rozesashop

rozesashop

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دلایل مهم در مورد خرید لبنیات

خلاصه خرید لبنیات محصولات لبنی به دلیل محتوای مغذی و طعم جذابشان جزء اصلی در رژیم غذایی آمریکایی خرید لبنیات محسوب می شوند. الگوهای مصرف ممکن است در میان رده های سنی متفاوت باشد که تحت تأثیر ترجیحات برای محتوای چربی و طعم لبنیات است. علاوه بر این، داشتن فرزندان در خانواده ممکن است بر مقدار، دفعات و نوع محصولات لبنی خرید لبنیات که مصرف کننده برای خرید انتخاب می کند، تأثیر بگذارد. این مطالعه نشان می‌دهد که خانواده‌هایی که اغلب برای کودکان غذا می‌خریدند، معمولاً مقادیر بیشتری شیر مایع و شیر مایع بیشتری با محتوای چربی بالاتر می‌خریدند. خانواده های دارای فرزند نیز بیشتر از سایر خانواده ها ماست می خریدند.

برچسب زدن اطلاعات مورد علاق خرید لبنیات ه برای بیشترین درصد از پاسخ دهندگان قیمت بود. جای تعجب نیست که تاریخ انقضا دومین مورد رایج در بسته بندی گوشت، تخم مرغ یا محصولات شیر ​​بود. اگرچه بحث علمی و فرهنگی در مورد فواید یا مضرات مصرف لبنیات ادامه دارد، اما واضح است که قشر از جمعیتی که به طور مکرر برای کودکان غذا می خرند، به لبنیات به عنوان بخشی از رژیم غذایی کودکان علاقه مند هستند. جالب است که ببینیم آیا این یافته تأثیری بر عادات مصرف بزرگسالانی دارد که خرید می‌کنند یا خیر. مطالعات آتی می‌تواند با ارزیابی اینکه آیا خرید به‌طور خاص برای کودکان و عادات خرید لبنیات خرید محصولات لبنی و پروتئینی آن خانواده‌ها اثری سرریز دارد یا خیر، بر این کار استوار شود. جالب است که ببینیم آیا این یافته تأثیری بر عادات مصرف بزرگسالانی دارد که خرید می‌کنند یا خیر.

مطالعات آتی می‌تواند با ارزیابی اینکه آیا خرید به‌طور خاص برای کودکان و عادات خرید محصولات لبنی و پروتئینی آن خانواده‌ها خرید لبنیات اثری سرریز دارد یا خیر، بر این کار استوار شود. جالب است که ببینیم آیا این یافته تأثیری بر عادات مصرف بزرگسالانی دارد که خرید می‌کنند یا خیر. مطالعات آتی می‌تواند با ارزیابی اینکه آیا خرید به‌طور خاص برای کودکان و عادات خرید محصولات لبنی و پروتئینی آن خانواده‌ها اثری سرریز دارد یا خیر، بر این کار استوار شود. چکیده گرافیکی دانلود: دانلود تصویر با وضوح بالا (297 کیلوبایت)دانلود: دانلود تصویر در اندازه واقعی خلاصه: خانوارهایی که به طور مکرر برای کودکان غذا می خریدند، رفتار خرید لبنیات متفاوتی در مقایسه با سایر خانواده ها داشتند. خانواده‌های دارای فرزند گزارش کردند که مقادیر بیشتری شیر و ماست مایع می‌خرند و شیر مایع انتخابی آنها دارای محتوای چربی بالاتری است. اطلاعات برچسب‌گذاری بسته‌بندی گوشت، تخم‌مرغ و شیر مورد علاقه بیشترین درصد خانوارها، قیمت و پس از آن خرید لبنیات تاریخ انقضا و اطلاعات تغذیه‌ای بود. مقاله قبلی در شمارهمقاله بعدی در شماره مصرف کنندگان لبنیات در ایالات متحده در معرض اطلاعات دستورالعمل های مختلف دولتی، انجمن های پزشکی و اخبار و رسانه های اجتماعی محبوب هستند و با آنها تعامل دارند. این اطلاعات، همراه با پیشینه فرهنگی و ترجیحات غذایی آنها می تواند بر رفتار خرید آنها تأثیر بگذارد. علیرغم کاهش کلی مصرف شیر مایع در ایالات متحده، هنو

ز این تصور کلی وجود دارد که شیر خرید لبنیات لبنیات برای کودکان مفید است ( برایانت، 2018).). بنابراین، حتی اگر مصرف‌کننده‌ای خودش لبنیات را ترجیح ندهد، باز هم ممکن است محصولات لبنی را برای کودکان خانواده‌اش خریداری کند. تفاوت در درک "خوب بودن" لبنیات برای اقشار مختلف سنی جمعیت این سوال را ایجاد می کند که آیا خانواده هایی که برای کودکان غذا می خرند، الگوهای خرید متفاوتی نسبت به خانواده هایی دارند که برای کودکان غذا نمی خرند. گزارش‌های بازار خصوصی به طور غیرمستقیم به این سؤال اشاره کرده‌اند و دریافتند که 94٪ از والدین هزاره شیر لبنیات را در خرید لبنیات یک دوره 3 ماهه در سال 2018 خریداری کردند ( برایانت، 2018 ). علاوه بر این، تجزیه و تحلیل Mintel ( Bryant، 2018 ) گزارش داد که از سال 2013 تا 2018، میانگین تعداد لیوان های شیر مصرف شده در خانواده هایی با حداقل یک کودک زیر 18 سال، حداقل یک لیوان در روز بیشتر بوده است. محصولات لبنی مواد مغذی را به رژیم غذایی کمک می کنند، از جمله کلسیم، فسفر، ویتامین A، ویتامین D (در محصولات غنی شده با ویتامین D)، ریبوفلاوین، ویتامین B12 ، پروتئین، پتاسیم، روی، کولین، منیزیم و سلنیوم (رهنمودهای غذایی برای آمریکایی ها). USDA-DHSS، 2015-2020 ) . علاوه بر این، شواهد نشان می‌دهد که

مصرف شیر و فرآورده‌های آن با بهبود سلامت استخوان‌ها، به‌ویژه در کودکان و نوجوانان، و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع ۲ و کاهش فشار خون در بزرگسالان مرتبط است (رهنمودهای غذایی برای آمریکایی‌ها؛ USDA- DHSS، 2010 ). محصولات لبنی، از جمله شیر، ماست، و پنیر، به عنوان توصیه های کلیدی برای الگوی تغذیه سالم ذکر شده اند و به طور سنتی ذکر شده اند (رهنمودهای غذایی برای آمریکایی ها؛USDA-DHSS، 2000 ، 2010 ، 2015-2020 ، فیلیپس و بریگز، 1975 ). علیرغم مزایای سلامتی و توصیه های مصرف، سطح مصرف فعلی لبنیات در ایالات متحده کمتر از حد توصیه شده برای همه گروه خرید لبنیات های سنی است، به جز اکثر کودکان خردسال، 1 تا 3 سال (رهنمودهای غذایی برای آمریکایی ها؛ USDA-DHSS، 2015- 2020 ). اگرچه سطح مصرف لبنیات کمتر از توصیه های سازمان دولتی برجسته خرید لبنیات است، شیر لبنی و محصولات لبنی از جمله شیر مایع، ماست، پنیر و کره، با رژیم غذایی آمریکایی آشنا هستند ( Bryant, 2018 ). اگرچه کل مصرف سرانه محصولات لبنی در ایالات متحده از سال 1975 روند صعودی داشته است،

مصرف سرانه شیر مایع کاهش یافته است در حالی که مصرف سایر محصولات خرید لبنیات لبنی تا حد زیادی افزایش یافته است ( ویدمار، 2020 ). جایگزینی، زیر سوال بردن ویژگی های پذیرفته شده سنتی، و قابلیت هضم برخی از دلایل رایج کاهش مصرف لبنیات مایع است که در رسانه های عمومی ظاهر می شود ( فردمن، 2014 ؛ گاردین، 2020).). کاهش مصرف شیر مایع نشان می‌دهد که نوشیدن شیر مایع فراتر از واقعیت‌های تغذیه‌ای پیچیده است و احتمالاً نتیجه سلیقه‌ها، ترجیحات، تجربیات گذشته، رقابت با سایر گزینه‌های نوشیدنی و بسیاری از عوامل دیگر است. کودکان همچنین ممکن است در مورد آنچه می خورند نظر داشته باشند و برخی حتی ممکن خرید لبنیات است استراتژی برای رسیدن به آنچه می خواهند داشته باشند. تأثیر فرزندان بر رفتار خرید والدین مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نوبل و همکاران (2007) اختلافات خرید لبنیات بین دانش تغذیه والدین استرالیایی کودکان پیش دبستانی و رفتار خرید و تهیه غذای واقعی آنها را بررسی کردند و دریافتند که "تعالی" یا "رشوه" نیروی انگیزشی اصلی پشت خرید غذاهای ناسالم است. در مقابل، تصمیم به خرید غذاهای سالم با انگیزه «والدین خوب» بود. در نوبل و همکاران. (2007)، والدین نشان دادند که از پیامدهای تهیه غذاهای سالم و ناسالم برای فرزندان خود آگاه بودند،

که نشان می  خرید لبنیات دهد که حقایق علمی تنها محرک تصمیم گیری در هنگام خرید غذا نیستند. هدف از این مطالعه تعیین رفتار خرید لبنیات خانوارهای ایالات متحده و تعیین بیشتر اینکه آیا خانوارهایی که مرتباً برای کودکان غذا می خریدند رفتار خرید لبنیات متفاوتی نسبت به سایر خانواده ها داشتند یا خیر بود. فرضیه این است که خانوارهایی که به طور مکرر برای کودکان غذا می خرند، الگوی خرید لبنیات متفاوتی در مقایسه با خانوارهایی که اغلب برای کودکان غذا نمی خرند، دارند. این خرید لبنیات مطالعه همچنین قطعات مختلف اطلاعات روی برچسب‌های مواد غذایی را که توسط خریداران در خانواده‌هایی که مرتباً برای کودکان غذا می‌خرند در مقایسه با خانواده‌هایی که مرتباً برای کودکان غذا نمی‌خرند، ارزیابی کردند. ابزار نظرسنجی از 11 ژوئن تا 21 ژوئن 2019 با استفاده از Qualtrics ( https://www.qualtrics.com/ )، یک ابزار بررسی آنلاین، برای جمع‌آوری اطلاعات جمعیت شناختی خانوار و رفتار خرید محصولات لبنی از ساکنان ایالات متحده اجرا شد. Kantar ( https://www.kantar.com/ )، یک شرکت مستقر در لندن که میزبان پایگاه داده پانل آنلاین است،

برای به دست آوردن پاسخ دهندگان نظرسنجی از طریق خرید لبنیات استفاده از پایگاه داده بزرگ پانل انتخابی آنها استفاده شد. برای شرکت در این مسابقه باید 18 سال یا بیشتر سن داشته باشند. نمونه هدف قرار گرفت تا نماینده جمعیت ایالات متحده از نظر جنسیت، سن، درآمد، تحصیلات و منطقه جغرافیایی محل سکونت باشد که توسط اداره سرشماری ایالات متحده (2016 ) تعریف شده است. مناطق سکونت در مناطق و بخش‌های اداره سرشماری تعریف شد. در مجموع، 1440 نظرسنجی تکمیل شده جمع آوری شد. خرید لبنیات 511 پاسخ دهندگان نشان دادند که اغلب غذای مخصوص کودکان را خریداری می کردند، در حالی که 929 نفر اظهار داشتند که این کار را نمی کردند. از 1440 پاسخ دهنده، 521 نفر بیان کردند که حداقل یک فرزند در خانواده دارند، 912 نفر بیان کردند که در خانواده خود فرزندی ندارند و 7 پاسخ دهنده پاسخ بی اثر دادند. هفتاد و هشت خانوار نشان دادند خرید لبنیات که در خانواده خود بچه دارند اما به طور خاص برای آنها غذا نمی خریدند.

این تناقض خرید لبنیات بین خانواده‌هایی که دارای فرزند در خانواده بودند، اما نشان دادند که برای کودکان غذا نمی‌خرند،  خرید لبنیاتممکن است توسط خواهر و برادر، برادرزاده‌ها، خواهرزاده‌ها یا نوه‌هایی توضیح داده شود که ممکن است در همان خانه با پاسخ‌دهنده زندگی کنند، اما پاسخ‌دهنده بزرگسال مسئول این کار نیست. خریدن غذا. همچنین ممکن است این پاسخ دهندگان به طور ضمنی به این موضوع اشاره داشته باشند که «به طور خاص» برای کودکان غذا نمی خرند. به عبارت دیگر، کودکان همان محصولاتی را که بقیه افراد خانواده می خورند. از همه پاسخ دهندگان در مورد رفتارها و عادات خرید شیر و ماست سؤالاتی پرسیده شد. خرید لبنیات از پاسخ دهندگانی که به طور مکرر برای کودکان غذا می خریدند، سؤالات بیشتری در مورد عادات خرید ماست، شیر مایع، پنیر و بستنی پرسیده شد. فراوانی برای متغیرهای طبقه‌بندی و میانگین برای متغیرهای پیوسته محاسبه شد.

سایت منبع

rozesashop
rozesashop

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋