خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

آیا فرش کشدار خوب است؟ نظرات مردم &؛amp؛#x2B؛ سوالات متداول قبل از خرید

روفرشی کشدار خوبه؟ نظرات مردم + سوالات متداول پیش از خرید

روفرشی کشدار، نسل جدید روفرشی های قدیمی که با نام کاور فرش نیز شناخته می شود، یکی از محصولات جدید بازار است که به دلیل عدم جمع شدن آن از روی فرش، به یک محصول بسیار پرفروش و محبوب تبدیل شده است. در روفرشی کشدار، چهار گوشه و پشت آن کشدوزی شده و این کش ها به طور کامل به پشت فرش می چسبند؛ در نتیجه، جمع شدن روفرشی که یکی از معایب بزرگ روفرشی های قدیمی بود و زنان خانه دار بعد از مدتی تصمیم به عدم استفاده از آن می گرفتند در روفرشی کشدار به صفر رسیده است. به علاوه، پارچه استفاده شده در دوخت این نوع روفرشی فوق العاده نرم و لطیف است و حس راحتی را برای پای میهمان به ارمغان می آورد. با وجود این مزایا، اگر روفرشی کشدار برای استفاده به فرش وابستگی نداشت، می توان گفت که شاید تازه عروس ها هیچوقت به سراغ خرید فرش نمی رفتند!

روفرشی کشدار در کنار جمع نشدن از روی فرش، مزایای دیگری از جمله محافظت از فرش در برابر کثیفی و آلودگی، عدم نیاز به شستشوی فرش و هزینه های سنگین قالیشویی، دور ماندن از آسیب شستشوی مداوم فرش در خانه و یا قالیشویی، پوشاندن عیب های فرش حتی سوختگی ها و پوسیدگی ها، ایفای نقش در تغییر دکوراسیون و نو شدن ظاهر کف پوش خانه، ست کردن فرش ها با یکدیگر بدون نیاز به خرید فرش جدید، نرمی و لطافت بافت، احساس آرامش پا و ده ها نکته مثبت دیگر دارد و خرید این محصول را برای خانه هر ایرانی اجتناب ناپذیر می کند. البته ناگفته نماند که بین خرید یک روفرشی با کیفیت از فروشگاهی معتبر تا خرید روفرشی ضعیف از فروشنده ای نامعتبر فاصله بسیار است و می تواند قصه را کاملا برای شما معکوس کند؛ بنابراین حتما به سطح فروشنده دقت کنید و اگر مرکز معتبری برای خرید سراغ ندارید به تجربیات کاربران دقت نمایید. اگز می خواهید پیش از خرید بیش از 100 طرح متنوع روفرشی کشدار را ببینید، بر روی لینک روفرشی کشدار کلیک نمایید.

مزایای روفرشی کشدار مطابق با نظرات کاربران

روفرشی کشدار خوبه؟ نظرات مردم + سوالات متداول پیش از خرید

این محصول مزایای بیشماری دارد که تنها به گوشه ای از آن می پردازیم:

جمع نشدن از روی فرش

روفرشی کشدار به دلیل وجود کش در چهار گوشه و پشت آن، به راحتی روی فرش فیکس می‌ شود و به هیچ عنوان جمع نمی‌شود. این امر باعث می‌شود که روفرشی همیشه روی فرش بماند و دیگر نیاز به صاف کردن مداوم فرش نیست؛ تنها پس از جارو کشیدن نیاز است تا آرام به روی روفرشی دست بکشید و آن را صاف کنید که تا جاروی بعدی صاف بماند.

پوشاندن عیب های فرش

روفرشی کشدار می‌تواند عیب‌ های فرش مانند لکه‌ها، پارگی‌ها و یا رنگ‌پریدگی را بپوشاند. مهم نیست که فرش شما پوسیده شده باشد یا نیمی از آن به وسیله ذغال سوخته باشد! با روفرشی کشدار، کسی از آسیب های فرش شما مطلع نمی شود.

محافظت از فرش در برابر کثیفی و آلودگی

روفرشی کشدار مانند یک لایه محافظ روی فرش قرار می‌ گیرد و از آن در برابر کثیفی و آلودگی محافظت می‌ کند. در واقع هر چیزی روی زمین می ریزد در واقع روی روفرشی شماست و به راحتی می توانید هر چند وقت یکبار، روفرشی کشدار را از روی فرش برداشته و در ماشین لباسشویی بشویید تا مثل روز اول شود.

عدم نیاز به شستشوی فرش

روفرشی کشدار را می‌ توان به راحتی در ماشین لباسشویی شست. این امر باعث می‌ شود که نیازی به شستشوی فرش در قالیشویی نباشد و هزینه‌های شما کاهش پیدا کند. البته باید دستورالعمل های مربوط به شستشو را رعایت کنید تا عمر روفرشی شما افزایش یابد. مجموعه های معتبر نظیر روفرشی النا تا 5 سال تضمین عدم رنگ پریدگی و از بین رفتن بافت روفرشی را در صورت رعایت دستورالعمل ها و شستشوی اصولی می دهند.

ذخیره هزینه شستشوی فرش ها در قالیشویی

شستشوی فرش در قالیشویی هزینه‌ های زیادی دارد. استفاده از روفرشی کشدار می‌ تواند به شما کمک کند تا این هزینه‌ها را کاهش دهید. هزینه خرید یک روفرشی کشدار تنها 30 تا 50 درصد هزینه یک بار شستشوی فرش ها در قالیشویی است و در واقع شما می توانید با هزینه یک بار شستن فرش خود، 2 تا 3 روفرشی کشدار خریداری کنید!

حفظ کیفیت و ارزش فرش

شستشوی فرش در قالیشویی می‌تواند باعث آسیب دیدن فرش شود. استفاده از روفرشی کشدار می‌ تواند به حفظ کیفیت و ارزش فرش شما کمک کند. هر بار شستشوی فرش، بافت آن را دچار آسیب می کند چرا که عموما قالیشویی ها دقت و دلسوزی لازم را در شستشو ندارند.

نرمی و لطافت بافت روفرشی

روفرشی کشدار معمولاً از پارچه‌های نرم و لطیفی مانند پارچه مخمل شانل ساخته می‌ شود که این نوع پارچه ها نرم و لطیف هستند و نشستن یا راه رفتن روی آن بسیار آرامش بخش است.

دارای ابعاد استاندارد مختلف

یکی از مزایای روفرشی کشدار، امکان استفاده از آن در ابعاد مختلف است. روفرشی کشدار در ابعاد استاندارد مختلفی مانند روفرشی 12 متری ، روفرشی 9 متری، روفرشی 6 متری، روفرشی 4 متری و غیره تولید می‌ شود. همچنین، می‌توان روفرشی کشدار را با ابعاد سفارشی نیز تهیه کرد و برخی تولید کننده ها ابعاد سفارشی را نیز برای شما تولید می کنند.

معایب روفرشی کشدار از نگاه کاربران

روفرشی کشدار خوبه؟ نظرات مردم + سوالات متداول پیش از خرید

استفاده کنندگان از روفرشی کشدار تنها به 2 مورد اشاره کرده اند که عمدتا نیز به دلیل خرید از فروشگاهی نامعتبر است و اگر شما روفرشی مرغوبی را خریداری کنید، با موارد زیر دست و پنجه نرم نمی کنید:

کیفیت پایین ناشی از پارچه ضعیف

روفرشی کشدار معمولاً از پارچه‌هایی مانند پلی‌استر، مخمل یا ابریشمی ساخته می‌شود. این پارچه‌ها ممکن است به مرور زمان کیفیت خود را از دست بدهند و دچار پارگی، پوسیدگی یا تغییر رنگ شوند. همچنین، ممکن است این پارچه‌ها در برابر لکه و آلودگی مقاوم نباشند و به راحتی کثیف شوند. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است هنگام خرید روفرشی کشدار، به کیفیت پارچه آن توجه کنید. پارچه‌ای را انتخاب کنید که از الیاف مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد.

احتمال ایجاد آلرژی و حساسیت

برخی از روفرشی‌های کشدار ممکن است حاوی موادی باشند که باعث ایجاد آلرژی یا حساسیت در افراد شوند. این مواد می‌توانند شامل رنگ‌های شیمیایی، پرزهای حیوانات خانگی یا حتی گرد و غبار باشند. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است قبل از خرید روفرشی کشدار، آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که حاوی مواد آلرژی‌زا نیست. همچنین، می‌توانید قبل از استفاده از روفرشی، آن را با آب گرم و پودر لباسشویی بشویید تا مواد آلرژی‌زا از بین بروند.

سوالات متداول پیش از خرید روفرشی کشدار

بهترین نوع روفرشی چیست؟

بهترین نوع روفرشی، روفرشی کشدار است چرا که تمامی ضعف های روفرشی های قدیمی در روفرشی کشدار به یک نقطه قوت تبدیل شده است.

آیا روفرشی کشدار از روی فرش جمع می شود؟

به هیچ عنوان. تصور کنید فردی از زیر فرش، هر چهار طرف روفرشی را نگه داشته است؛ چگونه امکان جمع شدن آن وجود دارد؟ کش ها به مانند چسب عمل می کنند و روفرشی را روی فرش نگه می دارند. تنها امکان کمی چروکیدگی پس از جارو کشیدن وجود دارد که با دست کشیدن نرم و آروم روی فرش برطرف می شود.

آیا روفرشی فرش را خراب می کند؟

خیر! روفرشی کشدار برای محافظت از فرش استفاده می شود و هیچ آسیبی به فرش زیرین خود وارد نمی کند. تنها آسیب ممکنه احتباس هوا و مایعات زیر روفرشی و احتمال ایجاد بوی بد و قارچ در سطح فرش است که با چک دوره ای این موضوع حل می شود.

آیا استفاده کنندگان از روفرشی کشدار راضی هستند؟

آمارها نشان می دهند بیش از 70 درصد خریداران از خرید روفرشی کشدار خود راضی هستند و 30 درصد باقی مانده نیز عمدتا به دلیل محصول بی کیفیت از فروشنده نامعتبر از روفرشی خود راضی نیستند. در واقع روفرشی کشدار در صورت تولید اصول به ذات خود عیبی ندارد و سودجویی برخی فروشندگان ممکن است موجب کاهش کیفیت محصول شود.

روفرشی از کجا بخرم؟

فروشندگان زیادی برای محصولات مرتبط با روفرشی کشدار وجود دارند اما پیشنهاد ما خرید از مجموعه های دارای مجوز و همچنین دارای امکان خرید حضوری و پشتیبانی قانونی نظیر روفرشی النا می باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، این نام را در گوگل سرچ نمایید. برای موارد غیر استاندارد نیز علاوه بر روفرشی کشدار، می توانید از فرشینه استفاده نمایید.

آیا روفرشی کشدار ضد آب است؟

به آن معنی خیر اما جاذب نسبی آب و مایعات است و می تواند آب و مایعات را روی سطح خود نگه دارد تا به فرش زیرین خود نفوذ نکند.

برای جهیزیه یا سیسمونی روفرشی کشدار بخرم؟

اگر به فرش خود اهمیت می دهید و دلتان نمی خواهد که دو سال بعد از عروسی یا 6 ماه بعد از بچه دار شدن به فکر هزینه میلیونی برای خرید فرش باشید، حتما روفرشی کشدار خریداری کنید حتی اگر بودجه شما برای سیسمونی و جهیزیه محدود است چرا که ممکن است در آینده هزینه سنگین تری برای شما ایجاد شود.

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋