esouq mag

esouq mag

جدیدترین اخبار تکنولوژی، متاورس، ارز های دیجیتال، بررسی گجت، موبایل، لب تاپ، آموزش زبان های خارجه و تازه ترین های دنیای بازی و نرم افزار

اپلیکیشن کریپتو فارسی منتشر شد، درآمد دلاری نمیخوای دانلودش نکن!

رسانه کریپتو فارسی از انتشار نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود خبر داد. اپی متفاوت با ظاهری جدید و امکاناتی متنوع.

 

کریپتو فارسی چیست؟

رسانه کریپتو فارسی ابتدا در زمستان 1399 در تلگرام فعالیت خودش رو آغاز کرد. این رسانه به سرعت با انتشار نسخه اولیه اپلیکیشن موبایل خود توانست میزبان هزاران کاربر فعال ماهانه باشد. هدف از انتشار اپلیکیشن موبایل ارائه منسجم و کامل محتوای آموزشی بطور رایگان به کاربران فارسی زبان بود. پس از مدتی کرپیتو فارسی در پاییز 1401 اعلام کرد که به دلیل انحلال تیم سازنده اپ و عدم بروزرسانی کتابخانه های sdk برنامه، مجبور به لغو انتشار این اپ در استور ها می باشد. اما در بهمن ماه در اطلاعیه ای اعلام کرد که این اپ در قالبی جدید و توسط خود این رسانه توسعه داده شده و باز خواهد گشت.

پوست اندازی کریپتو فارسی

نسخه جدید کرپیتو فارسی با تغییر عملکرد و امکانات اکنون در اندروید استورهای داخلی منتشر شده و می توانید آن را بصورت رایگان دانلود کنید. لوگو برنامه همچنان همان لوگوی محبوب قبلی است که از یک گاو آبی رنگ با المان های نود شبکه، و زنجیر هایی در شاخ هایش شکل گرفته. در بازار های مالی گاو نماد بول مارکت یا بازار های صودی است. از این رو این رسانه گاو شاخص دار را به عنوان لوگوی اختصاصی خود انتخاب کرده.

 

از تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اضافه شدن بخش محتوای آنلاین به برنامه شامل مشاهده لحظه ای قیمت ارز های برتر

2. دریافت اخبار تاثیر گذار

3. دریافت هشدار ریسک معاملات بر اساس رویداد های تقویم فارکس فکتوری

4. دریافت خودکار مطالب جدید بدون نیاز به بروزرسانی

5. دریافت جدیدترین کمپین ها و ایردرآپ های صرافی ها

6. روش های بدون ریسک و بدون سرمایه کسب درآمد دلاری

و...

بر اساس گقته های این رسانه ویژگی های ذکر شد بصورت تدریجی و آزمایشی برای کاربران فعال خواهند شد.

 

دانلود و نصب اپلیکیشن کریپتو فارسی

جهت نصب این برنامه کافی از طریق لینک دانلود کریپتو فارسی از کافه بازار یا نصب کریپتو فارسی از مایکت و حتی چارخونه اقدام کنید. این برنامه توسط سپر امنیتی گوگل و حداقل 10 آنتی ویروس قوی آنالیز و بررسی شده است که نتایج همگی بیانگر ایمن بودن برنامه و سورس های آن می باشد.

esouq mag
esouq mag جدیدترین اخبار تکنولوژی، متاورس، ارز های دیجیتال، بررسی گجت، موبایل، لب تاپ، آموزش زبان های خارجه و تازه ترین های دنیای بازی و نرم افزار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋