تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/
 ۱ نفر را دنبال می کند

منظور از شارژ تزریق چربی صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت یکی از روش‌های نوین جوانسازی و فرم دهی به صورت است. این روش از آنجایی که از چربی بدن خود شما استفاده می‌کند یک روش کاملا طبیعی است. تزریق چربی به صورت به شارژ یا همان ترمیم نیاز پیدا می‌کند تا نتیجه ۱۰۰ درصدی را برای شما به ارمغان آورد.

 

تزریق مجدد چربی با هدف ترمیم

برخلاف فیلرهای پوستی که معمولاً هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یکبار نیاز به تزریق مجدد دارند، انتقال چربی صورت می‌تواند نتایجی را ارائه دهد که سال‌ها، دهه‌ها یا حتی بیشتر طول بکشد. با این حال، بیمارانی که روش انتقال چربی را در نظر می‌گیرند باید به خاطر داشته باشند که روند طبیعی پیری متوقف نمی‌شود، بنابراین ممکن است در طول زمان متوجه تغییراتی در ظاهر خود شوند.

علاوه بر این، سلول‌‌های چربی که به صورت منتقل می‌شوند می‌توانند با نوسانات وزن تغییر اندازه دهند، که ممکن است نتیجه زیبایی بیمار را به خطر بیندازد یا حتی معکوس کند. به همین دلیل، بسیار مهم است که بیماران متعهد به حفظ وزن ثابت پس از انتقال چربی خود باشند. برای حفظ نتیجه ایده آل بهتر است که حفظ وزن همراه با یک سبک زندگی سالم، محافظت در برابر آفتاب، و یک روال مراقبت از پوست مناسب می‌تواند به حفظ نتایج تزریق چربی صورت برای سال‌های آینده کمک کند

مشاوره تزریق چربی مجدد

برای تزریق چربی و یا ترمیم چربی تزریق شده شما بایست از پزشک معتبر مشاوره دریافت کنید. برای انجام بهترین تزریق چربی صورت اینچا کلیک کنید.

 

منبع: زمان تزریق چربی مجدد صورت

تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت تزریق چربی به صورت یکی از راه‌های زیباسازی و جوانسازی صورت است که برای موفقیت drlaghari.com -injection/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋