اویار گروپ

اویار گروپ

اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستید و یا قصد مهاجرت به ترکیه را دارید تیم اویار بهترین مسیر را به شما معرفی می کند. اویار، تا صاحب خانه شدن شما، همراهتان است. evyargroup.com

افتتاح حساب در بانک بین المللی زراعت ترکیه چگونه انجام می شود؟

 

زراعت بانک یکی از گزینه‌های بسیار خوبی است که می‌توانید از طریق آن اقدام به افتتاح حساب در ترکیه کنید. مزیت این بانک نسبت به ایش بانک ترکیه در این است که نیازی به کیملیک و همچنین اقامت در این کشور هم ندارید و راحت‌تر می‌توانید اقدام به این کار کنید. می‌دانیم که ترکیه یک کشور مهاجر پذیر است و افراد زیادی هم به دلیل شرایط اقتصادی و فرهنگی مناسب به آن جذب می‌شوند. افراد مهاجر هم معمولا ایش بانک و زراعت بانک ترکیه را برای افتتاح حساب بانکی انتخاب می‌کنند. ایرانیان معمولا با زراعت بانک ترکیه کار می‌کنند و دلیل آن هم کاملا مشخص است. کم‌تر بودن دردسر آن و عدم نیاز به اقامت و کیملیک باعث این محبوبیت شده است.

مزایای افتتاح حساب زراعت بانک

 

زراعت بانک ترکیه بیشترین میزان شعب را در سراسر ترکیه برخوردار است و از این نظر رکورد خوبی را هم ثبت کرده است. تحریم‌ها سبب شده است که شعبه و نمایندگی آن در تهران عملا کاربردی برای مردم نداشته باشد. اما شعبه‌های این بانک در آلمان، روسیه، آذربایجان، انگلیس و همچنین عربستان وجود دارد و فعالیت بین المللی این بانک کاملا برای همه مبرهن است. خدماتی که بانک ارائه می‌کند هم در اقتصاد جهانی تاثیرگذار بوده و شما می‌توانید با این سیستم، سرمایه گذاری بسیاری را در خارج از کشور ترکیه هم داشته باشید. توسعه اقتصاد کشور ترکیه، بخش مهمی از اعتبار خود را به بانک‌های دولتی این کشور مانند زراعت بانک مدیون است.

علیرغم اینکه بانک‌های دولتی حدود ۴۰ درصد از بانک‌های کل کشور را به خود اختصاص می‌دهند،‌ اما تاثیرگذاری این بانک‌ها بیشتر بوده و می‌بنیم که سه بانک از چهار بانک بزرگ ترکیه دولتی هستند. ترکیه قوانینی در زمینه افتتاح حساب دارد و اجازه داده است که شهروندان خارجی دارای اقامت در ترکیه بتوانند بدون محدودیت، حساب بانکی هم در این کشور داشته باشند. بنابراین، شما با این افتتاح حساب می‌وانید صورتحساب‌های خود را پرداخت کرده و اقدام به خرید اینترنتی داخل این کشور کنید. با افتتاح حساب زراعت بانک می‌توانید خیلی از نیازهای روزمره خود را تامین کرده و رسما امکان زندگی در این کشور را داشته باشید.

شرایط افتتاح حساب

بیاد داشته باشید که افتتاح حساب بانکی برای خارجی‌ها، با ارائه پاسپورت امکان پذیر شده است و حتما لازم نیست پاسپورت ترکیه داشته باشند. اما شهروندان ایرانی حتی به آن هم نیاز ندارند. ایرانی‌ها کافی است که کیملیک داشته و مبلغی بین ۱۰ الی ۵۰ هزار لیر را هم در حساب بانکی بلوکه کنند تا بتوانند این افتتاح حساب بانکی را انجام دهند. البته نداشتن کیملیک هم برای افتتاح حساب زراعت بانک مشکلی را ایجاد نمی‌کند. بانک زراعت طرف قرارداد بسیاری از سرورهای کارت بانکی است و علاقه‌مندان می‌توانند از خدمات مستر کارت، ویزا کارت و موارد دیگر از این دست استفاده کنند. با این کارت‌ها می‌توانید از دستگاه‌های خودپرداز این کشور و سایر کشورها هم استفاده کنید.

 

خرید از سایت‌های فروشگاهی آنلاین هم با کمک این کارت‌ها امکان پذیر شده است. در حالت عادی می‌توانید با افتتاح حساب زراعت بانک اقدام به دریافت دبیت کارت هم بکنید. این کارت‌ها مشابه کارت بانکی در ایران هستند و هر چه قدر که پول داخل آن داشته باشید، می‌توانید بهره ببرید. کارت‌های دیگر که کردیت کارت نام دارد، برحسب اعتبار فرد سنجیده می‌شود. این اعتبار هم بر اساس مدرک شغلی فرد یا سپرده بانکی‌اش تعیین خواهد شد. هر چه قدر که کارکرد اقتصادی فرد بیشتر بوده و خوش حساب‌تر باشد، میزان کردیتی که می‌تواند برداشت کند هم بیشتر خواهد شد.

اویار گروپ و افتتاح حساب در بانک زراعت ترکیه

اویار گروپ در خدمت شما است تا به راحتی بتوانید افتتاح حساب زراعت بانک ترکیه را انجام داده و از خدمات آن سریعا استفاده کنید. اویار گروپ با صداقت کامل در برابر شما عمل کرده و در کنار توجه به سود خود، بهترین خدمات خود را در اختیار شما قرار داده و با صداقت آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر افتتاح حساب، برای خرید ملک در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه هم می‌توانید قراردادهای رسمی برقرار کرده و از این طریق به پاسپورت ترکیه برسید. اویار گروپ در خدمات پس از فروش و همچنین همکاری بدون واسطه هم پیشرو بوده و کاملا می‌توانید به آن‌ها اعتماد داشته باشید. پس برای خرید زمین در ترکیه حتما می‌توانید به اویار گروپ اعتماد کنید. از قابلیت‌های دیگر این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و اقامت
  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات
  • امکان دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب این کار
  • خدمات بعد از عقد قرارداد برای اطمینان بیشتر شما
  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید خانه در ترکیه

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره تلفن 905545709090+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سوالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.


منبع: alef

اویار گروپ
اویار گروپ اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستید و یا قصد مهاجرت به ترکیه را دارید تیم اویار بهترین مسیر را به شما معرفی می کند. اویار، تا صاحب خانه شدن شما، همراهتان است. evyargroup.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋