انترالون

انترالون

انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک - انترالون

 

اخذ اقامت در کشورهای اروپایی فرآیندی دشوار، زمان بر و پرهزینه است. از جمله راه های مهاجرت به اروپا، روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای مهاجران بسیار جالب است. سرمایه گذاران از سراسر جهان به خصوص ایران می توانند در این کشور با آب و هوای مطبوع اروپایی ملک خریداری کنند. قیمت های مقرون به صرفه ملک در پرتغال یک سرمایه گذاری عالی در منطقه شنگن است.
خبر خوب این است که هنگام خرید ملک در پرتغال، سرمایه گذاران تنها باید 14 روز را در این کشور سپری کنند و در عین حال از تمام مزایای اقامت اتحادیه اروپا از جمله ویزا برخوردار شوند. همه اینها در کنار سفر رایگان نامحدود و امکان زندگی، کار و تحصیل در پرتغال باعث شده تا این سرمایه گذاری بسیار محبوب شود.
در این مقاله مهاجرت به پرتغال از طریق خرید خانه در پرتغال، قیمت خرید ملک و هر آنچه که برای خرید ملک و اقامت در پرتغال باید بدانید را به شما می گوییم. بهتر است ابتدا این ویدیو را با هم تماشا کنید.

 

مزایای اقامت در پرتغال با خرید املاک و مستغلات

با برنامه ویزای طلایی و پاسپورت پرتغال، دولت به همه سرمایه گذاران و خانواده هایشان اجازه اقامت در پرتغال را می دهد. خرید ملک در پرتغال با ویزای طلایی این کشور دارای مزایای زیر است:
اقامت پرتغال برای کل دوره ویزا
کار، زندگی و تحصیل در پرتغال
امکان سفر آزادانه به 26 کشور اتحادیه اروپا شنگن بدون ویزا
پس از 5 سال اقامت دائم و تابعیت پرتغال را دریافت کنید
امکان گذراندن وقت با خانواده در پرتغال و اتحادیه اروپا.
به دارندگان کارت ویزای طلایی پرتغال اجازه اقامت موقت در پرتغال به مدت دو سال داده می شود که می تواند برای دو سال دیگر تمدید شود. تا پایان سال پنجم، دارندگان ویزای طلایی می توانند برای اقامت دائم یا شهروندی پرتغال در صورت رعایت سایر شرایط قانونی درخواست دهند.

 

گزینه های سرمایه گذاری با خرید ملک در پرتغال

فردی که می خواهد با خرید ملک در پرتغال سرمایه گذاری کند، سه گزینه مختلف برای خرید ملک و اخذ اقامت در این کشور دارد.
البته بد نیست بدانید که سرمایه گذار می تواند 6 سال بعد از تاریخ خرید ملک را بفروشد و سرمایه خود را با سود دریافت کند. در این حالت گیرنده با یک فلش دو نشان داده می شود. هم ملکی خرید و هم در پرتغال اقامت گرفت و سرمایه اش را دو برابر کرد.
بدیهی است که فروش ملک هیچ گونه تاثیر منفی در روند اخذ تابعیت پرتغال نخواهد داشت. به عبارت دیگر با سرمایه گذاری در پرتغال می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

 

شرایط خرید ملک در پرتغال

الزامات برنامه ویزای طلایی پرتغال ممکن است بسته به سطح سرمایه گذاری متفاوت باشد، اما سرمایه گذار باید موارد زیر را رعایت کند:

سرمایه املاک را به مدت 6 سال حفظ کنید
وجوه باید از خارج از کشور وارد پرتغال شود.
سند معتبر ورود و اقامت قانونی در پرتغال؛
عدم سوء پیشینه کیفری؛
اقامت پرتغال برای حداقل 14 روز متوالی یا متناوب در طول هر دوره 2 ساله ویزا.

 

چه کسانی می توانند با خرید ملک در پرتغال اقامت کنند؟

همه شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا می توانند به عنوان کارآفرین یا از طریق یک شرکت مستقر در پرتغال یا یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری باید شخصا یا از طریق شخص حقوقی با شرایط خاصی انجام شود. در هر صورت، سرمایه گذار باید شرایط حضور فیزیکی 14 روزه را داشته باشد.
پس از خرید خانه در پرتغال قبل از درخواست برای اقامت دائم، برای درخواست ویزای طلایی اقدام کنید. در این صورت می توانید اعضای خانواده خود از جمله همسر و فرزندان خود را به پرتغال ببرید. در برخی موارد (تا زمانی که بتوانید نشان دهید که از آنها حمایت می کنید) حتی می توانید والدین یا همسر خود را به پرتغال ببرید.
برای ویزای طلایی از طریق وکیل اقدام کنید، زیرا انجام معاملات فردی بدون اطلاع از قوانین ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه و شکست شود، که به شدت از آن جلوگیری می شود.

 

هزینه خرید ملک در پرتغال

علاوه بر هزینه خرید خانه در پرتغال، متقاضی هزینه های دیگری نیز دارد، مانند پیش پرداخت نقدی و هزینه فرآیند خرید ملک.
هزینه های تمدید ویزای طلایی هر دو سال یکبار با 50 درصد نرخ اصلی دریافت می شود. علاوه بر این، هزینه درخواست و تمدید برای متقاضی اصلی 533.90 یورو به اضافه 83.30 یورو برای هر عضو خانواده است.

 

نتایجی که اظهار شده

خرید ملک یکی از سریع ترین راه های اخذ اقامت پرتغال و مهاجرت به این کشور می باشد اما سرمایه لازم برای خرید ملک در پرتغال با حداقل 280000 یورو را دارید.
راه های ساده تری برای مهاجرت به پرتغال وجود دارد، برای مثال می توانید بدون نیاز به زبان خانواده به پرتغال مهاجرت کنید (یا ویزای D7 داشته باشید). مهاجرت تحصیلی یکی دیگر از گزینه های ساده است که نه شرط سنی دارد و نه مدرک زبان! در مورد مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل بیشتر بخوانید.

 

منبع: https://www.entralon.com/fa/portugal

انترالون
انترالون انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋