fatemeh

fatemeh

توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

نرم افزار راهکاران ابری چیست؟

دغدغه اصلی اکثر مدیران و صاحبان کسب و کار ایجاد یک جریان کاری پیوسته برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتری می باشد. همان طور که می دانید امروزه بیشتر شرکت ها برای یکپارچه سازی سیستم خود از راهکاران ابری استفاده می کنند. این نرم افزار به دلیل کاهش هدر رفت زمان و پیچیدگی های مدیریتی، یکی از نرم افزارهای محبوب بین سازمان ها است. در ادامه مطلب شما را با نرم افزار راهکاران ابری و همین طور موارد لازم جهت خرید نرم افزار راهکاران ابری آشنا می کنیم.

نرم افزار راهکاران ابری چیست؟

نرم افزار راهکاران ابری مجموعه ای از نرم افزارهای مالی حسابداری است که بخش های مختلفی مانند مدیریت تولید، منابع انسانی، پخش و فروش را درخود جای داده است. نرم افزار همکاران سیستم به دلیل داشتن امکانات و قابلیت های فراوان جهت پاسخگویی به مشتری، تقاضای زیادی دارد. این نرم افزار آنلاین به دلیل این که برروی سرورهای شرکت نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم به کار گرفته می شود.

در این صورت شما دیگر نیازی به خرید سرور و سخت افزار دیگری ندارید. در گذشته اغلب شرکت ها برای استفاده از این نرم افزار مجبور به خرید ماژول و نصب آن بر روی سخت افزارهای موسسه بودند که این کار افزایش هزینه ها را در پی داشت و شرکت ها توان هزینه گزاف خرید سرور و شبکه و تهیه انفورماتیک (امکان فناوری دیجیتال برای تبدیل داده ها) را نداشتند.

اما بعدها شرکت همکاران سیستم با ارائه ی نرم افزار ابری به صورت وب به مشتریان خود، توانست این امکان را فراهم کند تا موسسه ها و شرکت ها بتوانند بدون خرید تجهیزات اضافی و تنها با اتصال به اینترنت در سراسر دنیا از این نرم افزار استفاده کنند. همچنین قیمت نرم افزار همکاران سیستم رنج معقولی دارد، به صورتی که عموم شرکت ها به راحتی می توانند آن را خریداری کرده و نصب کنند. مدیران کسب و کار نرم افزار راهکاران ابری خرید و قیمت نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم را طوری محاسبه کرده اند تا تهیه آن برای فعالان این عرصه دشواری نداشته باشد.

مسئله مهمی که ذهن صاحبان مشاغل را به خود درگیر کرده است حجم نگهداری اسناد مالی بدون خطا است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا سرعت عمل بیشتر و با جزئی ترین اشتباه در کمترین زمان، اسناد مالی خود را نگهداری کرده و بین سیستم ها یکپارچگی ایجاد کنید، تا بدون سختی کار، عملیات مالی خود را از صورت دستی خارج کرده و خودکار سازی نمایید تا از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.

بهترین نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم

مزایای استفاده از نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم

همان طور که گفته شد این نرم افزار بسیار کاربردی و برای کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است. نرم افزار ابری همکاران سیستم دارای مزایا و کاربردهای بسیار متنوعی است که باعث محبوبیت آن بین شرکت ها شده است.

برخی از مزایا و قابلیت های این نرم افزار به شرح ذیل می باشد:

  1. داشتن داشبورد مدیریتی
  2. سیستم های خزانه داری
  3. سیستم انبار لجستیک
  4. ذخیره سازی اطلاعات در طول دوره و یا در پایان هر دوره
  5. نگهداری اطلاعات با امنیت بالا بدون کوچک ترین خطا و یا از بین رفتن این داده ها
  6. آسان تر شدن انجام عملیات ها
  7. سرعت عمل بالا در انجام اطلاعیه های مالیاتی و گرفتن گزارشات
  8. کاهش هزینه ی سخت افزارها
  9. افزایش ایمنی در اطلاعات
  10. گزارش های میزان کارکرد
  11. مدیریت انبار
  12. امکان معرفی کالا
  13. امکان متصل شدن به کارت خوان ها و گرفتن گزارش سود و خسارت
  14. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  15. امکان وصل شدن به دستگاه های بارکد خوان
  16. دسترسی به بانک ها به صورت آنلاین
  17. صادر کردن فاکتور
  18. امکان پرداخت آنلاین فاکتور ها
  19. امکان بروزرسانی خودکار نرم افزار
  20. امکان استفاده از اکسل برای نرم افزار های مالی
  21. امکان جست و جو راحت و سریع تر پنل ها
  22. امکان جست و جو در اطلاعات
  23. استفاده در هر زمان و هر مکان از نرم افزار
  24. تهیه فرم های گزارشات
  25. ساخت فرم گزارشات
  26. نصب راحت روی نسخه IOS
  27. نصب راحت روی نسخه اندروید
  28. نصب راحت روی نسخه لینوکس
  29. نصب راحت روی نسخه مکینتاش و نسخه تحت وب

نرم افزار ERP همکاران سیستم چیست؟

راهکاران ابری، نرم افزاری جامع است که متناسب با تعاریف روز دنیا می باشد. ERP بودن این نرم افزار باعث شده کسب و کارهای مختلف، اطلاعات درست و به موقعی برای تصمیم گیری در اختیار داشته باشند و همچنین ارزیابی موارد مهم با ریسک کمتری همراه باشد. ERP  یک نرم افزار از پیش طراحی شده است که قابلیت تنظیم بر اساس نیاز های موسسه شما را دارا می باشد.

سیستم برنامه ریزی منابع سازمان یا همان ERP ویژگی های بسیار زیادی دارد که تمامی این ویژگی ها بر پایه داده اشتراکی بنا است، این پایگاه مجموعه ی اطلاعات کاملی است که هر فردی برای بهبود روند فعالیت کسب و کار خود، به آن نیاز دارد. با استفاده از قابلیت های متنوع سیستم ERP و ماژول های مختلفی که در آن قرارداده شده است، شما می توانید اقدام به یکپارچه سازی سیستم های موسسه خود کرده و یک موسسه سریع و هوشمند راه اندازی کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم

سیستم های کاربردی راهکاران ابری

سیستم های راهکاران ابری همکاران سیستم، انواع متنوعی دارند که در زمینه های مختلفی می توانند خدمات ارائه دهند، برخی از سیستم های کاربردی راهکاران ابری همکاران سیستم به صورت ذیل می باشد:

سیستم حسابداری آنلاین همکاران سیستم: استفاده از این نرم افزار باعث راحتی هر چه بیشتر کارهای بانکی و همچنین سهولت در روند تمامی کارها می شود. برخی از قابلیت های این سیستم شامل گرفتن انواع گزارشات، دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز، و همینطور از بین بردن انواع اشکالات در روند حسابداری خود می باشد.

سیستم دارایی راهکاران ابری: شما می توانید دارایی ها و اموال خود را مدیریت کرده و از وجود آن ها بهره مند شوید. همچنین می توانید ارزش دارایی خود را محاسبه کنید.

سیستم تسهیلات مالی راهکاران ابری: شما می توانید کلیه فرآیند های مربوط به تسهیلات خود اعم از محاسبه بهره هایی که موعد پرداخت آن رسیده، ذخیره سازی اطلاعات مربوط به تسهیلات بانکی و گرفتن گزارش های مالی را انجام دهید.

سیستم دفتر کل راهکاران ابری: با استفاده از این نرم افزار علاوه بر این که می توانید تمامی گزارش های مالی و اطلاعات مالی خود را دریافت کنید، در آخر دوره نیز امکان ذخیره سازی و درج تمامی فعالیت ها و عملیات خود را دارید.

سیستم تدارکات راهکاران ابری: این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی فعالیت های مربوط به تدارکات را کنترل کنید، و همینطور به دلیل هماهنگی با نرم افزار های دریافت پرداخت و دفتر کل، در هماهنگی اطلاعات به منظور فراهم کردن کالا برای صاحبان کسب و کار و موسسات، همچنین در تحویل و پیگیری به موقع کالا ها به مشتریان نیز به کمک شما می آید.

سیستم فروش راهکاران: سیستم فروش راهکاران ابری با استفاده از سیستم فروش نرم افزار حسابداری آنلاین، هماهنگ سازی های لازم را با ماژول های مختلف انجام داده و همچنین عملیات پردازش درخواست های مشتریان را نیز انجام می دهد، همچنین این سیستم می تواند از فاکتور های فروش و سند حسابداری هم محافظت کند.

سیستم جبران خسارت راهکاران ابری همکاران سیستم: این سیستم تمامی سختی کارها و سهولت روند محاسبات و پرداخت حقوق به کارمندان را پوشش می دهد.

سیستم انبارداری راهکاران ابری: با استفاده از این سیستم می توانید حسابداری های مربوط به انبارداری مثل مدیریت انبار، نمایش محل استقرار اجناس، مدیریت ورود خروج اجناس و کالاهای باقی مانده را انجام دهید. به دلیل اهمیت انبارداری و ظرفیت بالای انبارداری، این سیستم را می توان یکی از مهم ترین سیستم های انبارداری معرفی کرد.

سیستم فاکتور های مالی راهکاران ابری: با استفاده از این سیستم می توان با سایر ماژول های دفاتر کل، دریافت و یا پرداخت دارایی ها یکپارچه شد.

یکی از مهم ترین موارد در سیستم های نرم افزار مالی، جمع آوری سیستم ها در اکسل، صادر کردن اسناد ها و متعادل سازی آن ها و صرفه جویی در هزینه و زمان است.

نرم افزار ERP همکاران سیستم چیست؟

کلام آخر:

در این مقاله درباره نرم افزار راهکاران ابری صحبت کردیم و درباره ویژگی های این نرم افزار نیز توضیح دادیم و امکانات متنوعی که در اختیار کاربران قرار می دهد را شرح دادیم، همچنین گفتیم که استفاده از این نرم افزار برای شرکت ها و موسسات دارای اهمیت بالایی بوده و تا حدود زیادی از سختی کار و خطاهای سیستمی می کاهد. از این که تا آخر مطلب با ما همراه بودید سپاس گذاریم.

منبع مطلب : نرم افزار راهکاران ابری

fatemeh
fatemeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋