rozesashop

rozesashop

توسط ۱ نفر دنبال می شود

گزارش خبرگزاری آنا در مورد محصولات طبیعی فروشگاه اینترنتی رزسا

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، عسل طبیعی می‌تواند یکی از مفیدترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی باشد که در همه مواقع از آن میل کرد. به‌ندرت پیش می‌آید کسی از خوردن عسل طبیعی لذت نبرد. خرید عسل طبیعی باید بر اساس نکات، مقدار معلوم و مشخص انجام شود تا فریب شرکت‌های متقلب عرضه‌کننده را نخورید. نظر خبرگزاری آنا در مورد خرید عسل از فروشگاه اینترنتی رزسا را بخوانید.

 

عسل چیست؟

عسل مایعی شیرین و بسیار مغذی است که توسط زنبورها و برخی از حشرات دیگر تشکیل می‌شود. ماده تشکیل‌دهندة آن از کندو است. در اصل کندو عسل را، موم می‌گویند. این موم‌ها را به شکل خانه‌های شش‌ضلعی می‌سازند که حاوی مقدار زیادی عسل خام هستند.

خواص عسل چیست؟

  • ضدباکتریایی

  • کمک به رفع آلرژی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت حافظه
  • کمک به کاهش سرفه

ضدباکتریایی:

عسل نه‌تنها یک خوراکی شیرین نیست، بلکه محصولی قابل‌اطمینان است که می‌تواند بسیاری از باکتری‌ها و همچنین قارچ‌ها، ویروس‌ها و میکروب‌ها را از بین ببرد. علاوه‌برآن با وجود ترکیب‌های میکروب‌کش در عسل باعث شده است که بیش از ۲۵۰ گونه مختلف باکتری‌ها و برخی قارچ‌ها را از بین ببرد.

کمک به رفع آلرژی:

مواد ضد التهابی درون عسل به کاهش علائم آلرژی کمک می‌کند. همچنین عسل به دلیل مقادیر کم گرده گل به‌عنوان یک واکسن طبیعی استفاده می‌شود. معمولاً افرادی که در فصل بهار از آلرژی مانند آبریزش بینی و خارش چشم رنج می‌برند، عسل می‌تواند کمک زیادی به آنها بکند.

فروشگاه اینترنتی رزسا

فروشگاه اینترنتی رزسا به صورت تخصصی در زمینه سبک زندگی سالم و محصولات غذایی طبیعی فعالیت می‌کند. محصولات فروشگاه اینترنتی رزسا به صورت سالم و طبیعی توسط مجموعه رزسا یا تولیدکنندگان خانگی همکار تحت نظارت شرکت تولید و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می‌شوند. یکی از امتیازات محصولات رزسا تازگی آن‌هاست. سیستم تأمین و توزیع این محصولات به گونه‌ای طراحی شده که در کوتاه‌ترین زمان از لحظه تولید به دست مصرف کننده نهایی برسد. پس از عرضه موفق و آزمایشی محصولات رزسا در فروشگاه حضوری، وب‌سایت با سلام و وب‌سایت دیجی‌کالا، باتوجه به بازخوردهای مثبتی که از رضایتمندی مشتریان دریافت نمود، فروشگاه اینترنتی رزسا را راه‌اندازی کرد تا بتواند خدمات انحصاری و خلاقانه‌تری را به مشتریان خود ارائه کند. مدیران فروشگاه اینترنتی رزسا در بخش‌های مدیریت کلان، تأمین، توزیع، فروش و ارسال معتقدند در بستر  زندگی دیجیتالی و مدرن امروزی همچنان سلامتی پایه و اساس یک زندگی شاد و پرانرژی است. یکی از ارکان اصلی سلامتی را غذای سالم تشکیل می‌دهد. غذای سالم بر عملکرد روزانه، طول عمر، خلق‌و‌خو و حتی صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی شخص و خانواده اثرگذار است. حفظ فرهنگ اصیل غذای ایرانی نیز یکی دیگر از چشم‌اندازهای مورد نظر در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی رزسا است.

rozesashop
rozesashop

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋