farham2666

farham2666

آموزش فیلمورا

 

استفاده از آموزش فیلمورا با کمی تمرین برای هر کسی بسیار آسان است. حتی افراد مبتدی در تدوین فیلم می‌توانند کلیپ‌های ویدیویی، تصاویر و صداهای خود را به ویدیوهای جذاب و شیک تبدیل کنند، چه برای عروسی پسر عمو، چه نوار استماع نمایش واقعیت یا یک قطعه آموزشی برای استفاده در کلاس درس. آموزش فیلمورا تنها برنامه ای است که برای ویرایش و ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا، برای هر مخاطبی و به هر دلیلی به آن نیاز دارید.

این برنامه کاربرپسند و بصری به شما امکان می دهد انواع مختلف رسانه را در یک فیلم ترکیب کنید. می‌توانید یک مجموعه حلقه‌ای برای 50 سالگی برای آهنگ‌های مورد علاقه والدینتان یا یک «مش‌آپ» خنده‌دار از بلوپرهای اداری برای مهمانی تعطیلات شرکت ایجاد کنید.

نکاتی در مورد استفاده از آموزش فیلمورا را بخوانید. ما شما را با عملکردهای اساسی که به سرعت به آنها مسلط خواهید شد و همچنین برخی از ویژگی های پیشرفته تر که استفاده از آنها برای افزودن جلوه های ویژه به ویدیوهای خود آسان است، آشنا خواهیم کرد.

شروع به کار: وارد کردن رسانه

working with images in filmora x screenshot
قبل از شروع فرآیند ویرایش ویدیو در Filmora X، تمام فایل‌های مورد نیاز خود را در یک پوشه جمع آوری کنید. می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی، کلیپ‌های صوتی و عکس‌های ثابت را با هم در یک نقطه ذخیره کنید، که به شما کمک می‌کند تا به سرعت آن‌ها را به Filmora وارد کنید.

Filmora را باز کنید و "پروژه جدید" خود را ایجاد کنید (نکته: Filmora X دارای تنظیمات از پیش تعیین شده مفیدی مانند تنظیمات ویدیوی اینستاگرام است که به طور خودکار یک ویدیو در ابعاد مناسب برای فید اینستاگرام ایجاد می کند). پس از کلیک بر روی "وارد کردن رسانه" در Filmora، یک اسکن سریع از طریق پوشه دسکتاپ دستگاه خود برای "Cousin Andrea's wedding" انجام دهید و با کلیک یک دکمه تمام فایل های مورد نیاز خود را خواهید داشت.

این آموزش نیز در امین سئو بصورت کامل توضیح داده.

اسکرین شات پروژه جدید filmora x
می توانید همه موارد موجود در پوشه خود را انتخاب کنید تا همه آنها را به یکباره آپلود کنید، یا اگر فایل ها را در یک پوشه (tsk، tsk) سازماندهی نکرده اید، همچنان می توانید همه موارد را از فایل های رایانه خود یکی یکی انتخاب کنید.

سئو سایت

وارد کردن رسانه فیلمورا x اسکرین شات
هنگامی که فایل(هایی) را برای آپلود برای ویدیوی خود انتخاب کردید، در صفحه اصلی Filmora شما ظاهر می شوند.

اسکرین شات پوشه ویدیوی filmora
علاوه بر کلیپ های ویدیویی، هر کلیپ صوتی و عکس ثابتی که انتخاب کنید نیز در این بخش ظاهر می شود.

ویرایش کلیپ های ویدیویی در آموزش فیلمورا
هنگامی که فایل های رسانه ای خود را آپلود کردید، می توانید آنها را در Filmora X ویرایش کنید. اگر نیاز دارید که بخش های خاصی از یک کلیپ ویدیویی را قطع کنید (شاید رقص عروسی عمه سوزان برای آیندگان لازم نیست ذخیره شود)، می توانید آن را کوتاه یا برش دهید. فیلم های. همچنین می توانید چندین کلیپ ویدیویی را در یک توالی به هم متصل کنید.

هد پخش - دکمه قرمز رنگ در نیمه پایین صفحه - می تواند برای ویرایش کلیپ های ویدئویی به روش های مختلف استفاده شود. همچنین در بالای آن ابزارهایی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید روی آن کلیک کنید، و نماد برش همان چیزی است که برای «برش» بخشی از یک ویدیو انتخاب می‌کنید.

cropping in filmora x screenshot

ویرایش کلیپ های ویدیویی در فیلمورا x اسکرین شات
بیش از یک راه برای پوست کردن گربه در آموزش فیلموراوجود دارد: می‌توانید از دکمه‌های ابزار استفاده کنید یا هد پخش را برای ایجاد تغییرات مختلف بکشید، و به مرور زمان متوجه خواهید شد که چه روشی را ترجیح می‌دهید. با کلیک راست نیز گزینه‌هایی روی تمام رسانه‌های وارد شده شما ظاهر می‌شود.

برش در اسکرین شات آموزش فیلمورا
کار با تصاویر در Filmora X
هنگامی که رسانه را در Filmora X وارد می‌کنید، می‌توانید تصاویر ثابت را اضافه کنید، سپس می‌توانید آن‌ها را مستقیماً در ویدیوی خود در بخش پایین صفحه فیلمورا بکشید و رها کنید.

با قرار دادن کلیپ های رسانه ای به خوبی در کنار یکدیگر در این جدول زمانی، هیچ شکافی وجود نخواهد داشت (اگر شکافی بگذارید، ویدیوی شما یک صفحه سیاه نشان می دهد).

کار با تصاویر در فیلمورا x اسکرین شات
افزودن تصویر خود به Filmora X فقط آغاز کار است. هنگامی که آن را وارد کردید، می توانید جلوه های هنری مختلفی ایجاد کنید. اگر روی ابزار پالت نقاش کلیک کنید، گزینه هایی برای تصحیح رنگ یا بهبود تصویر خود خواهید دید. با کلیک راست روی تصویر، گزینه های دیگری برای ویرایش مشاهده خواهید کرد: مثلاً می توانید تصویر را 90 درجه بچرخانید یا تصویر را متناسب با فریم ویدیو برش دهید.

farham2666
farham2666

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋