خرید غلات در خبرنامه رایگان ما مشترک شوید آدرس ایمیل شما اشتراک در نظرسنجی Shopkick: 96٪ از مصرف کنندگان خرید غلات آمریکایی هر بار که خرید می کنند غلات می خرند، مارک های شیرین هنوز هم شماره 1 هستند. توسط کریستین شرد 05-مارس-2019 - آخرین به روز رسانی در 05-مارس-2019 در 19:59GMT اکثر آمریکایی ها غلات را در صبح خرید غلات می خورند، اما یک سوم از آن به عنوان میان وعده آخر شب لذت می برند. عکس: Getty Images / Abel Halasz_EyeEmاکثر آمریکایی ها غلات را در صبح می خورند، اما یک سوم از آن به عنوان میان وعده آخر شب لذت می برند. عکس: Getty Images / Abel Halasz_EyeEm برچسبهای مرتبط: غلات ، آسیاب عمومی ، کلوگ ، پست غذا ، نان تست دارچین ، فلکس فراستد ، چیریوس ، غلات صبحانه نظرسنجی اخیر از برنامه پاداش مصرف کننده Shopkick نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها حداقل یک جعبه غلات در هر سفر خرید می خرند
اعدادی که کاهش فروش کلی بخش را کاهش می دهند. در آستانه روز ملی خرید غلات غلات در 7 مارس، Shopkick بیش از 43000 مصرف کننده آمریکایی را در مورد عادات غلات، وفاداری به برند و ترجیحات طعم مورد بررسی قرار داد. فروش غلات طبق گفته Mintel، فروش غلات سرد و گرم از سال 2012 تا 2017 9 درصد کاهش یافت، اما غلات هنوز یک تجارت 10 میلیارد دلاری است. نتایج نشان داد که یک سوم مصرف کنندگان آمریکایی در هر سفر یک جعبه غلات، خرید غلات 41 درصد دو و 19 درصد سه یا بیشتر خرید می کنند. نیمی از پاسخ خرید غلات دهندگان برای خانواده خود غلات می خرند، یک سوم برای خود و تنها 8 درصد غذای صبحانه را منحصرا برای بچه ها می خرند.
کریستی استرومبرگ، رئیس، "وقتی صحبت خرید غلات از غلات به میان می آید، کشش نوستالژی بسیار قوی است و مردم به برندها و طعم هایی که دوست دارند وفاداری عمیقی دارند و می خواهند بتوانند این پیوند را با فرزندان خود تقویت کنند و با آنها به اشتراک بگذارند." افسر بازاریابی Shopkick به BakeryandSnacks گفت. بیشتر خریدها (65٪) در سوپرمارکت ها و 28٪ دیگر خرید غلات در سوپراستورها از جمله Walmart و Target انجام می شود. تنها 2 درصد غلات را در داروخانه ها یا داروخانه ها خریداری می کنند، اگرچه نظرسنجی قبلی Mintel نشان داد که بیش از 40 درصد از مصرف کنندگان آن را یک میان وعده می دانند، از جمله 56 درصد از نسل هزاره. فریب تجارت الکترونیک هنوز به بخش غلات ضربه نزده است، به طوری که تنها 0.2٪ از پاسخ دهندگان Shopkick محصول صبحانه خرید غلات مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند. شیرینی های مورد علاقه هنوز مصرف کنندگان را تحت تاثیر قرار می دهند Shopkick 17 برند خاص
را در این نظرسنجی خرید غلات فهرست کرده است و نتایج نشان خرید غلات می دهد که مصرف کنندگان هنوز مارک های شیرین تر و پر شکر را ترجیح می دهند. در واقع، 45 درصد غلات «شیرین» را به عنوان مناسبترین غلات برای «شخصیت غلات» خود انتخاب کردند، در مقایسه با یک سوم که انواع «آجیلی» یا «میوهای» را انتخاب کردند. کمتر از 20 درصد از پاسخ دهندگان گزینه "ساده" یا "خاکی" را انتخاب کردند. آمریکایی ها نیز نام های تجاری را ترجیح می دهند و تنها 16 درصد آنها به طور منظم محصولات ژنریک را خریداری خرید غلات می کنند. Cinnamon Toast Crunch با 12 درصد از مصرفکنندگان، برند جنرال میلز را به عنوان برند مورد علاقه خود معرفی کردند. Cheerios، Capn Crunch و Frosted Flakes همگی 10 درصد آرا را به خود اختصاص دادند، در حالی که Lucky Charms و Honey Bunch of Oats هر کدام 8 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. سبوس خرید غلات کشمش و Special K که به ترتیب در رتبه های هشتم
و نهم قرار گرفتند خرید غلات توسط 6 درصد از مصرف کنندگان به عنوان مورد علاقه خود برچسب گذاری شدند. در مقایسه، برندهای طبیعی از جمله کاشی، آجیل انگور و گندم خرد شده هر کدام کمتر از 3 درصد از آرای مقام اول را به خود اختصاص دادند. استرومبرگ میگوید: «ما دیدهایم که مردم به برندها و سلیقههایی که دوست دارند وفادار هستند، و علیرغم حرکت به سمت ترکیب گزینههای سالمتر، مصرفکنندگان همیشه عاشق محصولات کلاسیک هستند .» نکته قابل توجه، نیمی از پاسخ دهندگان طعم را به عنوان مهم ترین عامل در تصمیم گیری برای خرید غلات ذکر کردند. فقط 18 درصد بیشتر به ارزش غذایی اهمیت می دهند و 17 درصد اولخرید غلات قیمت را در نظر می گیرند. نتایج بیشتر انتخاب شیر در حال تغییر است: 74 درصد شیر معمولی شیر بادام 15 درصد شیر سویا 2 درصد شیر جو دوسر <0.5٪ Cranchy می زند خیس: 85% ترد و ترد، بلافاصله پس از مخلوط کردن 9% خیس شده و خیس شده است،
بعد از خرید غلات اینکه بگذارید بماند 6% خشک، به عنوان خوراکی ظهر جلب مصرف کنندگان در سال 2017، دادههای غلات Mintel به این نتیجه رسید که تنها 14 درصد از مصرفکنندگان بستههای یکبار مصرف میخرند، با این حال از هر 5 نفر دو نفر گفتند که آرزو دارند غلات قابل حملتر باشند. نظرسنجی Shopkick در مورد این موضوعات نیز مورد توجه قرار گرفت. اکثریت توافق کردند که غلات در صبح بهترین است. با این حال، یک سوم آن را یک میان وعده بهینه آخر شب می دانند، در حالی که 12 درصد دیگر از آن خرید غلاتبه عنوان یک میان وعده ظهر لذت می برند، که نشان می دهد فرصت بالقوه ای برای تولیدکنندگان غلات برای دسترسی به مصرف کنندگان در سایر قسمت های روز. علاوه بر این، تقریباً نیمی از مصرف کنندگان بیش از دو دقیقه را در راهروی غلات صرف تصمیم گیری می کنند که چه چیزی بخرند. دادههای Shopkick در استدلال پاسخدهندگان برای این زمان صرف نشده است، اما استرومبرگ اضافه کرد که مصرفکنندگان قیمت، بستهبندی «که از قفسه بیرون میآید»، اطلاعات تغذیهای و اینکه آیا برندها جرقهای «خاطرات خوش» میدهند یا خیر، میسنجید.
با کمال تعجب، طعمهای خوش طعمخرید غلات در میان برترینها حکومت میکردند، وقتی صحبت از طعمهای غلاتی بود که پاسخ دهندگان دوست دارند در قفسه ببینند. همه چیز باگل و بیکن و تخم مرغ 70 درصد آرا را به خود اختصاص دادند و نان تست آووکادو و بیسکویت و سس هر دو 10 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. استرومبرگ میگوید: «در حالی که خریداران به برند وفادار هستند و مدتها مورد علاقهشان است، اما در مورد غذا نیز ماجراجوتر میشوند و از امتحان کردن ترکیبهای جدید و خرید غلات محدودکننده لذت میبرند .» ما نمیبینیم که به این زودی تغییر کند. » عکس فوری غلات NPD قهوه رایج ترین غذای صبحانه است که در ۲۸.۸ درصد میزها خانه پیدا می کند. غلات سرد بیش از 23 درصد از صبحانه های خانگی را تشکیل می دهند، در حالی که غلات گرم و بلغور نزدیک به 10 درصد.
نان ها، کلوچه ها و بیسکویت خرید غلات ها با حدود 16 درصد نظم در رتبه دوم قرار می گیرند، پس از آن غذاهای تخم مرغ با 14 درصد و میوه ها به هر شکلی با 12 درصد قرار دارند. دیوید پورتالاتین، مشاور صنایع غذایی در NPD و نویسنده کتاب الگوهای غذا خورد
پاسخ ها