Extreme Walls

Extreme Walls

Feel the differences!

نکات مهم در مورد دکوراسیون حمام در فضای محدود

 

 

 

دکوراسیون حمام در خانه های 60 متری و در فضای محدود، می تواند با توجه به کمبود فضا کمی چالش برانگیز باشد.

در دکوراسیون حمام خانه های 60 متری، انتخاب رنگ های روشن و کم رنگ، می تواند به شما کمک کند تا احساس فضای بزرگ تری داشته باشید.   با رعایت چند نکته می توانید حمام شیک و کارآمدی داشته باشید.

رنگ های روشن و بازتابنده نور: شما می توانید از رنگ های روشن وخنثی همچون سفید، بژ و خاکستری روشن، برای کاشی و سرامیک های کف و دیوارهای حمام، برای وسعت بخشیدن به محیط استفاه کنید.

آینه: آینه به عنوان یک عنصر مهم دکوراتیو و کاربردی، جلوه ی بزرگتری را به حمام می بخشد.

کمد های جمع و جور: با استفاده از کمدها و کابینت هایی با اندازه کوچک و طراحی ساده، فضای بیشتری را در حمام ایجاد کرده و آن را با کمدها و آینه های بزرگ اشغال نکنید.

دوش های شیک و کوچک: با استفاده از دوش هایی با طراحی ساده و مینیمال و در عین حال شیک و کوچک، فضای بیشتری در حمام به وجود آورید.

کفپوش های جنس بافت: شما می توانید کفپوش های حمام را از بافت هایی مانند سنگ، سرامیک یا ... که حس بزرگ تری به حمام می دهند؛ استفاده کنید.

پرده حمام های جذاب: با استفاده از پرده حمام هایی با رنگ های روشن و متناسب و مکمل با رنگ کاشی و سرامیک های دیوار، محیط حمام را دلبازتر و خوش رنگ تر و همچنین کمی بزرگ تر نشان دهید.

نورپردازی مناسب: با استفاده از نورپردازی هایی مثل نورپردازی روی دیوار یا نورپردازی در سقف، باعث روشنایی مناسب در حمام شده و به آن وسعت ببخشید.

تزیینات کوچک: استفاده از اشیا تزیینی کوچک مانند گلدان های کوچک، شمعدان ها و تزیینات دیواری، فضای حمام را منحصر به فرد نشان می دهند.

سبد و جایگاه ذخیره سازی: استفاده از سبد و جایگاه های ذخیره سازی برای نگهداری لوازم بهداشتی و حمام، فضای بیشتری را در حمام ایجاد کرده و از شلوغ شدن محیط حمام جلوگیری می کند.

طرح های ساده و کم جزییات: بهتر است برای دکوراسیون حمام خانه های 60 متری و فضاهای محدود از طرح هایی با خطوط ساده و کم جزییات و رنگ های ساده استفاده کرد.

 

سوالات متداول

1- نورپردازی در حمام های کوچک به چه صورت باید باشد؟

شما میتوانید برای نورپردازی حمام های کوچک از نور مستقیم یا نور فرعی و نورهایی به رنگ روشن استفاده کنید. همچنین میتوانید از لامپ های ال ای دی که انرژی کمتری مصرف کرده و پرنور می باشند؛ استفاده کنید.

2-آیا میتوان کاشی دیوارهای حمام کوچک را به رنگ قهوه ای تیره انتخاب کرد؟

رنگ های تیره محیط را کوچک تر از آنچه که هستند نشان می دهند؛ بنابراین توصیه می شود که از رنگ های روشن و خنثی و ساده برای حمام های کوچک استفاده کنید.

3- برای دکوراسیون حمام های کوچک از چه نوع دوش هایی استفاده شود؟

از دوش هایی با طراحی ساده و مینیمال و در عین حال شیک و کوچک.

Extreme Walls
Extreme Walls Feel the differences!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋