Extreme Walls

Extreme Walls

Feel the differences!

زیبایی دکوراسیون داخلی با استفاده از کاغذ دیواری پتینه

 

 

کاغذ دیواری پتینه یک نوع کاغذ دیواری است که از یک لایه پوششی خاص ساخته شده تا از خشک شدن زودرس و پوسیدگی جلوگیری کند. این نوع کاغذ دیواری معمولاً از موادی مانند الیاف سلولزی  ساخته میشود. کاغذ دیواری پتینه، در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته و این ویژگی ضد آب بودن، باعث سهولت و آسانی در امر تمیزکاری می شود.

علاوه بر این، کاغذ دیواری پتینه، مقرون بصرفه بوده و طرفداران زیادی را در طراحی دکوراسیون های امروزی دارد.

کاغذ دیواری پتینه روی دیوارهای گچی و غیره مورد استفاده قرار گرفته و جذابیت و زیبایی بیشتری را نسبت به دیوارهای سفید و ساده دارا است. کاغذ دیواری پتینه به راحتی برش داده شده و با چسب به دیوار نصب می شوند.

طرح های کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه اغلب در طراحی های کلاسیک و سنتی استفاده شده و مناسب افرادی است که به دیزاین و چیدمان های قدیمی و سنتی و نوستالژی علاقمند می باشند. کاغذ دیواری پتینه در مدل کلاسیک را پتینه ورقه طلا نیز می گویند چرا که رنگ های طلایی در دیزاین های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. پتینه کلاسیک در الگوهای دیگری همچون آجر، سنگ، ترک و غیره یافت میشود.

کاغذ دیواری پتینه معمولاً در طرح‌های مختلفی مانند طرح‌های گل، خطوط، شکل‌های هندسی و حتی تصاویر و عکس‌ها تولید می‌شود. از میان طرح های فراوان در کاغذ دیواری پتینه، طرح هایی مثل طرح آسمان و ابر و باد، بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد.

 کاغذ دیواری پتینه اغلب در رنگ های طلایی و نقره ای رنگ آمیزی شده و این دو رنگ به رنگ هایی مثل رنگ های روغنی، رنگ سفید و رنگ های ساده و خنثی و بی روح همچون طوسی، ترجیح داده می شوند.

کاغذ دیواری پتینه با طرح هایی شبیه موج و یا ترک های ظریف و زیبا، فضایی خاص و شگفت انگیز را به محیط مد نظرتان میبخشد.

مزایای کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه باعث ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتری در محیط شده و علاوه بر آن از خشک شدن زودرس و پوسیدگی دیوارها جلوگیری میکند. به آسانی برش داده شده و روی دیوار نصب می شود.

کاغذ دیواری پتینه با پوششی محافظتی از جنس سلولز یا وینیل، ضد آب بوده و در برابر رطوبت و شستشو مقاومت بالایی را دارا است.

کاغذ دیواری پتینه در پذیرایی

از مناسب ترین مکان ها برای نصب کاغذ دیواری پتینه، دیوار پشت تلویزیون و دیوار اصلی و کانونی پذیرایی یا اتاق نشیمن می باشد. شما میتوانید طرح و رنگ کاغذ دیواری پتینه را با مبلمان و سایر وسایل و المان های خانه هماهنگ کرده و باعث تغییری شگفت انگیز در دکوراسیون منزلتان شوید. در پذیرایی میتوانید از کاغذ دیوای پتینه با طرح های گل و برگ، مجسمه و شکل های هندسی استفاده کرد.

کاغذ دیواری اتاق خواب

شما میتوانید از کاغذ دیواری پتینه روی یکی از دیوارهای اتاق یا دیوار پشت تخت خواب استفاده کرده و طرح و رنگ پتینه ها را با سرویس چوب و سایر وسایل اتاق و یا با طرح پرده ها ست کرده و هارمونی زیبایی را در فضای اتاق خواب برقرار کنید. در اتاق خواب می توانید از کاغذ دیواریپتینه در طرح های آرام و طبیعی مثل آسمان، ابر و باد، درخت ها، گل ها و حیوانات استفاده کنید. این کاغذ دیواری می تواند آرامش و شادی را در محیط اتاق شما به ارمغان آرود.

سخن پایانی

با استفاده از کاغذ دیواری پتینه در دکوراسیون داخلی، می توانید به سادگی و با هزینه کم، دیوارهای خود را تزئین کرده و تغییری شگفت آور را در دیزاین و طراحی خانه تان سبب شوید.

سوالات متداول

1/-کاغذ دیواری پتینه چیست؟

کاغذ دیواری پتینه، نوعی کاغذ دیواری است که با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال، طرح هایی از جمله طرح های چوب، سنگ و ... را روی سطح کاغذ دیواری چاپ می کند. این کاغذ دیواری به دلیل ظاهر طبیعی و زیبایی که دارد، بسیار محبوب است.

2-کاغذ دیواری پتینه از چه موادی ساخته می شود؟

بسته به نوع کاغذ دیواری پتینه، از مواد مختلفی مانند پارچه،سلولز، وینیل و ... برای ساخت آن استفاده می شود.

3- آیا کاغذ دیواری پتینه قابل شستشواست؟

بله، کاغذ دیواری اکستریم والز با ارائه ی بهترین کاغذ دیواری ها در طرح های متنوع و متعدد پتینه، و ایجاد بهترین و متمایزترین کیفیت در بافت و پوشش کاغذ دیواری های پتینه امکان شستشو و ضد آب بودن را در این کاغذ دیواری ها فراهم کرده است.

4- آیا کاغذ دیواری پتینه قابل استفاده در محیط های خشک می باشد؟

بله، این کاغذ دیواری ها قابل استفاده در محیط های خشک و قابل نصب روی دیوارهای گچی بوده و معمولا در دکوراسیون منازل استفاده می شوند.

Extreme Walls
Extreme Walls Feel the differences!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋