fardinamiri5580

fardinamiri5580

توسط ۱۶ نفر دنبال می شود
 ۳۴ نفر را دنبال می کند

ترکیه کشور روئیاها

چند واقعیت جالب در مورد کشور زیبای ترکیه

 

 


ترکیه ، متولد 1923 از بازماندگان امپراتوری عثمانی سابق ، محل تلاقی بی نظیر فرهنگ است زیرا این ملت پل آسیا را با اروپا می گذارد.

در سالهای اخیر ، اختلافات قدرت بین یک دولت سکولار مورد حمایت ارتش و یک جنبش مذهبی که به طور فزاینده ای محبوب شده است ، نگرانی ها را در مورد ثبات دولت ایجاد کرده است. فعالیت های تروریستی در ترکیه در سال های 2015 و 2016 با افزایش اعتصابات در آنکارا ، استانبول و مناطق عمدتاً کردنشین جنوب شرقی ترکیه ، در سال های 2015 و 2016 افزایش یافت و صدها نفر کشته شدند. در تاریخ 1 ژانویه 2017 ، یک حمله تروریستی در یک کلوپ شبانه استانبول 39 کشته برجای گذاشت.

اعضای ارتش ترکیه در تابستان 2016 بدون موفقیت اقدام به کودتای دولتی کردند و منجر به از دست دادن بیش از 240 نفر شد. اقدامات بعدی دولت علیه مخالفت عمومی ، از جمله اخراج پرسنل نظامی ، کارمندان خدمات ملکی ، فرهنگیان ، روزنامه نگاران و دیگر افرادی که به تلاش برای کودتا مرتبط بودند ، منجر به وخامت روابط بین ترکیه و اتحادیه اروپا شده است.


ترکیه
استانبول ، ترکیه - 01 ژوئن: مردم در 31 مه 2015 در استانبول ، ترکیه زیر سایه پرچم های انتخابات کبوترها را تغذیه و تعقیب می کنند. امروز ، ترک ها در سراسر کشور در یک انتخابات عمومی رأی می دهند که می تواند تعیین کند که آیا حزب حاکم می تواند قانون اساسی را تغییر دهد یا خیر. انتخابات پس از به قدرت رسیدن رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ، انتخابات فشرده ترین انتخابات طی 13 سال گذشته خواهد بود.

در اینجا چند نکته برای دانستن در مورد ترکیه آورده شده است.

1. بیش از 99٪ از 81 میلیون نفر تخمین زده شده در این کشور مسلمان سنی هستند.

2. این کشور 18 مکان میراث جهانی تعیین شده توسط یونسکو را در خود جای داده است ، از جمله دو مکان مخلوط و 16 مکان فرهنگی ، مانند سایت باستان شناسی تروای باستان سابق.

3- ترکیه در ابتدا از بدو تولد در سال 1923 از سیاست بی طرفی در روابط خارجی خود استقبال کرد.

4- ترکیه قبل از اعلام جنگ علیه آلمان و ژاپن در سال 1945 در بیشتر جنگ جهانی دوم بی طرف ماند. با این حال ، این کشور در جنگ شرکت نکرد.

5- ترکیه در سال 1952 با پیوستن به ناتو سیاست های بی طرفی خود را کنار گذاشت.

6. در آوریل سال 2017 رأی دهندگان اصلاحات قانون اساسی را که دولت کشور را از سیستم پارلمانی به ریاست جمهوری تغییر می دهد ، تصویب کردند.

7. سالها جنگ منطقه ای و تروریسم سنگینی بر ترکیه وارد کرده است. این کشور میزبان بیشترین تعداد پناهنده سوری در جهان است.

8. مذاکرات پیوستن ترکیه با اتحادیه اروپا از سال 2016 متوقف شده است ، نگرانی های مقامات اتحادیه اروپا و گروه های حقوق بین المللی در مورد سابقه این کشور در زمینه حقوق بشر و حاکمیت قانون. در مارس ، قانونگذاران اتحادیه اروپا خواستار تعلیق گفتگوهای عضویت شدند.

 

اما باید بدانید شهر های بسیار زیبایی در ترکیه برای دیدن وجود دارد و به دلیل ارتباط خوبش با ایران، بیشتر ایرانیان یکی از سفر های توریستی خود را برای این کشور می گذارند. به همین دلیل مهاجرت به ترکیه و همچنین اقامت در  کشور ترکیه، به نسبت بیشتر از قبل شده است . حتی در این سالها خرید خانه ترکیه نیز از بهترین سرمایه گذاری های ایرانی ها شده است.

از بهترین شرکت ها برای مشاوره و راهنمایی شما در زمینه انجام فعالیت های مرتبط با ترکیه، از جمله مهاجرت، خرید ملک، اخذ اقامت و ... فعال است؛ مشاورین درخت سفید می باشد.

fardinamiri5580
fardinamiri5580

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
azita niazi
واو کی میشه بریم ترکیه
fardinamiri5580
انشالا به زودی
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋