خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

نیمار پدر شد!

نیمار پدر شد!

شیرینی پدر شدن نیمار!

نیمار ستاره برزیلی تیم الهلال عربستان از اردوی این تیم جدا شد تا موقع متولد شدن دخترش در بیمارستان باشه.

پیروزی الهلال بدون حضور نیمار

الهلال موفق شد به راحتی و با 3 گل از سد میزبان خود الاخدود عبور کرده و به صدر جدول برسه. هفته نهم و دیدار برابر الاخدود، به هیچ وجه الهلال رو به زحمت ننداخت و شاگردان ژرژ ژسوس موفق شدن در شبی که نیمار رو به همراه نداشتن، با 3 گل از سد میزبان خود گذشته و به صدر جدول رده بندی لیگ حرفه ای عربستان صعود کنن.

گل های اول و دوم

الهلال در دومین موقعیتی که به روی دروازه میزبان خلق کرد، به گل رسید. ارسال در عمق مالکوم رو میتروویچ رها کرد تا به مایکل دلگادو برسه و وینگر ریزنقش برزیلی با یک شوت دقیق به گوشه دروازه، گل نخست بازی رو به ثمر رسوند.در وقت‌های تلف شده نیمه اول سعد الربیعی پس از 2 خطای عجیب، 2 کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد. در نیمه دوم و پس از حرکت خوب سالم الدوسری از سمت چپ، توپ رو به میتروویچ رسوند و با یک پاس زمینی، ساویچ رو صاحب موقعیت کرد که ستاره خط میانی الهلال با شوتی تماشایی، گل دوم رو به ثمر رسوند.

گل سوم هم به ثمر رسید...

در دقیقه 81 روی حرکت سالم الدوسری، این بازیکن پس از خطای بازیکن الاخدود در محوطه جریمه سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی به سود الهلال اعلام کرد. خود الدوسری پشت توپ ایستاد که گلر میزبان، ضربه الدوسری رو مهار کرد ولی در ریباند، میتروویچ به راحتی گل سوم رو وارد دروازه حریف کرد.

در نهایت الهلال موفق شد در روزیکه نیمار به دلیل به دنیا اومدن دخترش راهی کشورش شده بود، با 3 گل از سد الاخدود عبور کرده و با کسب 23 امتیاز، به صدر جدول رده بندی صعود کنه.

خوش آمد گویی نیمار به دخترش

نیمار در صفحه ایکس (توییتر سابق) خود به پرتغالی نوشت: ماوی ما اومد تا زندگی ما رو کامل کنه. خوش اومدی دخترم! ما عاشقت هستیم. ممنون که ما رو انتخاب کردی.

در حالی که این ستاره فوتبال به درخشش خود در زمین فوتبال ادامه می ده،  به عنوان پدر در زندگی شخصی در مرکز توجه قرار می گیره. نیمار به هواداران یادآوری کرد که پشت چهره پر زرق و برق شهرت فردی عمیقاً انسانی و دوست داشتنی نهفته و با اینکه عاشق فوتباله اما خانواده اش نسبت به همه چی الویت دارن.

 

 

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋