کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

چربی مورد نیاز برای تزریق به صورت از کجا تهیه می‌شود؟!

فرض کنید شما گونه‌هایی کم حجم دارید و در صدد هستید تا با مراجعه به یک کلینیک زیبایی گونه‌های خود را خوش فرم کنید و یا حجم دهید! هنگامی که برای زیبایی صورت، گونه و یا بدن خود به کلینیک‌ها مراجعه میکنید، راه حل های زیادی از روش های غیرتهاجمی چون مراقبت های تغذیه‌ای، کرم‌ها و ... گرفته تا روش‌های نیمه تهاجمی همچون تزریق ژل، چربی و ... به شما خواهد شد.

 

کدام روش برای فرم دهی صورت مناسب‌تر است؟

چه چیزی باعث می‌شود شما یکی از روش‌های بالا را انتخاب کنید؟ جدا از سلیقه میزان ماندگاری فرم موردنظر، مدت زمان نتیجه دهی آن و بدون عوارض بودن یک روش است که باعث انتخاب شدن آن خواهد شد. از آنجایی که بسیاری از مراجعه کنندگان کلینیک دکتر لاغری اطلاعات کافی درباره تزریق چربی ندارند، در گام اول این روش را برای فرم دهی گونه و یا نواحی دیگر صورت جدی نمی‌گیرند. یکی از دلایل جدی نگرفتن این روش عدم آگاهی از این موضوع است که تزریق چربی چگونه انجام می‌گیرد! و یا برای این روش چربی از کجا تامین می‌شود؟

تزریق چربی گونه چگونه انجام می‌شود؟

بر گردیم به مثال خودمان! در تزریق کردن چربی به گونه ، چربی موردنیاز از بدن خود شما استخراج می‌شود و به همین خاطر است که نسبت به سایر روش‌ها عارضه کمتری دارد! 

ابتدا به یک پزشک متخصص مراجعه نموده تا شما را معاینه نماید. شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار دهد. زیرا این عمل هم مانند سایر عمل‌ها نیاز دارد که کل بدن چک شود تا مشکلی خاص وجود نداشته باشد. پس از اینکه شرایط جسمانی و همچنین وضعیت چربی بدن شما مورد بررسی توسط پزشکتان قرار گرفت. شما آماده برای این عمل زیبایی می‌باشید.

در وهله اول باید چربی از موضع مدنظر استخراج شود. که این محل میتواند شکم پهلو یا ران پا باشد. و بعد تزریق چربی به گونه انجام می‌شود.
توجه کنید مقدار چربی که از این محل‌ها استخراج می‌شود به مقداری می‌باشد که نیاز است. لذا نه کمتر و نه بیشتر از نیاز استخراج نمی‌شود. ( به این استخراج اصطلاحا عمل لیپوماتیک می‌گویند. )

منبع: تزریق چربی از بدن به صورت

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋