها متوجه نمیشوند که در حالی که از طریق ابزار، تاکتیکها و فعالیتهای
خود به اهداف خود میرسند، همچنان در آن هدف از درآمد مشترک هستند.
اگر در حال خواندن این مطلب هستید و سرتان را تکان میدهید که آیا در مسیر درستی هستید، میتوانیم فوراً به شما
بگوییم که اینطور نیستید. شما باید بتوانید بگویید که چقدر تلاشهایتان باعث ایجاد درآمد برای شرکت شما به روشی
قابل اندازهگیری میشود، جایی که میتوانید با اعداد و ارقام و گزارش ROI کاری که در بازاریابی انجام میدهید، ثابت کنید.
اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، مشکل دارید. بنابراین، اولین قدم شما ایجاد یک استراتژی گزارش دهی قوی برای
بازگشت سرمایه است که شامل پلت فرم های بازاریابی سایت و اتوماسیون فروش است که با یکدیگر صحبت می کنند.
همچنین، اگر با فروشندگان صحبت نمی کنید، مشکل دارید.اگر این شما هستید، همچنین باید با تیم فروش خود به صورت
دو هفته یکبار (حداقل) طوفان فکری محتوا راه اندازی کنید و از آنجا شروع کنید.
اگر یک تیم درآمدی در محل دارید، اما چیزی به نظرتان نمی رسد ، ممکن است چند دلیل ریشه ای وجود داشته باشد که
بخواهید بررسی کنید :
هدف بازاریابی سایت تحقیق و تجزیه و تحلیل مشتریان شما در همه زمان ها، انجام گروه های متمرکز، ارسال نظرسنجی، مطالعه
عادات خرید آنلاین و پرسیدن یک سوال اساسی است. چه یک بازاریاب باتجربه باشید که به دنبال تجدید تعاریف خود هستید، یا
یک مبتدی که به دنبال درک چیستی بازاریابی در مرحله اول هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
در دهه 1950 شروع شد، زمانی که مردم شروع به استفاده از رسانه های چاپی برای تأیید یک محصول کردند. با ورود
تلویزیون و به زودی اینترنت - وارد خانهها شد، بازاریابان میتوانند کمپینهای کاملی را در چندین پلتفرم انجام دهند. و
همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، در 70 سال گذشته، بازاریابان برای تنظیم دقیق نحوه فروش یک محصول
به مصرف کنندگان برای بهینه سازی موفقیت، اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند.
[caption id="attachment_1809" align="alignnone" width="300"] بازاریابی سایت مدرن[/caption]
در واقع هدف اساسی بازاریابی سایت جذب مشتریان به برند شما از طریق پیام رسانی است. در حالت ایدهآل، این پیام برای
مخاطبان هدف شما مفید و آموزشی خواهد بود تا بتوانید مشتریان را به سرنخ تبدیل کنید.
جایی که کمپین های بازاریابی سایت شما زندگی می کنند کاملاً به محل سپری کردن وقت مشتریان شما بستگی دارد.
این به شما بستگی دارد که تحقیقات بازار را انجام دهید که تعیین کند کدام نوع بازاریابی سایت و ترکیبی از ابزارها در هر
نوع برای ایجاد برند شما بهترین است. در اینجا چندین نوع بازاریابی سایت وجود دارد که امروزه مرتبط هستند، که برخی
از آنها امتحان خود را پس داده اند:
با الهام از کمپین محصول Excedrin که به صورت آنلاین انجام شد، ایده حضور در اینترنت به دلایل تجاری به خودی خود
نوعی بازاریابی است.
به اختصار «SEO»، این فرآیند بهینه سازی محتوای یک وب سایت به گونه ای است که در نتایج موتورهای جستجو ظاهر
شود. این توسط بازاریابان برای جذب افرادی استفاده می شود که جستجوهایی را انجام می دهند که نشان می دهد
آنها علاقه مند به یادگیری در مورد یک صنعت خاص هستند.
وبلاگ ها دیگر منحصر به نویسنده نیستند. اکنون برندها وبلاگ هایی را منتشر می کنند تا در مورد صنعت خود بنویسند
و علاقه مشتریان بالقوه ای را که برای کسب اطلاعات در اینترنت جستجو می کنند، پرورش دهند.
کسب و کارها می توانند از فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و شبکه های اجتماعی مشابه استفاده کنند تا
در طول زمان بر مخاطبان خود تأثیر بگذارند.
از آنجایی که روزنامهها و مجلات بهتر میفهمند چه کسی برای مطالب چاپی آنها مشترک است، کسبوکارها همچنان
به حمایت مالی از مقالات، عکاسی و محتوای مشابه در نشریاتی که مشتریانشان میخوانند، ادامه میدهند.
این نوع بازاریابی سایت با SEO که در بالا توضیح داده شد کمی متفاوت است. کسبوکارها اکنون میتوانند به موتور جستجو
برای قرار دادن لینکها در صفحات شاخص خود که در معرض دید مخاطبانشان قرار میگیرند، پرداخت کنند.
در حالی که زمانی فقط تبلیغات تجاری وجود داشت، بازاریابان اکنون برای ایجاد و انتشار انواع ویدیوهایی که مشتریان
اصلی آنها را سرگرم و آموزش میدهند، پول خرج میکنند.
این تبلیغات در اینستاگرام و گوگل انجام شد . اینستاگرام معمولاً یک کانال تبلیغاتی نیست، اما زمانی که برای برندسازی استفاده
میشود، میتوانید پایگاهی از فالوورها را ایجاد کنید که هر از گاهی برای یک اعلامیه ملایم محصول آماده میشوند. گوگل قطعا
برای تبلیغات در این مثال استفاده شده است. این شرکت برای فضا در گوگل پرداخت - برنامه ای که به عنوان پرداخت به ازای کلیک
(PPC) شناخته می شود که در آن ترافیک را به یک صفحه خاص متمرکز بر محصول خود هدایت می کند.
بازاریابی سایت در کجا انجام شد؟ این یک سوال ترفندی بود، زیرا بازاریابی سایت کل فرآیند بود . این شرکت با همسو کردن اینستاگرام، گوگل
و وب سایت خود حول یک ابتکار متمرکز بر مشتری، یک کمپین بازاریابی سایت سه قسمتی را اجرا کرد که مخاطبان خود را شناسایی
کرد، پیامی برای آن مخاطب ایجاد کرد و آن را در سراسر صنعت ارائه کرد تا تأثیر آن را به حداکثر برساند.
فرض کنید برای محصولی که میخواهید کسبوکارتان بفروشد، ایدهای دارید. بعدش چی؟ اگر تازه شروع به فروش آن کنید
احتمالاً موفق نخواهید شد.
در عوض، شما به تیم بازاریابی سایت خود نیاز دارید تا تحقیقات بازار را انجام دهد و به برخی از سوالات مهم پاسخ دهد: مخاطبان
هدف شما چه کسانی هستند؟ آیا بازار مناسبی برای این محصول وجود دارد؟ چه پیامهایی باعث افزایش فروش محصول
میشوند و در کدام پلتفرمها؟ توسعه دهندگان محصول شما چگونه باید محصول را تغییر دهند تا احتمال موفقیت را افزایش
دهند؟ گروه های کانونی در مورد محصول چه فکر می کنند و چه سوالات یا تردیدهایی دارند؟
بازاریابان از پاسخ به این سوالات برای کمک به کسب و کارها برای درک تقاضا برای محصول و افزایش کیفیت محصول با ذکر
نگرانی های ناشی از گروه تمرکز یا شرکت کنندگان در نظرسنجی استفاده می کنند.
تیم بازاریابی سایت شما قیمت محصولات رقبا را بررسی می کند یا از گروه های متمرکز و نظرسنجی ها استفاده می کند تا تخمین
بزند که مشتری ایده آل شما چقدر مایل به پرداخت است. قیمت آن بسیار بالاست، و شما از یک پایه مشتری مستحکم ضرر
خواهید کرد. قیمت آن بسیار پایین است، و ممکن است پول بیشتری نسبت به کسب درآمد از دست بدهید. خوشبختانه، بازاریابان
می توانند از تحقیقات صنعت و تجزیه و تحلیل مصرف کننده برای ارزیابی محدوده قیمت مناسب استفاده کنند.
بسیار مهم است که بخش بازاریابی سایت شما از درک و تجزیه و تحلیل خود از مصرف کنندگان کسب و کار شما برای ارائه پیشنهادهایی
برای نحوه و مکان فروش محصول خود استفاده کند. شاید آنها معتقدند که یک سایت تجارت الکترونیک بهتر از یک مکان خرده
فروشی کار می کند یا برعکس. یا، شاید آنها بتوانند بینش هایی در مورد اینکه کدام مکان ها برای فروش محصول شما، چه در
سطح ملی و چه در سطح بین المللی، مناسب تر هستند، ارائه دهند.
ما به مشتریان کمک می کنیم تا تغییرات اساسی در استراتژی و عملیات بازاریابی سایت ایجاد کنند تا از طریق مزیت دیجیتالی به
رشد کمک کنند. بازاریابی دیجیتال دیگر صرفاً افزودن کانال های آنلاین به ترکیب رسانه نیست. این در مورد ادغام دیجیتال در
همه جنبه های بازاریابی است. تخصص ما در تجزیه و تحلیل دیجیتال ، تحقیقات بازار ، فناوری ، طراحی کسب و کار و استراتژی
آنلاین به مشتریان کمک می کند تا از پتانسیل کامل بازاریابی دیجیتال در کسب و کار خود استفاده کنند.
مشارکت های بازاریابی سایت دیجیتال به طور معمول چند وجهی هستند و برای ایجاد چالش های خاص بازاریابی دیجیتال و ایجاد
قابلیت های مداوم مشتری ، حل می شوند. علاوه بر تعریف نقش ها و مسئولیت های جدید و کمک به توسعه مهارت های
کارکنان ، ما مسائل زیرساخت فناوری را بررسی کرده و شرکای بالقوه را شناسایی می کنیم. ما عمدتا در سه زمینه اصلی
با مشتریان کار می کنیم:
پاسخ ها